Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Setup; 120x130x240

Gavita Pro op 1150watt

Voltregelaar.

1000kuub softbox.

1500 Phresh..

11x Amnees 1x SSH in 18liter verse Bac lava met wat mearl en phiranje van AN in het pootgat

Voeding ,de GHE lijn,FLORA NOVA met de additieven Diamand Nectar,Biobloom,wortelshit en week 7 ripen.

 

Afgelopen maandag dag 1 12/12

 

gallery_22925_14806_616769.jpg

 

+- 30cm en heb het iele spul ontbost

 

gallery_22925_14806_359416.jpg

 

Vandaag dag 3 12/12

 

gallery_22925_14806_608840.jpg

 

gallery_22925_14806_521766.jpg

 

gallery_22925_14806_158722.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes deze ronde , mooie dames maar waarom rippen gebruiken ?

groeten pac :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat ziet er wel mooi uit ph

zie nu al dat de dames het na hun zin hebben.

ga je zeker volgen.

 

 

heel veel succes.

 

gr prettig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kijk ook mee... vanwaar de titel? geen balkon te zien

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Draai je ook Boney M in de kamer met al dat zilverfolie???? :vape: Wat is Phiranje voor goedje??? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice....een PH verslag, mooie neesjes, dat Diamond Nectar is dat eigenlijk organisch, het is een humaten/fulvinezuur/leonardite goedje, en besproei jij het of geef je het mee aan het voedingaswater?

Iig succes. :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker weer bij jou op het balkon! Mooie start, succes verder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx en welkom gasten!

 

@pacman, Never chance a winning team :vape:

@Prettig,waar zie je dat aan?

@MRT,Het is een inpandig balkon met kozijnen en de zon bij opkomst als kagel heb de tijd er op afgesteld.

@krasi,het is boven al een zuur,zuur der ook (mede) mee af.

Ik geef nooit geen bladvoeding zonde van me doekoe's ;)

Mijn start als ALTIJD organisch ik gebruik NOOIT minerale groei voeding!

@Elamanito, disco is de shit! :j

gallery_22925_8436_22013.jpg

Phiranja van AN ff googelen dat kan je wel ;)

@Sativied, balkon op het oosten :(

 

Ik heb bij de start ingewatert met een Ph van 5.5 (Met hergebruikte aarde start ik op 5)

 

hoe vind je zelf dat het gaat in vergelijking met andere kweekjes?

 

Ik gebruik meer groeitijd tov ander lampen omdat de strek die onder meer rood licht meer (te) variabel is.

Dit soort plaatjes zien we hier niet meer :j

 

gallery_22925_8429_741106.jpg

Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vroeg het specifiek omdat GHE het ook noemt op de site, en omdat humaten, humuszuur, en fulvinezuur uit kelp en leonardite veel beter worden opgenomen door het blad als door wortels, het zijn idd ook mooie ph-stabilisatoren :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie opstelling, in de seventies had ik ook zo'n zilverkleurige jas :vape:

 

@krasi,het is boven al een zuur,zuur der ook (mede) mee af.

Ik geef nooit geen bladvoeding zonde van me doekoe's ;)

'T is maar hoe je het bekijkt. Geïmporteerd, via een kostbaar chemisch proces gewonnen humuszuur uit bruinkool, op de markt gebracht in welhaast homeopatische verdunningen, is zwaar zondig, hier wordt iedere druppel kraanwater er juist van ontdaan.

 

@krasi: humuszuren e.d. zijn geen directe voedingsstoffen, maar werken als buffer en afgifteregelaar van metaalionen in je bodem, bevorderend voor al je bodemleven. GHE zegt zelf dat het geen voedingsstof is, de moleculen lijken me ook nogal groot om door planten via het blad te kunnen worden opgenomen, het nut voor gebruik als bladvoeding kan ik zo gauw niet bedenken. Jij wel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook deze ronde kijk ik weer aandachtig mee en ga er weer wat van opsteken. Succes en op naar de 1300gr :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedereen is welkom ;)

 

Scherp gezien boef,maar er staan toch echt 2 Silvers tussen. nr4 en 5 ;)

@krasi als bladvoeding gebruik ik het niet echt

Ben al een tijdje bezig om de Diamd Black te bemachtigen.

