Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Meditrest

Bestellen bij CannaSeeds.dk

Recommended Posts

Ik wou wat bestellen bij CannaSeeds.dk heeft iemand ervaring met deze site ?

Ik had het volgende uitgezocht:

 

 

1 x Danes White Pineapple auto (Autoblomstre) = 40,00kr

Amount 5 pcs

1 x Blue Dwarf (Autoblomstre) = 55,00kr

Amount 5 pcs

1 x Danes Fruity (Autoblomstre) = 40,00kr

Amount 5 pcs

1 x Danes Purple Fruit (Autoblomstre) = 40,00kr

Amount 5 pcs

1 x Henkes Lolland (Udendørs) = 50,00kr

Amount 5 pcs

1 x Danes Blue Matic (Autoblomstre) = 40,00kr

Amount 5 pcs

 

maar toen ik het geld wou over maken werd er om een bic code en iban gevraagd. Weet iemand deze ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iban nummer kan je opvragen op de site van je bank.

 

Groeten Power p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soms staan deze ook op de achterkant van je uittreksels.

Elke bank heeft een andere bic-code, deze is denk ik dus landelijk bepaald.

Je vindt alle info online

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bovenstaande reageerders, volgens mij wil ie de IBAN en BIC van cannaseeds (en niet ze eigen) weten ;)

 

er is een topic met IBAN en CANNASEEDS in de titel waar de IBAN instaat. Maar zoals ik in dat topic all gevraagd heb, weet niemand hier de BIC van cannaseeds.

 

Dit is dan ook de reden dan ik hier niet heb kunne bestellen :vape: en na een paar mailtjes waarin ik hun om hun BIC vroeg geen reactie gekregen ;)

 

Wat ik gelezen heb zijn wat goede en wat slechte ervaringen met cannaseeds. Wel waren de slechte ervaringen met soorten die er nu niet meer opstaan.

De genetica is goedkoop en vaak well door liefhebbers gemaakt. Zou zeker grappige soorten maar green super bijzondere of extreme productierassen verwachten. Maar dit is allemaal een gok aan de hand van wat ik erover gelezen heb. geen ervaring.

 

 

 

 

 

als je de BIC vind post hem dan please effe hier, help je mij (en hopelijk meer mensen) ook :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het probleem is dat ik niet weet welke bank het is. Dit zijn namelijk de enige gegevens die ik kreeg :

 

Bank transfer

 

To pay to: Reg nr: 4380 Konto nr: 3131158009

 

Remember to include your order number on the bank transfer note

Butiks navn: CannaSeeds.dk

Adresse: Vejlesøparken 1-101, 2840 Holte

Land: Danmark

Tlf: 60 12 45 20

 

Your order will not ship until we receive payment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net een mailtje terug gehad van cannaseeds!

 

Here is the information you need:

account nr: 3131158009

reg nr: 4380

 

SWIFT-BIC: DABADKKK

IBAN: DK83 3000 3131 1580 09

 

Regards

Sebastian

 

voor de mensen die hier ook willen bestellen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er Erbei (Ierdbei x Guerilla gold) besteld. 30 stuks om precies te zijn en later kreeg ik te horen dat ze er nog maar 5 hadden, toen heb ik maar voor nepalese gekozen. Ik zou sowiso niet die semi-autoflowers van ze kopen. Dat zijn volgens mij ongelukjes met bestuiving. Dus kan vanalles wezen.

 

Ik vind overigens dat Zenseeds ook wel op zich laat wachten om het assortiment een beetje aan te vullen. Nu al onderhand 2 jaar geen vernadering in strains terwijl de markt vollop doorgaat.

 

Ik denk dat ze het moeten hebben van de Nederlandse klanten, die ze niet meer zo vaak voorbij zien komen schijnbaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben benieuwd wat het word die auto flowers komen in een pot buiten zal er wel een verslag van maken

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb er Erbei (Ierdbei x Guerilla gold) besteld. 30 stuks om precies te zijn en later kreeg ik te horen dat ze er nog maar 5 hadden

 

Beter voor jou, bij die erdbei zaten bij mij vorig jaar een aantal hermagevoelige. Niet ideaal voor guerrilla.

 

Die Nepalese kiemde trouwens heel slecht. Ik heb er maar 1 over gehouden uiteindelijk. Ik hoop dat dit een nieuwe batch is voor je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...