Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

gysmo

voormiddag jointje?

Recommended Posts

In het weekend wil ik er ook wel eens vroeg bij zijn.

Maar dan doe ik daarna ook niet veel meer.

Op mijn gemak een eitje bakken en daarna bankhangen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de bank is populair tegenwoordig ;)

 

uiteindelijk blowt iedereen gedeeltelijk omdat ze het lekker vinden anders kan je het beter alleen met olie doen of zit ik hier mis? :P

 

@wallythc; zalig een jointje in de wagen, lekker chill! alleen is het de dag van vandaag redelijk riskant, mijn rijbewijs is me lief B) al zouden meer mensen beter blowen in de wagen, dan drinken voor ze erin stappe :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
:) nee heb ik geen las van bankhangen,ben gewoon relexer als ik rook en nog creatief ook ,lekker werken en lol maken gekke dingen doen , gaat de tijd sneller, als me joint is uitgewerkt is het koffietijd rond 10.30 en voor je het weet is tijd om naar huis te gaan ,in de auto me 2 joint en me geld verdient ,op naar huis ,ik rook ongeveer 4 joint op een dag ,geen zware hoor ik draai 5 uit een zakje van 7euro .de een zeg verslaaf ikzelf vind me gewoon lekker zen ,leven en laten leven ,peace man B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel, daar kan ik mezelf helemaal in vinden Wally ;)

geeft het grijze leven weer wat kleur :) B)

 

kijk al uit naar zo meteen men volgende draaisessie :P

 

peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik olie heb gehad ben ik vriendelijk, niet snel geërgerd en nog ondernemend.

Maar als ik blow :)

olie is nu op dus beetje balen

Share this post


Link to post
Share on other sites

iedereen rolluiken naar beneden want Pierr000 gaat uitbreken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb wel vaker als ik overdag rook en de wiet begint uit te werken dan krijg ik een soort burnout, ik wil dan graag gaan slapen.

Maar ik geef niet altijd toe, gewoon wakker blijven en laten zien wie hier de baas is :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb jij dan nooit dat je na het blowen moe wordt?

Misschien komt het omdat ik enkel puur rook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) dat vind ik nu net raar, als je puur rookt heb je normaal juist een stevig high effect inplaats van stoned.. ?

als ik lig tijdens een sessie merk ik ook dat ik zwaardere ogen krijg dan wanneer ik zit of rechtsta.

ook als je op de nuchtere maag blowt kan het schelen

Share this post


Link to post
Share on other sites

In het begin blowde ik misschien 2x per week. Een half jaar later werd dat al 3-4x per week. En op een gegeven moment rookte ik elke dag toen ik de shit in huis had. Ik woon nog thuis en ben opzoek naar een bijbaan, heb dus op dit moment weinig geld te besteden. Daardoor moest ik noodgedwongen 3-4 wekend stoppen en heb het er op sommige momenten best zwaar mee gehad, vooral de 1e 2 weken. Laatst weer wat shit geregeld, maar in een stonebui kwijt geraakt. Nu zit ik weer zonder haha! Gelukkig blow ik af en toe nog een beetje mee met een maat van me:) Ik rook dus zo veel als mijn budget toelaat:):verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ik in principe mee gestopt want ik krijg tegenwoordig een gigantische vreetkick die dan de hele dag duurt, maar kan het soms toch niet laten. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
de bank is populair tegenwoordig :verrygood

 

uiteindelijk blowt iedereen gedeeltelijk omdat ze het lekker vinden anders kan je het beter alleen met olie doen of zit ik hier mis? :verrygood

 

vaporizer voor een copd/migraine patient kan genoeg zijn met normale wiet zonder het eerst te hoeven bewerken, juist omdat hun tolerantie bij hun lekker laag blijft door dat ze het eigenlijk aleen gebruiken bij de aandoenning,

 

maar de meeste hier vinden het ook gewoon lekker B)

 

ikzelf blow me overactieve gedachte gang uit me adhd weg, zodat ik me normaal kan focusen, of ik neem een paar druppels indemond sochtends of een blow net wat me meer aanstaad opdie dag,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van een overactieve gedachtengang heb ik geen last alleszins :verrygood

Maar ik kan het begrijpen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik begin de dag standaard met olie, anders kan ik niet opstarten door de reuma...verhaal een beetje zoals blowsterke.

Overdag blijft het ook bij olie, kids....koppie moet erbij blijven, pas in de aonvd wat aanvulling in de vorm van een canna choco of als ik zin heb een rokertje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha, dat is beetje mijn probleem dat ik er veel zin in heb :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik een hele dag vrij heb kan dat wel eens gebeuren dat ik een wake en vapje doe :verrygood

Beetje gamen en internet checken. met grota tas koffie echt nice .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik begin de dag standaard met olie, anders kan ik niet opstarten door de reuma...verhaal een beetje zoals blowsterke.

Overdag blijft het ook bij olie, kids....koppie moet erbij blijven, pas in de aonvd wat aanvulling in de vorm van een canna choco of als ik zin heb een rokertje.

 

ben blij voor je dat je zo een baad hebt bij de olie :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bechje is ook helemaal happy Gobru :D

 

Kan ook niet wachten tot de echte medische kweek begint, NDB,Ierdbei en kronocain staan op de planning :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een voormiddag jointje klinkt wel goed voor vandaag.

Eerst even lekker ontbijten en daarna een nieuw soortje even testen ( hashplant )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...