Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doc

Meeting!

Recommended Posts

lol niet te para

 

alsof het aantal posts staat voor betrouwbaarheid. boefje kan bij wijze van spreken net zo goed een ander het adres geven.

 

 

@Boefje

Ongeveer het zelfde waarvoor ze vandaag weer bij de lokale growshop stonden posten.

Lijkt me.

 

daar moet je altijd rekening mee houden, of het nou mr p mr e of mr h is die komt

Edited by Jeice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze mogen posten... Gaan ze 70 tot 100 man volgen? Ik ga daarna naar huis en niet naar een hok..

En ik kom niet et mijn eigen auto en ik parkeer niet voor de deur en ik kweek niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

MrP is gewoon online

Hey Reageer eens??!?

 

Wie heeft je uitgenodigd?

 

Wubbo O

 

Edit.. Je hebt post MrP

edit. Na dit bericht en de pm vertrokken uit de online ledenlijst.

Edited by Wubbo Ockels

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ze mogen posten... Gaan ze 70 tot 100 man volgen? Ik ga daarna naar huis en niet naar een hok..

En ik kom niet et mijn eigen auto en ik parkeer niet voor de deur en ik kweek niet.

 

Ik pik je een straat verder wel op :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ze mogen posten... Gaan ze 70 tot 100 man volgen? Ik ga daarna naar huis en niet naar een hok..

En ik kom niet et mijn eigen auto en ik parkeer niet voor de deur en ik kweek niet.

 

Ik pik je een straat verder wel op :verrygood

Kan je me niet in 020 op pikken ?

 

:verrygood

 

@jeice

Haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood

 

 

en de mazzel maar weer, wsteb

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ze mogen posten... Gaan ze 70 tot 100 man volgen? Ik ga daarna naar huis en niet naar een hok..

En ik kom niet et mijn eigen auto en ik parkeer niet voor de deur en ik kweek niet.

 

Ik pik je een straat verder wel op :verrygood

Kan je me niet in 020 op pikken ?

 

:verrygood

 

@jeice

Haha

 

Nee, daar jatten ze me auto en krijg je boetes als je geen parkeergeld betaald......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien is het wel een ripper!

 

Maar goed, iedereen hier is toch een super micro kwekers met 1 rooie en 1 blauwe led. 6Watt en een koffiekopje medium. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

MrP heeft nog geen adres gehad, hij heeft wel gevraagd of hij mag komen waar wij in eerste instantie positief op gereageerd hebben.

Maar na gezien te hebben hoe er op gereageerd wordt hebben wij MrP net een PB-tje gestuurd waarin staat dat wij hem helaas geen adres kunnen geven.

 

Als iemand die komt garant voor hem kan staan is MrP natuurlijk van harte uitgenodigd.

 

 

Bij deze ook weer een update van de lijst:

 

 

Sensi life +1

Bl0wer +1

Gobru +1

Boefje 030

Tippie

Jeice +1

wsteb +1

Krasi +1

Elmo 2007 +1

Weetje +1

Blowsterke +dochters

Ponix

Don Bone

igrade +1

Buxus

Ouwe Ketser

Prutsertje +1

Herrer Tubbie +1

Pietje Wiet +1

Podhead5x

maddwarf +1

ammelov

urbangrower +1

Art

Panjaabie

Whazzup

Skunkmonster

Torsti

Shiva2013 +1

Bubblecheese +1

Nighthaunter +2

Evert +verdampers

KeesTheMad

dentette

lion61 +1

Cityboxer

Knutsel

Willy Wortel

RackersMiss +1

Mitz van der Kamp +30ltr soep

Wubbo Ockels

stonedt

Prettig Gestoord +2

The Predator

Chassie +1

Running Water +1

Polletje

Grow Weed +1

No Know

 

@ Blueberry en Frits Bom, jullie zijn er beide vanaf gehaald.

@ Watzeggie en Prettig gestoord, bij jullie is er een extra persoon aan toegevoegd.

 

Tot morgen!!

