Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
pacman83

Extra stoned high met Mango

Recommended Posts

De theorie achter dit is dat mango een hoge concentratie terpene myrcene bevat, die ook in cannabis gevonden kan worden (mangohaze phenotype), en dat zorgt er voor dat thc sneller door het bloed-brain gaat en effectiever zal werken <<<< :lol:

 

Kort gezegd :

als je dus een mango eet van te voren +- 45min uurtje ...

snellere inwerking , minder nodig , higer , stoneder ...

 

na verschillende verslagen en site en wiki te hebben gelezen kom ik tot de conclusie dat dit het proberen waard is omdat het simpelweg niet gevaarlijk is zowieso lekker is :rofl

 

De Mango Myrcene 2013 test

 

Benodigdheden een mango !! te koop in de supermarkten ( pope )

Dat gene wat jij nodig hebt om stoned/high te worden

 

Mocht je ook deze test doen schrijf dan op als dit klopte :

snellere inwerking , minder nodig , higer , stoneder misschien wel space ?

 

De voorbereiding :

2 mangos omdat 1 zo klein is

 

gallery_30483_12178_414520.jpg

 

Schillen en pit afknabbelen

 

gallery_30483_12178_579712.jpg

 

Hmmm mango en SugarPunch

 

gallery_30483_12178_197585.jpg

gallery_30483_12178_998272.jpg

 

Eerst eten dan 45min wachten dan roken

 

gallery_30483_12178_2025825.jpg

 

Ik draai me joint zoals ik dat anders ook zou doen niet meer niet minder... ik kies er voor om om de 15+-20 min een stukje te schrijven over hoe ik me voel

 

 

8:30 .... begonnen met eten .... 2 mango's is te veel ook al zijn ze klein heb ik met moeite iets meer als anderhalf opgegeten, omdat het zo machtig is van smaak en behoorlijk vol gevoel geeft eet ik niet meer . Wel heb ik 3 koppen thee gehad en 2 boterhammen zoals ik gewoonlijk doe (dit tegen 0700)

 

9:30 .... steek ik me jointje op ... kopje thee erbij ... na wat gehoest en proest omdat er een fijn stukje mot door de filter heen schiet gaat alles verder naar behoren ff muziekje aan

 

9: 44 .... joint 20% op... me ogen leden zwaarder worden iets wat ik normaal alleen voel als ik net wakker ben of teveel heb gerookt ...

ik voel me wel kalm en ontspannen ....

 

10:00 .... joint 50% op ..... ik word geestelijk drukker merk dat ik al 3 paginas youtube open heb en weet ff niet meer wat ik zocht en owja ik was hier aan het typen ... stoners mind

mijn gezicht voelt tintelig mijn handen ietsjes klam ... ben weer 9 min verder voordat ik dit stukje schrijfsel afmaakte.. B)

 

10:21 .... joint 80% op... ik merk ik merk dat ik stoned ben :lol: maar niet hefiger dan anders

 

10:45 .... joint 100% op .... Goed stoned en ontspannend stoned

 

11:00 .... Conclusie ....

 

Snellere inwerking?? JA ZEKER ... dit merkte ik toch wel degelijk, de headrush de ogen

Minder nodig ?? JA .......... de joint gaat langer mee 30 min +-

Higher stoneder ?? JA/NEE ..... in beginnen wel intenser en langere uitwerking wel lekker hoor! +-30min

 

Voor herhaling vatbaar ?? JA maar dan een jointje erbij waarin ook myrcene in zit. Hoe kom je daar achter ? ask the force offcourse :rofl

 

 

Dit is een persoonlijke ervaring en wil niet zeggen dat het bij jou het zelfde zal werken of wel zal werken .... heb je een wietje die ook myrcene bevat zal de werking heftiger zijn , verwerk je mango in wat anders zal dat ook het effect kunnen veranderen, er zijn vele mango's daar kan ook verschil in zitten en zo kan je wel ff doorgaan ;)

 

Als iemand hier het probeert zou ik het leuk vinden als je het hier neerzet .... :

wiet hash ice oil ect soortje

manier van innemen

uitslag

mango soort even melden fool on the hill heeft er een mooi plaatje voor

 

 

Wie weet komen we tot een mooie combo voor extra effect of extra langdurigheid of medicinaal versterkend of misschien wel bijzonder stoned

 

Kosten euro of 2 voor de mango en een rokertje

Groeten pacman

 

gallery_30483_12176_25455.jpg

Edited by pacman83

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die test lijkt me wetenschappelijk totaal onverantwoord.

Waar wil je het mee vergelijken? Laat je je hersenactiviteit meten (als daar al spake van is)?

 

Als het zou werken zou het met een hoppig biertje ook moeten kunnen.

Maar dan worden de testresultaten helemaal onbetrouwbaar.

 

Wel lekker hoor, blowen met een mango erbij, of echte vruchtensap.

maar geen echte wetenschap.

Geniet er van!

Share this post


Link to post
Share on other sites

een joint smaakt zowieso goed na een mango , maar ik merk geen extreem groot verschil.

 

ik denk dat je wel teringjantje veel mango weg moet zetten voor je iets van die mangos werkt

 

de meeste herbal highs die ik ken werken wel , mits in gigantische dosissen ingenomen

heb sterk het gevoel dat het theoretisch allemaal wel klopt met dat myrceen verhaal , maar een nederwietje is zo sterk, je zou 10% snellere toevoer niet echt merken : das maar 2 hijsjes op een joint van 20 hijsen.

