Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Xtreme

Ik vind het leuk om te participieren in dit forum

Recommended Posts

Xtreme, Welkom op Wietforum.nl.

 

Hoop dat je je draai een beetje kunt vinden hier.

 

Spijtig dat het er bij Jointje Draaien . nl zo aan toe gaat en dat er veel gebanned zijn.

 

Echter ga ik je topic verplaatsen naar Algemeen, waar die thuishoort. En niet bij Indoor beginners vragen :vape:

 

Fijne dag.

 

Het is zeer zeker niet mijn bedoeling om JD een trap na te geven en ook niet om me denigrerend uit te laten over iemands beroep en/of de beperkingen die dat met zich mee kan brengen. Zelfkritiek is me ook niet vreemd. Ik kon vroeger redelijk voetballen. Een medespeler/leeftijdgenoot was echter veel beter dan ik. Als amateurs overstegen we beiden de rest van het elftal. Mijn medespeler speelde later bij een van de drie topclubs in de eredivisie en haalde het Nederlands elftal. Ik kwam destijds niet verder dan de tweede divisie. In het jaar 1970 bestonden er namelijk een eredivisie, een eerste divisie en een tweede divisie. Mijn beloning: 50 gulden bij winst, 25 gulden bij een gelijkspel en niks bij verlies. En niet te vergeten: in totaal 30 gulden voor drie wekelijkse trainingen. Mijn oud teamgenoot reed in een dikke Mercedes en ik in een Citroen Ami.

Maar er waren ook voor mij wel bijkomende voordelen: heel veel jonge vrouwen geilden op voetballers. Dus aan bedgenoten geen gebrek: en dat is toch ook mooi meegenomen.

Mijn cognitieve vaardigheden waren op grond van mijn opleiding significant hoger dan die van mijn teamgenoot: ik zat op het gymnasium, hij deed de ambachtsschool. Maar toch was hij "lichaamsslimmer". Hij was sterker en sneller, hij kon beter positie kiezen en was veel balvaardiger dan ik.

De prestatie die iemand verricht moet uniek zijn of uniek lijken. Op mijn vakgebied word ik in mijn regio "de tovenaar" genoemd. Ik ben echter alleen maar aan dit predicaat gekomen door integer te zijn. Als iemand me benadert om hem te vertegenwoordigen en zijn standpunt is niet pleitbaar dan zeg ik simpelweg: "mijn admissie zal je 5 rooie kosten en ik verlies de procedure geheid." Dus zoek maar iemand anders, die wel namens jou voor lul wil staan.

Een diplomaat zal ik dus nooit worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ken wel lui die erg goed kunnen leren e.d. maar liever dingen maken met hun handen.

Puur omdat ze vinden dat het andere toch niet belangenrijk is.

 

 

Ik vind het allebei mooi en leuk. Ik maak/bouw/creeer het liefst dingen. Maar daar heb je ook kennis voor nodig. Het andere vind ik ook belangrijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet je wat ik en onze zoon leuk vinden? Het is eigenlijk heel platvoers. Onze dochter, schoondochter alsmede mijn vrouw gaan graag naar een of ander concert of naar een beauty-weekend in een hotel. En dit is aan Bas -onze zoon dus- en aan mij niet besteed. Dan werken we gezamenlijk in een van onze tuinen, of gaan we een eind fietsen op onze mountainbike. En "at last but not least" koopt een van ons een nieuwe doos technisch lego. Kun je nagaan, een vent van 63 jaar oud zit met zijn inmiddels 28 jaar oude zoon een raceauto in elkaar te fabrieken. Anderzijds weet ik thans hoe een differentieel werkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
En "at last but not least" koopt een van ons een nieuwe doos technisch lego. Kun je nagaan, een vent van 63 jaar oud zit met zijn inmiddels 28 jaar oude zoon een raceauto in elkaar te fabrieken.

