Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cannabusinesss

ALS het gelegaliseerd word

Recommended Posts

de vraag is niet of het gelegaliseerd word, dat word het toch wel . er is geen houden meer aan

 

en nederland blijft dom doen hahahhahaha .

Share this post


Link to post
Share on other sites
de vraag is niet of het gelegaliseerd word, dat word het toch wel . er is geen houden meer aan

 

en nederland blijft dom doen hahahhahaha .

 

 

@ Elmo2007, je maakt 2 punten in je 2 zinnen:

 

1 Dat wordt het toch wel

2 en nederland blijft dom doen.

 

Dat spreekt elkaar dus tegen. Leuke woordspeling dat wel, je beweert zonder het zelf door te hebben dat het er dus niet komt door te zeggen dat het er komt. :vape:

 

Vergeet ook niet dat de medische industrie bang is voor dit plantje en ook al jaren al haar lobby power gebruikt om de opmars van dit plantje te onderdrukken.

 

Zo zal ieder zijn menig er over hebben, ik geloof er echter niet in(hoop het wel, dat wel natuurlijk).

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ogkush: je zegt "Wij hebben het eerst te ver uit de hand laten lopen en dat is wat een amerikaanse oplossing nu enorm in de weg staat". Wie zijn wij? Hoe zitten wij ze dwars. Ik hoor geen enkele gebruiker daar "ons "de schuld geven van het uitblijven van veranderingen. Ons koffieshop beleid dient daar als een voorbeeld hoe het ook kan.

Waarom denk je dat de VS zich iets aan "ons" gelegen laat liggen?

 

Later schrijf je dat Frankrijk en Europa de boosdoener zijn.

En waarom wordt de plukze wet staks makkelijker? Is ie dat nog niet?

Je bewering dat het hier "het oude Amerika" zal worden, is nergens op gebaseerd.

En wat is dan "het nieuwe Amerika"?

 

Het verhaal van "Rus die hem achteraf opzoekt..." slaat nergens op.

En mensen die roepen dat "het toch nooit zal veranderen" zullen legalisatie zeker niet dichterbij brengen.

 

Dit topic gaat over "als",

of het ooit zo ver komt, is de vraag niet.

 

@ Gysmo: waarom 5? Is er ook een limiet voor het aantal flessen jenever en kratten bier die ik in huis mag hebben?

En wie moet dat gaan controleren? De wijkagent? Of de controlerend geneesheer? Of de buurman?

 

gallery_1115_757_30947.jpg

 

gallery_1115_757_151838.jpg

 

gallery_1115_757_176458.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
de vraag is niet of het gelegaliseerd word, dat word het toch wel . er is geen houden meer aan

 

en nederland blijft dom doen hahahhahaha .

 

Je droomt, Elmo

 

In 2009 onderzocht de Nederlandse Adviescommissie Drugsbeleid in hoeverre het verder decriminaliseren van cannabis in Nederland mogelijk is. Ze concludeerde dat dit alleen kan als de betreffende internationale verdragen eenzijdig door Nederland worden opgezegd. Dat noemt de commissie „onrealistisch”. Daarnaast, waarschuwt een woordvoerder van het ministerie van Justitie, zal het opzeggen van zulke verdragen sancties en internationale spanningen tot gevolg hebben die op dit moment niet zijn te overzien – en dat zou op zijn beurt weer zware financiële repercussies voor Nederland met zich meebrengen, die tegen de opbrengsten moeten worden afgezet.

 

http://www.nrcnext.nl/blog/2012/08/17/next...20-miljoen-op’/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een woordvoerder van het ministerie van Justitie?

Vier jaar geleden?

Ik geloof dat meteen!

 

Juist van wege die int. verdragen kijkt men nu naar de VS.

Daar is heel wat gebeurt de afgelopen 4 jaar.

Heb ik eerder opgenoemd.

 

Elmo droomt niet, is wakker!

Edited by FoolOnTheHill

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben zeker klaar wakker fool

 

en heel veel mensen slapen nog

Share this post


Link to post
Share on other sites

@foolonthehill

 

Met wij bedoelde ik de overheid, ik geef idd een vertekend beeld door dit niet genuanceerd genoeg te formuleren.

 

De rest van je opmerkingen zou ik me aan kunnen ergeren maar ik doe het niet natuurlijk want wat naief en ook nog zonder onderbouwing!

