Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
bolf

2 in 1 filterbox

Recommended Posts

ik had ze nog nooit eerder gezien .

het is wel heel belangrijk dat de kool goed aangetrilt is ( bij normale filters word het met machine gedaan)

ik zou als ik jou was eerst kat uit de boom kijken .

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ze ook al een paar keer voorbij zien komen alleen via mp trouwens heb nog geen gerenomeerd bedrijf gezien die ze aanbied dus heb r ook niet veel vertrouwen in

maar ben wel benieuwd als het zou werken zou t een mooie uitkomst zijn.

 

maar dan kan je ook gewoon je oude filter opnieuw vullen heb daar ook al eens een topic over gezien maar heb ook daar weinig vertrouwen in.

en aan de andere kant onze hobby is al gauw lonend dus zie ook het nut niet om op zoiets te bezuinigen t is toch wel t allerlaatste wat je wilt dat ze je drie straten verderop nog ruiken..

 

maar als je t gaat proberen en daar een topic over maakt ben k toch wel erg benieuwd :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo

ik heb hier en daar geinformeerd en ze worden verkocht bij luvea in waalwijk.

Een paar kennissen van me gebruiken deze afzuigers ook en willen niks anders meer ,ze zijn stiller en sterker dan een stalen box met dezelfde motor,doordat er nu geen slangen meer aan te pas komen (behalve de uitblaas) heeft de motor weinig tot geen weerstand meer ,een 4250 kuub kan dus makkelijk 12x600 aan ,ze zijn alleen een beetje prijzig( 450€) maar dat weerhoudt me er niet van om er 1 te kopen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...