Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

criticalwidow

4 x Extrema en ? x Anesthetic Kush

Recommended Posts

Vaak is 1/3 toch mannelijk, heb je pech zijn het er meer.

Je heb iig goed voorgegroeid en ze staan er puik bij :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi setje extrema's heb je staan man :D

Nu maar hopen dat je er zo veel mogenlijk vrouwen over blijven

succes

 

knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staan er puik bij gozer toppie, nu ff vingers kruisen dat er genoeg vrouwtjes overblijven.

 

P.S

 

Wat een heerlijke dag gisteren :D :P :D :) :) :P :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Criticalwidow!

 

Je dames zijn mooi bijgetrokken man, ziet er goed uit zo :P

Zijn de 4 hoeken de Extrema's?

Die zien der iig wel lekker breed uit, mooi vertakt en shit..

 

Succes met de mannen eruit zoeken, ik ga je volgen!

 

Cheers MJ :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo mensen,

 

 

 

@pac:

 

Ze staan er idd mooi bij he?

Ik had van BazzF al een pb gekregen over hoe je ze kan herkennen maar ik zie nog niets :)

 

 

@Krasi:

 

 

He maat, een goede voorgroei is het halve werk is er ooit tegen mij gezegd :P

En ik hoop echt niet de pech te hebben dat ik meer mannetjes heb hoor :D

 

 

@Knutsel:

 

 

Hallo meneer leuk dat u ook komt kijken :)

Het zijn niet allemaal extrema's hoor.... de extrema's zijn gewoon fem en staan alle 4 in een hoek.

De andere 7 zijn namelijk Anesthetic Kushjes en daar moet ik straks de mennekes ertussenuit halen :)

 

 

@Randax:

 

Inderdaad kameraad! NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD...... FEYENOORD!

Heb zo zitten genieten zondag, wat een heerlijke wedstrijd vooral de 2de helft werd er veel strijd geleverd die wij graag zien in De Kuip!

Ik zat alvast te kijken wanneer FR de laatste wedstrijd moest spelen en naar het aankomende programma tot de laatste speeldag.

Zelf ga ik 11 t/m 18 mei naar Frankrijk om te karpervissen en wat denk je?? 12 mei spelen ze de laatste wedstrijd :) :P :P :)

Als ze kampioen worden zit ik met mn kut net een dag in Frankrijk ...... echt erg dit! We zullen zien .... Ze gaan me iig horen in de kuip vanuit Normandie :D

 

 

 

@MMJ:

 

 

Hey dame, alles goed? ;)

De 4 hoeken zijn idd de Extrema's en zijn behoorlijk de breedte ingegaan na het toppen.

Maar persoonlijk vind ik de AK's er mooier en voller uitzien en hoop stiekem op allemaal dames :P

 

 

 

Zaterdag hoop ik meer te kunnen vertellen en hoop dan al een paar pimps te zijn tegengekomen en/of verwijderd te hebben!

 

 

 

See Ya!

 

 

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey! :D

 

 

 

Volgens mij heb ik 2 mannetjes gespot ....

 

 

gallery_27271_15302_1539885.jpg

gallery_27271_15302_1809211.jpg

 

 

De foto's zijn van dezelfde plant maar als ik goed kijk zie ik BALLEN!!

Ik weet niet of jullie het goed kunnen zien, maar ik denk dat de pro's het wel zullen zien/herkennen.

Wie o wie zeg mij dat ik ze ken slachten?

 

 

Ps is het dan nog verstandig om de overgebleven dames alsnog in een grotere pot te zetten??

Ik denk zelf dat je dan teveel kapot maakt maar ik ken het altijd vragen toch? :P

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep ballen bij beide foto`s.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep i know..... :verrygood

 

Ik hou er nog maar 3 over helaas ... :verrygood

 

 

Dus even voor de duidelijkheid, we gaan door met:

 

 

4 x Extrema

3 x Anesthetic Kush

 

Gelukkig nog wel 1 pluspuntje, en dat is dat de mooiste AK er nog staat :P

En met deze 7 mooie dames ga ik mijn tentje echt wel vol krijgen hoor!

 

 

Morgen ga ik beginnen met BAC groei meegeven, IVM te weinig buffertabs...

Deze geef ik mee tot aan week 3 en dan ga ik over op BAC bloei.

 

Zaterdag kom ik even een paar foto's dumpen

Het ziet er goed uit!!

 

 

Weltrusten ;)

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo hier zijn we dan met de beloofde plaatjes ...

Nadat ik de mannetjes hebt verwijderd blijven er dus nog 7 over, en het tentje is al zo goed als vol gekomen.... kijk maar! :vape:

 

 

gallery_27271_15302_451903.jpg

gallery_27271_15302_3338064.jpg

gallery_27271_15302_414818.jpg

 

 

Vrijdag stonden de meiden pas een week op 12/12 :j

Ze krijgen genoeg te drinken elke dag, dus dat zit wel goed deze ronde!

De Extrema's groeien flink door moet ik zeggen, maar de in de kleinere potten kushjes doen het ook erg goed :verrygood

Ze moeten nog +/- 8 weken bloeien dus ik denk dat deze nog wel een week of 2 door zullen groeien.