 

Het verhaal over afrekingen in het circuit bij slechte leveringen is gewoon een feit. Om dit nu tot onzin te verklaren zonder dit zelf verder te onderbouwen komt ook niet echt over. Ik zal de nu de rus achterwege laten want die was hypothetisch en via een andere invalshoek het zelfde duidelijk maken. Er zijn genoeg nieuwsberichten te vinden waaruit blijkt hoe het werkt in deze wereld. Bij invallen worden ook regelmatig vuurwapens gevonden, ook regelmatig in het nieuws. De geinterviewde politieagent die verslag deed over de recentelijke invallen aktie in het zuiden van het land vertelde op de nationale televisie dat die zelfde overheid het vinden van deze (VAAK ZEER ZWARE AUTOMATISCHE) vuurwapens beschouwt als indicatie hoe het er in die wereld aan toe gaat. Andere invalshoek, maar je komt dus op het zelfde uit.

 

Maar misschien kun jij met jouw onderbouwing aangeven hoe het dan wel zit?

 

En nog even voor de duidelijkheid, een andere manier om aan te tonen dat dit zeker geen onzin is, de hypotetische situatie dat jij mij kut wiet hebt geleverd voor pak em beet 40.000 euro. Ik ben dan wel geen Rus maar je kunt er donder op zeggen dat ik je op kom zoeken!

 

Ik zeg niet dat Frankrijk en Europa de algemene boosdoener zijn maar wel de spelers die een europees gedoog beleid in de weg kunnen staan, dit had je overigens ook gewoon uit de contekst kunnen opmaken, je trekt daar waar de contekst duidelijk de intentie aangeeft een uitspraak volledig uit zijn verband de andere kant op wat mij ook het idee geeft dat ik niet een serieus gesprek met jou heb(daar is dit topic toch voor bedoeld ander zit ik hier namelijk niet goed?) maar dat je er gewoon een beetje tegen aan loopt te trappen, Er wordt immers alleen maar geroepen maar niets wordt onderbouwt. Zo krijgen we natuurlijk nooit een zinvolle inhoudelijke discussie en kan het topic net zo goed op slot daar het op deze manier zijn doel mist.

 

Het nieuwe amerika is het amerika dat op lokaal politiek niveau de deuren openzet voor mogelijkheden omtrent cannabis. Het oude amerika is nog steeds aanwezig op federaal niveau. Immers kan arnold in california wel zeggen kweek je medische wietje maar, maar als iemand dit gaat doen dan kan het zijn dat je op federaal niveau toch wordt aangepakt. Er word dus met 2 maten gemeten daar, lokaal en federaal.

 

Federaal was dit altijd al zo dus dit bedoelde ik met het oude amerika en de mogelijkheden in bijv. California zijn er nog niet zo lang dus dit is een nieuw soort amerika van de laatste paar jaar.

 

Het feit dat ik dit moet uitleggen doet mij me afvragen waarom je deelneemt aan deze discussie, het niet weten van dergelijke algemeen bekende info, niets uit de contekst kunnen opmaken en toch de andere kant op trekken, wel ergens tegen aan trappen door het direct voor volkomen onzin te verklaren maar niets onderbouwen. Waarom hanteer je eigenlijk zo een dwarse houding op deze info? Of zit je zelf in de import-export daar in Gambia en hoor je dit misschien liever niet?

 

Wat je laatste opmerking over mijn stuk tekst betreft, dat is pas een onzinnige opmerking, mijn stuk begint notabene EVENGOED met ALS! Beter lezen voor je uitspraken doet is misschien de betere optie! Het lijkt er zo op alsof je hebt lopen zoeken maar er loopt geen nieuwe rode draad door jou reactie dus het is alleen maar aanvallen van een mening en er zelf blijkbaar geen hebben.

 

Ik vond het wel een interessantie discussie maar zo is het gewoon ouwehoeren en dan heb ik wel wat beters te doen. Gezien ik mijn input toch al gegeven heb zal ik het hier dan ook bij laten.

 

Succes met het topic verder!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mensen hebben het hier veel te goed .

zo goed dat ze de echt belangrijke dingen in dit leven vergeten ..

 

Normaliseer cannabis voor de volgende generatie

breng naar buiten dat het kanker en vele ziektes geneest

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

heerlijk weer eens een topic met ALS .

 

 

krijg een doom skenario door.

ALS als het helemaal verboden word wegens globalisering krij je dit hierzood ook .

