Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Steve

[White Rino] [NLX] [NPP] Shappie & Steve!!

Recommended Posts

oww martin zwijg gwn :whistling

 

nog nooit en klein wiet plantje gezien ofzo??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shappie en ik zijn net terug van vakantie!! :whistling Morgen komen er nieuwe foto's van alle planten op!! :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm... waar komen die NPP's vandaan man?

 

Bij jou lijken het wel pure indica's.. Terwijl op nirvana staat mostly sativa en die van mij hebben ook echt van die dunne sativa blaadjes..

 

Verder ziet het er allemaal wel leuk uit :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hmm... waar komen die NPP's vandaan man?

 

Bij jou lijken het wel pure indica's.. Terwijl op nirvana staat mostly sativa en die van mij hebben ook echt van die dunne sativa blaadjes..

 

Verder ziet het er allemaal wel leuk uit :whistling

hij heeft ze ook van nirvana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmmm. héél vreemd!

 

Die van mij komen (natuurlijk) ook van nirvana..

 

Nirvana is flex.. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

jacker flex

is de White Rhino ook van

maar het komt denk ik omdat mijn ma ze het verzorgt :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm vreemd. Ik heb nirvana een mailtje gestuurd hier over, ik denk dat we een andere plant hebben gekregen dan NPP. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hmm vreemd. Ik heb nirvana een mailtje gestuurd hier over, ik denk dat we een andere plant hebben gekregen dan NPP. :whistling

vuile schooier zo probeert ie nieuwe zaadjes te krijgen hehehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ik zou het niet erg vinden als ik in plaats van purple power shiva of haze of jack herrer had gekregen :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, maar wat je besteld moet je ook binnen krijgen vind ik. Anders had ik wel gevraagd of ze er maar gewoon een soort in hadden gedaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net kreeg ik een mailtje terug dat ze ons nieuwe zaden opsturen + Skunk #1 zaden! :) Top service van nirvana!! :whistling :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whaha dat heb je dan netjes gedaan (maar wel aan mij te danken)! :whistling

 

Ik ben benieuwd wat er dan voor iets vanaf komt.. Dadelijk is het ook gewoon purple :whistling maar dan gewoon een heel ander phenotype.

 

 

------------------

Ik heb de foto's nog eens bekeken en dat is ECHT geen purple. Lijkt eerder op een dikke pure indica.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Whaha dat heb je dan netjes gedaan (maar wel aan mij te danken)! :)

 

Ik ben benieuwd wat er dan voor iets vanaf komt.. Dadelijk is het ook gewoon purple :whistling maar dan gewoon een heel ander phenotype.

 

 

------------------

Ik heb de foto's nog eens bekeken en dat is ECHT geen purple. Lijkt eerder op een dikke pure indica.

Nog bedankt! :whistling We zien wel wat eruit komt, nirvana had er denk ik een indica binnenplant erin gestop. In de bladeren komen snel gaatjes van de regen (net als de White Rhino ook binnen plant).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gister de "onbekende" planten in de volle grond gezet. Nu kunnen ze weer een stuk groeien. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Steve als je buiten kweekt en dan bedoel ik ook echt buiten op een wijlandje ofzo, moet je de plant altijd de eerste weken beschermen door er een beetje kippegaas omheen te zetten er kunnen namelijk ook konijnen komen die eens lekker willen smullen van je plantjes.

wanneer je plantjes een beetje body hebben kunnen de korfjes er weer om weg anders groeien ze er helemaal in vast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...