De Extrema linksachter zal ik hier en daar een knakje moeten gaan geven want anders komt er een Kushje in de schaduw te staan en dat willen we niet he ;)

 

De planten ruiken nu al een beetje naar koffie vind ik echt een lekkere geur.... En dan nog te bedenken dat er nog geen bloei te bekennen is.

 

Ik vind het wel jammer dat elke ronde de aarde in sommige potten "gekrompen" is zodat het water aan de zijkanten langs de pot eruit loopt ...

Ik wil voor de volgende ronde een laagje (?) over de aarde gooien zodat de boven en zijkanten niet zo snel uitdrogen.

Wat is het beste om op de aarde te gooien om uitdroging te voorkomen? Want het gaat echt om de bovenste laag want zodra ik mijn vingertje in de pot stop voel ik dat wat dieper gewoon de aarde nat/vochtig is ..... :P

 

 

See Ya!

 

 

 

:verrygood

Edited by criticalwidow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het wordt al mooi vol idd, goed idee van die knakjes, de gestrekte internodes even aanpakken, is ook voordelig voor het aaneengroeien van budzz ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je heb nog genoeg ruimte over om alles een beetje op gelijke hoogte te trekken, ze zien er goed uit C.W.!

 

Over uitdrogen van de aarde, zelf leg ik een stukje radiatorfolie op maat op de pot, tot deze in de schaduw van de bladeren ligt. Daarna gaat ie eraf, maar dit heeft ook wel te maken met je watergiften denk ik. Wat drinken ze nu gemiddeld?

 

Op naar de golfballen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

7 dames heb je je handen vol aan!

 

Volle tent en dat zal de komende week alleen nog maar voller worden..

Ze staan er lekker bij CW, keep on going! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Randax:

 

Inderdaad kameraad! NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD...... FEYENOORD!

Heb zo zitten genieten zondag, wat een heerlijke wedstrijd vooral de 2de helft werd er veel strijd geleverd die wij graag zien in De Kuip!

Ik zat alvast te kijken wanneer FR de laatste wedstrijd moest spelen en naar het aankomende programma tot de laatste speeldag.

Zelf ga ik 11 t/m 18 mei naar Frankrijk om te karpervissen en wat denk je?? 12 mei spelen ze de laatste wedstrijd :j :D :D :cry

Als ze kampioen worden zit ik met mn kut net een dag in Frankrijk ...... echt erg dit! We zullen zien .... Ze gaan me iig horen in de kuip vanuit Normandie ;)

 

 

Wat een feest gisteren weeer :P :verrygood :verrygood :vape: nou gozer als het zo blijft gaan mis je zeker het feest maar ja niet op de zaken vooruit lopen kan van alles gebeuren nog maar als het zo is mis ik dat feest niet

 

Wat is het eigenlijk met karperen geloof dat zo beetje iedere karper visser blowt wij gingen altijd naar lac du salagou net buiten montpellier.

 

En je plantjes daar kijk ik altijd naar de wijze raad van Krasi voor :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woot-woot, mooie planten, de boel vullen zal hier blijkbaar geen prob zijn, zelfs met die mannetjes ;)

Wel opletten met watergift, dat wordt potje-wegen daar met al die verschillende maatjes...

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo :vape:

 

 

@krasi: De planten hebben een groeispurt op dit moment en daarom ben ik al behoorlijk aan het knakken geweest hoor :cry

 

 

 

@BazzF: Hey kerel, je dames doen het erg goed hoor ;) Over dat bedekken zal ik ff wat duidelijker zijn, ik heb namelijk bij sommige topics opgemerkt dat ze als toplaag een soort zand gebruiken om het uitdrogen tegen te gaan. Nu wil ik weten wat voor spul dat was want ik ken dat topic nergens meer vinden :verrygood

De watergiften heb ik nu wel behoorlijk onder controle gelukkig, ik laat ze iig niet meer te droog staan ;)

Ik zal de AK's van jou vandeweek ff eruit halen en dan een paar mooie plaatjes schieten.... Ze staan er echt mooi bij zeg .....

 

 

@MMJ: Handen vol idd, maar dat komt omdat het een tentje vol is he :P :j

 

 

@Randax: Jij mag dan voor mij feesten kerel want ik heb deze rust echt ff nodig ;)

En idd ik ken veel blowende karpervissers in mijn omgeving, maar er is er maar 1 die slim is om voor zn eigen te kweken en dat ben ik :D

 

 

@john007: Nou dat vullen is idd al gelukt en het enigste mannetje wat er nog tussen staat dat ben ik zelf ;)

De mannen had ik gelukkig al gespot en er tussenuit gehaald en in de kliko gepletterd.... En potje wegen is idd wat ik nnu aan het doen ben :D

 

 

 

Nou ik ga voetbal kijken en zal vrijdag weer wat foto's plaatsen van het oerwoud :tu

Iedereen een fijne avond en weltrusten voor straks

 

 

PEACE! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo forumvrienden :)

 

 

De meiden staan vandaag precies 14 dagen 12/12 en krijgen al een beetje bloeiverschijnselen :)

De Extrema's krijgen al +/- 1,5 ltr per dag :) !! en de AK's elke dag tussen de 500ml tot 1ltr per dag ....