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stratenmakers zijn niet slim hihihih

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hihihih

Share this post


Link to post
Share on other sites

Och, uiteindelijk is kernsplitsing een vrij ingewikkelde manier om water aan de kook te brengen en het werkt toch.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zelfkritiek is me ook niet vreemd.

 

Op mijn vakgebied word ik in mijn regio "de tovenaar" genoemd.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alle gekheid op een stokje.

Nu even serieus.

 

"leuk om te participieren".

 

Toen ik die topic-titel las, dacht ik met een gemiddeld forum lid van doen te hebben.

Maar zelfs een tovenaar maakt wel eens taalfoutjes.

Klaarblijkelijk hebben we hier te maken met een bovenmatig intelligent en hoogbegaafd forumlid,

dat graag kwistig met moeilijke woorden rond strooit en zich daarbij graag op de borst klopt.

 

Participeren, da's een moeilijk woord voor meedoen.

Het wordt vaak gebruikt in kwesties omtrent de relatie tussen de overheid en de burgers.

Admissie? Incompetent? Ik denk dat de veel forumleden dat moeten opzoeken.

Kernsplitsing? Boeit niemand.

 

En je carriere als voetballer, rokkenjager en huisvader, en de uitstapjes van de vrouwelijke gezinsleden interesseert ook weinig mensen, denk ik.

 

Dit forum is bedoelt om informatie uit te wisselen over het kweken van een plantje, en is een verlengstuk van een shop.

We zitten hier allemaal plaatjes te kleuren in Sannie's plakboek.

Niet meer en niet minder. Of dit is een open sollicitatie voor een mod-functie om het zwarte gat na je pensionering te vullen?

Veel plezier daarbij.

 

Oh en:

 

Weet je wat ik en onze zoon leuk vinden?

Wij noemen dat "stront voorop", het geeft duidelijk aan wie je het belangrijkste acht.

Je leest dat hier vaak op dit forum: "Ik en me maat".

Dat neem ik niemand kwalijk, maar het hoort andersom.

Of heb je dat bij "jointje draaien" opgepikt?

 

Basta!

Edited by FoolOnTheHill

Share this post


Link to post
Share on other sites

edit: lama

 

jij bent goed :vape:

 

 

ppppp ppp participeren?

Edited by Monti

Share this post


Link to post
Share on other sites
:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier hou ik niet zo van, dat stijlpikken.

 

 

 

Er is maar een tovenaar hier en dat ben ik!

 

Vooral zo doorgaan, dan kom ik je straat even verbouwen met m'n luchtkasteel...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het beroep zegt niet veel over intelligentie. Ik kende mensen die een hoge opleiding

hadden, en goed met getallen waren, maar op menselijk vlak en levenservaring weinig

inbreng hadden. Ik werk b.v in de staal constructie wereld. Ook geen hoge opleidings graad

 

Maar evengoed, welkom op dit forum.

 

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie kent die niet, zappie?

 

Bordes%20578.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

die zijn ook welkom

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja laten we alles lekker persoonlijk opnemen, komop zeg hier zit toch crimineel/boef en ander gespuis

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) ja klopt wereldvreemde mensen en ook daar zitten erbij met een matige opleiding hoor.

Een voorbeeld is de kennis van de engelse taal. Ik vind dat een pre in zulk ambt.

 

Maar zo "extreem" wil ik dat niet maken met de topic starter. Xtreme heeft het vast niet met

verkeerde bedoeling te doen, maar kan mij wel voorstellen dat in de openingstekst,

sommigen tegen het been geschopt zijn.

 

Maar Xtreme, kom op zoiets kon je wel verwachten toch? ;)

 

gr, Zappie

 

ik had mijn tekst slecht nagekeken :vape:

Edited by zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar Xtreme, kom op zoiets kon je wel verwachten toch?

Ja, en hij had daarop kunnen anticiperen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xtreme, ik heb gisteravond zachtjes gehuild om je opmerking.

 

Sorry, ik ben een emotioneel type.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...