 

Tippie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wens iedereen morgen een hele leuke, gezellige dag toe en maak vooral veel plezier :verrygood :verrygood B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

het zou leuk zijn als de VOC ook uitgenodigd wordt, wie legt eff contact met ze???? je kan doede en wernard eff pm sturen.

 

dan heb je meteen een actie comitee in huis, HARD NODIG!!!

 

zo maar een idee.

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo doc mag ik mijn broer ook mee nemen. Hij is de Bob

 

en had al plus een.

 

 

Groetjes prettig

 

zal een bende worden :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ze mogen posten... Gaan ze 70 tot 100 man volgen? Ik ga daarna naar huis en niet naar een hok..

En ik kom niet et mijn eigen auto en ik parkeer niet voor de deur en ik kweek niet.

 

dus je houd er wel rekening mee zo te horen, neem je je ID wel mee? ik weet dat jij niet kweekt maar anderen hebben wel wat te verliezen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus mannen ik ben dus mr P uit groningen en was voor mijn eigen veiligheid ,omdat ik eigelijk geen hobby kweker meer was ,altijd een beetje lay low ik ben 33 jaar heb veel kweekervaring maar ben computer .

nurd. En wou jullie na veel lezen van forum en bezoeken van veel beurzen wel eens leren kennen maar als jullie hobbykwekers zo paranoia zijn ik heb mijn tijd gezeten in duitsland en mag niet naar amerika

 

Als jullie iemand die al vanaf 2009 lid is niet live willen leren kennen is dat zeer jammer maar helaas, groet P

 

 

 

this is my playground

 

 

Groep: Full member

Berichten: 8698

Gebruiker Nr.: 11156

Geregistreerd: 19 May 2007

 

 

 

QUOTE

Hoi , ben nieuwsgierig om jullie te ontmoeten maar voldoe niet aan de eisen om te mogen komen wel heb ik veel ervaring in kweken en roken.

 

Is er een mogelijkheid dat ik nog langs kan komen voor een ontmoeting?

 

 

Je bent toegevoegd op de lijst.

 

 

--------------------

 

ik was online Wubbo O maar was even in mijn hok en jongens kom op zegik heb doc een mail gestuurd hij heeft mij op de lijst gezezet en en nee ik ben niet mister Police

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je een computer nurd ben zou je moeten weten dat je dat met een e schrijft.......

 

en als je door wiet kweken ( neem ik aan ) in duitsland gezeten hebt en hierdoor ook the usa niet meer in mag heb ik eigenlijk niet zo de behoefte om je te leren kennen...dit vanwege mijn eigen veiligheid ( geintje )

 

ach, ik weet het niet mrp, laten we elkaar eerst maar kennen op het forum en wie weet.......

 

oja er zitten ook vrouwen op het forum

 

een nerd kan toch wel goed quoten?

 

( ik kan het ook niet overigens )

 

gr van ejb

 

oja pas maar op in groningen, zie alle nieuwtjes in het nieuws gedeelte, het is elke dag raak in stad en ommelanden.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet er alles van en ja ben meer een kroeg type dan een typer maar ach dat ik nog zo lekker open en naif ben vindt ik wel fijn ,...t

 

ligd iedereen zo vroeg op bed hier?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

maakt niet uit joh nerds mogen ook wat slecht zijn in typen, het gaat om ééntjes en nulletjes tenslotte hahahah

 

ik kom nooit in de kroeg.

 

groet'n eem.

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo doc mag ik mijn broer ook mee nemen. Hij is de Bob

 

en had al plus een.

 

 

Groetjes prettig

 

zal een bende worden :)

 

 

Jammer dat jij niet komt, dan hadden we de bende van elende. :verrygood B) B) :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

computernerd of kroegtype....

 

Is nog wel een verschilletje......

 

Maar goed een zuipende computernerd zo toch geen reden voor paranoia gedrag moeten zijn?

 

Toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ossie, kom je niet? gratis nr 3 voor iedereen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

mensen met een sociaal leven komen overal maar kwa persoon ben ik meer een kroegtype omdat ik dan onder de mensen ben .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...