Ze staan er nog steeds erg goed bij, en ik merk nog niets aan de "te weinig" geplaatste buffertabs bij de 11ltr potten (AK's).

De kleur van de bladeren zijn nog steeds mooi groen en geef dan ook om de dag een beetje BAC groei mee tot volgende week damen met de wortelstimulator.

 

Ik heb 2 van de 3 AK's er even uitgehaald voor BazzF zodat hij effe ken kijken hoe zijn meiden het doen :)

 

Pics:

 

 

gallery_27271_15302_302724.jpg

gallery_27271_15302_1737465.jpg

gallery_27271_15302_1803906.jpg

gallery_27271_15302_3252613.jpg

 

Het gehele plaatje zonder de 2 AK's:

 

gallery_27271_15302_1823511.jpg

gallery_27271_15302_296412.jpg

gallery_27271_15302_2836966.jpg

 

 

Foto 1 en 4 lijken me duidelijk toch?

Met die kleine (maar heel mooie) dame weet ik ff geen raad.... deze lijkt dalijk geen gennoeg licht meer te krijgen.

Ik heb haar nu vlak onder (in het midden) de lamp gezet in de hoop dat dat genoeg zal zijn.

 

De Extrema's hebben hier en daar toch de nodige "knakjes" gehad maar meer ken ik er niet van maken denk ik zo nu de bloeifase is ingetreden....

Ik had de hoogste plant (de AK) een knakje gegeven maar die moest ik gelijk spalken want dat ging ff verkeerd :wave:

 

Al met al denk ik dat als het zo doorgaat ik een mooi gewicht in de schaal zal krijgen als ik het niet vern%^&kt :)

 

Mensen ..... iemand met op of aanmerkingen hoor ik graag :)

 

 

 

Gr Cw

 

 

PS... Aan BazzF .... ik zie dat de Anesthesia op jou foto ietswat paarse bladeren gaat krijgen..... ga ik dat ook nog meemaken??

Edited by criticalwidow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Optima forma, mooie diepe kleur, en netjes de strek aangepakt, und-so-fort :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi :wave:

 

 

Krasi idd ......und-so-fort :)

 

 

 

Ik heb maar weer ff nieuwe foto's geschoten zodat men kan zien dat de groei er nog goed in zit in die 3 dagen :)

 

gallery_27271_15302_2388825.jpg

gallery_27271_15302_3293628.jpg

gallery_27271_15302_3196749.jpg

gallery_27271_15302_2739118.jpg

gallery_27271_15302_1641860.jpg

 

 

Elke dag genoeg water [/b]geven :)

Elke dag een constante dag/nacht temperatuur :)

Elke dag genoeg liefde en aandacht geven :)

 

Kortom dit zijn de ingrendienten voor een goede afloop dacht ik zo :)

 

 

Und so Far :)

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat prima man, die komt mooi vol, de groei is er bijna uit, blijf die magische drie uitoefenen en het moet absoluut goed eindigen hier :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er mooi en gezond uit gozer mooie opbouw ook :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas!!

 

 

Ik zie nog meer ballen! :lol:

Ook bij de Extrema's zie ik wat balletjes maar daar komt dan een sprietje uit :D

 

Ik snap m effe niet..... Dit keer alles op orde en toch weer herma's ;)

 

 

Ken ik er iets aan doen of ....... omhakken en opnieuw beginnen :oeps

 

Ik zit op dit moment erg aan stekken te denken :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Balen man, maak eens wat duidelijke foto`s van de ballen svp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_27271_15302_2939552.jpg

 

gallery_27271_15302_1133489.jpg

 

helaas.....

 

 

Ken ik er mee doorgaan en kijken wat er nog opleverd, of gewoon beter kappen :lol:

 

Het beloofde erg mooie, grote toppen te worden :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn al open ook, dus waarschijnlijk al bevruchting, hoeveel weet je nooit maar je zult zaad in je wiet vinden, dat is balen, zou je een reden kunnen bedenken waarom dit gebeurt is, doorgaan kan maar je moet dan tot het einde plukken, is echt hoofdpijn werk. :lol:

Ik zou opnieuw beginnen, neem je verlies. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet t niet krasi, ik heb alles goed onder controle gehad dit keer.

Het kan liggen aan de zaden van BazzF, want die hebben de meeste ballen.

Maar ook de Extrema's hebben last van ballen dus...... ik weet t niet :lol:

 

Ik heb 1 dag goeie kou gehad maar daar kan het toch niet gelijk bij fout gaan????

 

Nu heb ik de ballen bij alle planten weggehaald en er staan nu eigenlijk alleen nog maar Extrema's.

 

Hoelang duurt het eigenlijk dat er weer ballen terug komen?

Ken ik ze nog verwachten en moet ik elke dag die planten eruit halen om te checken?

 

 

Het beloofde een mooie ronde te worden aan de topopbouw te zien maar helaas ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...