Dat zijn Lignohumates.

o Lignohumaten! Het uitgangsmateriaal is jonger; het bevat geen stoffen die door eeuwen lange invloeden zijn opgenomen.

o Het uitgangsmateriaal heeft een stabiele kwaliteit; het wordt industrieel geproduceerd. Het eindproduct is van gegarandeerde kwaliteit.

o De gebruikte technologie levert geen afvalstoffen op. Het basis materiaal wordt volledig gebruikt.

o Het basis materiaal bevat geen zware metalen.

o Lignohumate™ is het eerste product dat een complex van macro en micromoleculaire humuszuren (humaten en fulvaten) bevat van 90% totaal.

o Alle bestanddelen van Lignohumate™ zijn in de vorm van bioactieve humuszuren.

o Ligno-humaat is volledig oplosbaar. Het kan daarom ook gebruikt worden samen met andere producten.

o Ligno-humaat bevat uitsluitend bioactieve bestanddelen.

 

En nog meer goeds....BRON

 

@groengif, :j

@don, goed kijken tis ni moeilijk. :j

 

0_K nog paar nachtjes...... :vape:

Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk combi die lamp met glitterbol.

Daar moeten we even een Fins disco-dansje op doen.

 

 

Ben benieuwd naar deze kweek. Het begint al erg interessant.

 

Succes!

 

WZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

PH, klopt ik heb ook naar dat goedje gekeken, en die spreekt me ook aan, mooie bron info ook ;)

 

@Groengif, nooit gezegd dat het bladvoeding is, zijn voornamelijk zuren, amino`s en regulatoren, groeibevorderaars, ik zei alleen dat het sneller wordt opgenomen via het blad, maar in de bodem kan ook :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

high mate. heb vele kweekjes van je bekeken. erg leuk altijd de discussie die in jouw topic ontstaan. lekker je eigen weg gaan en mooie resultaten dat bevalt me wel aan je style.

 

toen ik je topic titel zag dat ik dat je een tent zou zetten buiten :lol: kon dat al niet rijmen :rofl

 

goedje van AN piranha erg veel lovende woorden over gelezen. zorgd voor een uitbundige wortelgroei in zeer korte tijd.

 

heb het zelf nog nooit gebruikt maar moet met mijn manier van kweken helemaal een toevoeging zijn. ik kweek direct 12/12 dus dan is de wortel groei beperkter t.o.v voorgroeien etc etc.

 

ga je cka weer volgen, zou vooral veel plaatjes kijken zijn :)

 

zet em op

Share this post


Link to post
Share on other sites

he ph

 

waar ik dat aan zie.

omdat ze er zo slecht bij staan in drie dagen tijd.

:rofl :lol: :) :lol: :lol:

 

met disco bol gaat niet werken heb ik zelf ook geproprobeerd.

 

 

maar wie weet meschien doet het bij jouw wel wonderen.

 

groetjes prettig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanwaar je discobol? Licht diversiteit van andere punten of hou je vandaag de dag ook al carnaval in je hok?! :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie hoogte heb je van 2.40.............dan komt de Gavita ook beter tot zijn recht dan bij 2meter in een tentje.Misschien ik toch eens gaan timmeren :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar kan je die GHE voeding en Ripen krijgen ? ik lees er vaker over maar ben het nooit tegen gekomen in een growshop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij Alien growshop...als je betaling aankomt...heb hetzelf een aantal keren proberen te bestellen daar,maar dat ging helaas mis :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mooie hoogte heb je van 2.40.............dan komt de Gavita ook beter tot zijn recht dan bij 2meter in een tentje.Misschien ik toch eens gaan timmeren :rofl

 

zit er zelf ook aan te denke gisteren nog, om een bak eronder te timmeren en dan onderkant tent opensnijden..heb ik ook precies 40 cm meer hoogte

 

Waar kan je die GHE voeding en Ripen krijgen ? ik lees er vaker over maar ben het nooit tegen gekomen in een growshop.

 

www.onlinekweken.nl;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

secret jardin,

Ik zie de Floranova niet staan :)

Dat van die bak eronder is een goed idee,ben benieuwd hoe jij dat gaat doen :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...