Dat verschil neem ik in elkgeval niet waar..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke mango gaat het worden?

 

hawaii-mango-types.jpg

 

Welke heeft het hoogste Myrcene percentage?

 

En hebben de med-users ook baat bij Mango?

 

Mango is de nationale vrucht van India en Cannabis werd daar voor het eerst grootschalig gebruikt voor religieuze doelen.

Ze hebben daar ook mangosmaak-weed, o.a. Bangalore Mango.

Zou dat toeval zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@foolonthehill

ik vond iets leuks op internet na mijn zoek toch naar mango haze en leek mij leuk dit eens te testen. Dat het onbetrouwbaar zou zijn omdat het niet wetenschappelijk geregistreerd kan worden, tja wat voor antwoord wil je daar op ?

De mango moet rijpen waardoor er meer myrcene vrij komt dus een rijpe mango , zal er verschil in zitten in de mango's vast wel maar zal me beperken tot de keuze die de supermarkt aanbied.

Dat je ook bier kan drinken ja tuurlijk ... een zetpil beinvloed ook maar dat is dus niet de test :vape:

Als medici users baat bij hebben ? schade levert het niet het kan alleen maar voor zorgen dat de stoffen van het jointje roken sneller vervoerd worden en eventueel versterkt ,een mango is gezond dus ja ook een medici user zal er baat bij hebben hoe het ook uitpakt ;)

 

@mr jansen

De mango moet rijp zijn omdat dan meeste myrcene in zit , dus ga voor een rijpe mango anders thuis ff laten rijpen en doe de test zelf ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik eet geen onrijpe mangos..alleen als ze zacht , zoet en sappig zijn..

Bijna overrijp is precies goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou het ook effect hebben met mango thee, dit wordt namelijk veel gedronken in de Shops, of is dit toeval. :vape: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blowsterkte ik weet niet als de stof zich daar nog in bevind maar mango thee is gewoon lekker als je stoned bent citroen ook erg lekker :vape:

 

MrJansen ja liefst die van je vingers afdruipt ... in de zomer zal de keuze ook wel breder zijn en kan je verder testen ... eigen niet meer dan ff opschrijven wat het voor je deed ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook wel een stress test. Vijfenveertig minuten gaan zitten wachten?

Eerst een langdurige oefening zelfbeheersing, dus.

Geen wonder dat dat dan een heftiger effect geeft.

 

Jamaica_Mango_Jam__55356_zoom.jpg

 

There are more than 100 varieties of mangos in India, in a range of colors, sizes, and shapes. The common names used in context of the fruit are, Mangot, Manga, and Mangou. The eact origin of the term 'mango' is not known. It is believed to have come from the Portuguese term 'manga', which is probably from Malayalam 'manga'.

 

Mango finds a mentioned in the Indian history as well. In fact, the famous poet Kalidasa is known to have sung its praises. Apart from that, ancient Greek King Alexander the Great and Chinese pilgrim Hieun Tsang have been said to have savored its taste. Historical records also mention the instance of Mughal Kinf Akbar planting 100,000 mango trees in Darbhanga, known as Lakhibagh. Mangos, liked for their sweet juice and bright colors all around the world, are known to be rich in vitamin A, C, and D.

 

Ik verdenk die Mughal Kinf Akbar en zijn collega's er ook van dat ze een uitgebreid cannabis breeding program hadden lopen.

Wie weet ook wel met soorten uit de zaadbank van Hieun Tsang.

 

A large number of mango varieties can be found in India. the most popular ones include 'Alphonso' (also called 'Hapoos'), 'Amrapali', 'Bangalora', 'Banganapalli' (also known as 'Benishaan'), 'Bombay', 'Bombay Green', 'Chausa', 'Chinna Rasalu', 'Dashaheri' ('Daseri'), 'Fazli', 'Fernandian', 'Gulabkhas', 'Himayath' (a.k.a. 'Imam Pasand'), 'Himsagar', 'Jehangir', 'Kesar', 'Kishen Bhog', 'Lalbaug', 'Langda' ('Langra'), 'Mallika', 'Mankurad', 'Mulgoa', 'Neelam', 'Pairi', 'Pedda Rasalu', 'Rajapuri', 'Safeda', 'Suvarnarekha', 'Totapuri', 'Vanraj' and 'Zardalu'.

 

Iedere streek zijn eigen soort dus, en ook een paar streek-eigen wietjes bovendien.

Lekker, lekker, lekker!

 

Ook schijn je het goed in je haar te kunnen smeren, iets wat ze op Jamaica vaak doen.

Dus gelijk ook even met de schillen testen of je er ook mooie krullen mee krijgt.

 

2094-JAMA-HT-2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mango's zijn gezond en dus kan het absoluut zeker geen kwaad om dit te proberen.

 

Als zeer ervaren blower met meer dan 20 jaar ervaring verwacht ik er ook geen wereldwonderen van, wordt doorgaans al jaren niet meer zo high en stoned als toen ik begon met blowen.

Ik wordt er wat relax van, socialer(dat is de voornaamste reden dat ik blow, zou ik niet blowen, zou ik een einzelgänger zijn) en als afrodisiacum kan ik geen beter middel als cannabis bedenken.

 

Ik zal het eens proberen :vape:

 

Als ik een spectaculair verschil opmerk trek ik wel aan de bel ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een heerlijk groen/paars wietje heb jij daar yummmm :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...