Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doc

Meeting!

Recommended Posts

Ik zal het nog banaler maken: half vissend Nederland heeft mijn ballen al in z´n hand gehad. :P

 

Eens kijken wat ze daar van maken op dit forum Watzeggie. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zal het nog banaler maken: half vissend Nederland heeft mijn ballen al in z´n hand gehad. :D

 

Zal ze een klein beetje inlichten hier:

De ballen van Mitsz zijn aan de vissen gevoerd, doormidden gehakt, verkruimeld, aan draadjes geregen en weet ik het wat. Brrrrrr :P

 

Dat kleine topje was trouwens top :D Het smaakte naar naaldbos of zo. In ieder geval erg lekker en heerlijk relaxte uitwerking. WZ is erg ontspannen op het moment :)

 

Grts,

 

WZ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zal het nog banaler maken: half vissend Nederland heeft mijn ballen al in z´n hand gehad. :)

:D :P :D :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgende keer vissesoep?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, Black Bean Chilli Soup.

 

Zwarte bonen, rundvlees, paprika´s, geheime kruiderij en zure room, ijsbergsla en kaas er boven op.

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zal het nog banaler maken: half vissend Nederland heeft mijn ballen al in z´n hand gehad. :D
ben benieuwd van welke ballenbrouwerij jij bent ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noemen ze dat een tippie van de sluier?

Deed tippie ook mee??

Share this post


Link to post
Share on other sites
De ballen van Mitsz zijn aan de vissen gevoerd, doormidden gehakt, verkruimeld, aan draadjes geregen en weet ik het wat. Brrrrrr

 

Dan weet ik de perfecte commerciele toepassing! :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zal het nog banaler maken: half vissend Nederland heeft mijn ballen al in z´n hand gehad.

 

jep! ook ik ben hier schuldig aan....

ik dacht eerst dat er iemmand met je naam vandoor was gegaan als nick-name..

maar als ik het goed begrijp hebben we hier temaken met de enigste echte aas-goeroe :D ???

nu nog wachten tot eddy sterckx, de rooie poet uut helmond, piet vogel, en eino gangelhof zich melden hier op wietforum!!!! :P :D

 

hoe komt het toch dat het karpervissen, en cannabis blijkbaar hand in hand gaat mitsz? of valt alleen mij dit op?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aasgoeroe? Ja ik ben bang van wel ja. Alleen hebben anderen die naam voor me bedacht. :D

 

Ik ben aan de wiet geraakt, toen ik mijn medicatie voor m´n autistische kop niet meer kon nemen.

 

Dat was in 2009. En omdat ik enkel een beetje medicijn maak voor mezelf, zie ik niet in wat ik stiekem moet doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha, ja er zijn blijkbaar veel mensen die jou hoog hebben zitten :D

 

en ik geef je groot gelijk! het blijft belachelijk dat de meeste hier nog wel stiekem moeten doen over hun hobby

en al helemaal achterlijk dat de medische kwaliteiten van mediwiet-olie nogneit erkend worden hier in NL

 

nu vind ik het extra jammer dat ik de meeting niet heb kunnen bijwonen,

als ik ergens nog langer over kan lullen dan wiet dan is dat wel karpervissen :P

 

Greetz Skunkmonster

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
zo gaat het al dit hele topic Pol! Heb jij al aan Mitz zijn zak geroken dan? Jij was er tenslotte bij!

 

ik ken geen mitz......... en op meeting heb ik voornamelijk met oude bekende gestaan, de nieuwe "generatie" komt er weer aan geloof ik, zoals elke 3 a 4 jaar....

 

 

ik zal wel te oud worden :D

 

wel jammer dat je er niet was grote W, is alweer te lang geleden :P

Edited by polletje

Share this post


Link to post
Share on other sites

respect bro

Share this post


Link to post
Share on other sites

mtc cool, ben net begonnen met de bouw van een karper site voor de engelstalige markt, zal je eens een plugje er op geven als je wilt.

Edited by DonBone

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo vandaag tog nog maar even een reactie,

wat een kut terug rit,

ik denk halver wege ik ga ff een half uurtje een uiltje knappen,

sta ik op een parkeerplaats langs de snelweg dadraz naast me reeds al slapend,

ik me alarm op een halfuur zetten, lichten op stads licht ( dom dom dom had gewoon uit gemoeten kweet niet warom ik die stand deed)

grow weed slapen, nog geen 20 minuten later, word er op het raam getikt, aan alle 2 de kanten van de auto een maclight naar binnen schijnend, wat zijn we aan het doen,

volgens mij,

lever het maar in, ik uit me zak een zakje van de gs, met daarin 1 topje white widdow, de standaard afleiding, hebben jullie nog meer in de auto, want het zou niet mooi zijn als er bij een foulering nogmeer gevonden word, voor ik iets kan zeggen dadraz, jah we hebben nog wat in die tas,

 

gvd, nog net 6,2 gram op de weegschaal die de joden dus ook inde auto hebben standaard,:S

ja 6,2 gram, handels hoeveelheid dus,

kga de boete wel tegemoetzien, hoop ik als ik niet voor moet komen deze keer,

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben ik ff blij dat ik op de meeting niets heb gekregen !!!

 

alhoewel .. hotel was 1300 meter verder ...

 

6, nog wat gram is geen handelshoeveelheid .. je mag tot 30 gram bij je hebben ...

(als ik me niet vergis en vervoeren is iets anders dan bij je hebben )

 

zal wel goed komen !

 

UG

 

p.s. ik heb een keer een rijverbod gekregen van 24 uur !!!!!!! dat was echt minder en binnen halfuur opgelost :D

Edited by urbangrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

neej wat die hond me vertelde was dat tot 5 gram gedoog was, thuis, dus al had ik het net gehaald in de cofeeshop had hij het alsnog afgenomen, dat wist ik al darom heb ik altijd dat zakje van de gs als afleiding,

 

als dadraz zijn mondje maar had gehouden :D hadden ze niks gezocht vermoed ik zo,

 

en tot 30 gram is togzeker amerika en is 28,5 ofzo

 

godver, ik had eikbewijs van die schaal moeten vragen

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...