Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wietboy15

Bladeren krijgen rare kleur

Recommended Posts

hey ik heb een vraagie ik heb een plant in een pot staan staat gewoon in de potgrond.Maar nu begint hij beetje lichtgeel roestagtig kleurtje van buiten te krijgen.In het begin gaf ik de plant aleen nog aar water met een plantenspuit.

De plant is ongeveer 25cm dus zou het kunnen dat tie te weinig water ofzoiets krijg ? ik hoor ut wel mzlll

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alleen met een plantenspuit !!!!???

Met dit weer betekent het een enorm tekort aan water. Je meisjes hebben gwn veel water nodig. Geef ze onmiddelijlk water. Desnoods te veel water, dat is altijd beter dan te weinig....om er zeker te zijn of je te weinig water geeft kun je naar de blderen kijken. Als ze hangen is het al bij elkaar erg duidelijk. Je bladen moten recht en stijf uitsteken , en niet hangen als een stel zielepietjes. Te veel aan water kun je merken doordat de blaadjes vervormingen krijgen. Dan kun je de heoveelheid gwn direct aanpassen.

 

Volgende keer niet zo zuinig met water, we leven niet in afrika :blink: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1000 litewr water kost tegenwoordig nog geen euro. Doe niet moeilijk en kjom op elke dag een gietertje van een liter voor 5 plantjes in mooi, kan je 1000 dagen water geven ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha neej ok weet ook wel dat we niet in afrika wonen :blink: maar tog dee ik het zo anders geef ik weer te veel :D maar geef nu al 2 dagen agter elkaar 1 beker water en de verkleuring gaat beetje weg dus ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...