Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

miramar

gezocht, plant met aparte/weinig geur

Recommended Posts

Maat van me wel een zooitje planten in een kas gaan zetten. Heb twee vragen voor jullie.

 

1. welke soort stinkt minder of ruikt apart. dus niet echt typische wietgeur?

 

2. wanneer beginnen in de kas?

 

 

 

heb zelf al wat gezocht en kwam uit op K2 voor het soortje, dat kan vast beter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ierdbei van basic seeds,

http://www.leplantage.nl/epages/00123850.s.../%22BS%20004%22

mooie vroegbloeier stinkt niet zo erg, niet zo schimmel gevoelig en smaakt prima!

 

laatste week van april ontkiemen, 2weken later in de kas poten,

een keertje toppen na een maand kan geen kwaad anders groeien ze als je pech hebt tegen het dak aan

dan heb je aan 4/5 planten genoeg! lekker met het gietertje water geven en dan doe je oko niks wat niet mag :vape:

 

 

of je zou je wat meer in de autoflower soortjes meoten verdiepen, daar schijn je tegenwoordig ook al wat redelijk potente soortjes in te hebben

dan kan je in de kas misschien wel in begin maart beginnen als je tempratuur rond de 20graden is in de kas( en dat heb je al gauw!)

dan kan je misschien wel 2 en als je geluk hebt 3x oogsten.. al zou je dan wel meer dan 5 planten moetgen gaan zetten en dat mag natuurlijk niet ;)

al vind ik zelf die autoflower troep niet re roken!

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

k2 een niet zo erg geurende plant ...... :vape:

 

mijn ervaring is dat ie meurt als een hollandsch nieuwe ..

 

groeneGroet,

UrbanGRower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danish Gold ruikt ook niet veel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reacties. Had zelf gezocht en kwam dus tot de K2.

 

Danisch Gold heb ik net van gelezen dat ie meurt als een bakvis

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanxs, die had ik idd zelf gevonden. had ik wel ff kunnen melden, excuus

Share this post


Link to post
Share on other sites

no problem, ik hoop dat je een mooi soortje vind, en in de kas???????? waarom geen koolstoffilter en afzuiger.....

 

en vele graven haten in de grond in de kas, bijv meter diep, dan kunnen ze mooi groot worden zonder het plafond te raken.

 

sommige purple soorten meuren ook niet zo....

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cinderella 99 (Cindy 99, C99) gaat net niet helemaal buiten, maar prima in een goed geventileerde kas denk, heerlijke zacht zoete geur.

Chronic zou evt. ook nog kunnen, net als Northern Lights en Blue Mystic, allemaal low odor.

Durban Poison en K.C.'s Mango zijn gekende buitenplanten zonder typerende wietgeur, en zelf heb ik dit jaar o.a. een paar Erdbeer (Swiss Strawberry) staan.

 

gallery_2574_143_400768.jpg

C99 in mijn tuin 2007

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ejb, afzuiging wordt mijn laatste optie. en ja, vele graven haten in de grond zeker man. geen idee wat je bedoelt maar ik mag je graag dus praat gewon mee.

laatst nog toen graven in ijskasten hele zafetem weet je dat nog?

 

@ groengif Kijk, hier komen nog meer soortjes. Wat zijn jouw ervaringen met de zaden van kc? die mango lijkt me wel wat

Hoe kom ik aan de cin99 zaden? Ideetje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn C99 kwam van Female Seeds (dus gefeminiseerd), en die hebben tegenwoordig ook een "Outdoor C99". Reguliere zaden zijn wat lastiger te vinden en vaak flink aan de prijs, maar bijv. van Tanska Seeds wel te vinden.

Mango van K.C. is niet de sterkste soort, wel een waarmee je al voordat ze genuttigd wordt een onvergetelijke indruk achterlaat bij je vriendjes en vriendinnetjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Danisch Gold heb ik net van gelezen dat ie meurt als een bakvis

Ik weet het, maar dat is niet mijn ervaring. Misschien had ik toevallig een vrij geurloze feno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danish Gold bevat een "citroenzoet sativa fenotype", en da's niet toevallig, daar wordt op geselecteerd. :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

die h moet een g zijn, vautje..........nu snap je het wel neem ik aan..........

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had 2 pheno's bij de Danish Gold, 1 was idd citroenachtig, echt heel fris en meer sativa en de andere was juist heel erg indica en rook wat heftiger.

Share this post


Link to post
Share on other sites

BlueBerry, maar op veel fora's praten ze over dat deze vrij instabiel is.

 

Misschien is het vandaag de dag al een stuk stabieler.

 

White Rhino valt ook best mee hoe sterk die geur is.

CPH ruikt ook citrus achtig

 

Maar natuurlijk moet je ook rekening houden met HOEVEEL je er plaatst in wat voor ruimte/ oppervlakte.

Das natuurlijk veel belangrijker dan hoeveel ruikt een plant. Als je d'r 10 neer zet in je kamer en ze zijn 1,5-2m groot maakt het niet veel uit wat je neerzet, wat die geur ga je "redelijk" ruiken :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Groen gif, ga er gelijk achteraan. die c99 klinkt goed.

 

@ Aquar, I think your right, zeker gezien monti's reactie.

 

@ ejb, begrijp hem zeker maar vond het wel grappig allemaal zo.

 

@ Pirus, hij wil er zoveel zetten zodat het niet gaat stinken. Die kas is heel groot maar wel van zijn pa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kwam net nog een andere leuk tegen. Bogglegum van B.O.G. ze schrijven dat hij bijna niet ruikt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een bubblegum die (bijna) niet naar bubblegum ruikt? Klinkt als een tegenstelling.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...