Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
chipklako

stealth paddo grow

Recommended Posts

hoi ik was van plan om een paddokweeksetje te kopen maar was dit van plan om dit stealth te laten groeien in een computerkast.

 

alleen komt hier geen licht en vraag me af hoeveel licht ik hier voor nodig ben.

ik heb al op internet gezocht en daar zeggen ze alleen dat hij niet veel nodig heeft, maar ik wil juist weten wat voor lamp.

 

ik heb al even zitten nadenken over een spaarlampje op tijdshackelaar.

 

en zag ook wat op internet dat kerstlampjes al zowat genoeg zijn

 

 

 

greetz Wouter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze hebben niet veel nodig, zonlicht is zelfs te ver. Je wilt dit stealth op je kamer growen tegenover je ouders fzo?

n spaarlampje is genoeg denk ik.. Gt je temp n beetje goed zitten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

om ze te growen lijkt me dit niet zo n probleem ze hebben opzich niet veel nodig toch? maar heb je er al aan gedacht hoe je dit stealth gaat gebruiken ?

als je nog bij pa en ma woont en die mogen van niets weten lijkt me dat bijna net zo belangrijk :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nu een kleine led lamp van Philips en aangezien die geen warmte afgeeft komt dat mooi uit.

ook was ik van plan om warmtematje er onder te gaan doen aangezien mijn kamer de temperatuur nog aardig schommelt en meestal maar 18-19 graden is.

 

Fitting met tyrip vast gemaakt, schakel klok er aan en klaar is kees (denk ik)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey ben ik weer,

 

ik heb de setting bijna zo goed alls af tis alleen nog even wachten op mijn money :)

 

zodra ik dat heb bestel ik hem gelijk en ik zal er eens een mooi verslagje van gaan maken B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd hoe jij dit van plan bent :) wil zelf eigenlijk ook wel kastje hebben voor optimum temps, want mijn eerdere growset ging verkeerd... teveel mycelium, wat dus neerkomt op teveel licht voor mijn gevoel, stond ook redelijk licht wat ik er nu van hoor dat daglicht teveel is.. maarja als je nadenkt, paddestoelen groeien buiten onder iets meestal, daar komt dan ongetwijfeld ook wel een keer een straaltje licht doorheen :verrygood

 

en 5 watt heb ik hier ergens anders gelezen is al wel goed, temp is ook wel belangrijk en luchtvochtigheid natuurlijk...

 

Nouja ben benieuwd hoe t gaat uitpakken, blijf je ook zeker volgen B)

 

Succes! :verrygood

 

Greetz Skillz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...