 

gallery_7335_4882_11188.jpg

en ik vind dat kapje ook niet bepaald fris aangesloten ook niet geaard ook levensgevaarlijk gewoon weetjewel .

 

 

 

 

duizenden wietforumleden opgepakt

 

 

gallery_7335_4882_4151.jpg

 

eindelijk sinds de crisis in de bouw kunnen de telekranen weer vol op draaien .

de 1 zn dood is de anders zn brood .

 

 

 

hg

m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na legalisatie zullen "zware wapens" en wiet ook niet veel meer met elkaar te doen hebben.

 

Weet je ook wie de Franse verkiezingen gewonnen heeft?

Super-Sarko kreeg meteen zelf een huiszoeking aan zijn broek.

 

Mijn onderbouwing voor wat betreft Amerika lees je in post#55.

 

Op je rekensommen en de rest ga ik niet reageren.

 

De rode draad is de opiumwet die op de helling moet.

 

Zelfs Justin Bieber rookt wiet, zou kut voor hem zijn als hij nu werd opgepakt.

En voor al zijn fans.

Edited by FoolOnTheHill

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben het ogkush eens, legalisatie heeft en zeer lange weg te gaan vanwege de redenen die zijn genoemd.

Alleen de vuurwapens dienen niet alleen ter afrekening deze dienen ook ter bescherming want er lopen veel comedianten rond.

En als eenmaal het kwartje is gevallen waar een grote buit te halen valt wil je geen groep op de dak hebben met volautomatische blaffers dan wil je jezelf wel kunnen beschermen. Internationale prijzen zijn zeer lucratief, voor een kilo in new york betaal je 10 rooitjes in Euro's ongeveer.

Per staat afhankelijk. En hier snoept Nederland aan mee.

 

Dus ALS er gelegaliseerd word dan slaat Nederland de plank mis.

 

@Fool;

Zijn die foto's van jouw hok? Toch ondeugdelijk aangesloten geweest?

 

Justin Bieber zal wel net als rapper Snoop Dogg een licentie hebben om te mogen gebruiken, binnen handbereik natuurlijk als je flink vermogend bent, dan is alles mogelijk.

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Fool;

Zijn die foto's van jouw hok?

 

Nee, CB, ik heb voorlopig nog bergen werk te verzetten met mijn fijne hijskraan.

Hij is nog niet afbetaald, dus ik hoop dat het nog even doorgaat, zo.

Maar ik heb met de driehoek afgesproken dat ze me blijven steunen.

Maar als jij nog iemand weet met een ondeugdelijke installatie?

Je buurman of zo?

 

gallery_1115_757_50312.jpg

 

De duizend euro biljetten worden binnenkort afgeschaft, wat nu?

 

Bam!

Share this post


Link to post
Share on other sites
En hier snoept Nederland aan mee.

 

Dus ALS er gelegaliseerd word dan slaat Nederland de plank mis.

 

:vape: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
@foolonthehill

Of zit je zelf in de import-export daar in Gambia en hoor je dit misschien liever niet?

 

is het gewoon ouwehoeren en dan heb ik wel wat beters te doen. Gezien ik mijn input toch al gegeven heb zal ik het hier dan ook bij laten.

 

Succes met het topic verder!

 

Het belangrijkste exportproduct van Gambia is pinda's.

Hoeveel wou je er hebben?

 

De boodschap van vrijheidsstijders Roy en Anita staat nog seeds als een huis.

Maar wie is toch die donkere man op de bank man in dat Uncle Sam pak op 2:40?

Is dat soms...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Foolonthehill

 

Je kunt wel blijven proberen mij er weer op in te laten gaan maar zoals ik al had aangegeven zal ik op dit topic inhoudelijk niet meer reageren. Geen zin meer in. Ik had wel zin in een goed gesprek gehad over een interessant onderwerp maar ik heb sterk de indruk dat dit er toch niet in zit dus, why bother.......

 

Daarnaast kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat jij en ik nogal fundamenteel anders ingesteld zijn, en dat mag! Daar heb ik geen enkel probleem mee. Dat jij en ik fundamenteel anders zijn is overigens ook geen feit maar een mening, deze keer wordt er dan door mij echter ook niet onderbouwt want dan zou ik verantwoording aan het afleggen zijn. Dat laatste behoort helaas niet tot de beschikbare opties. Dat je een punt wilt duidelijk maken met liedjes is voor mij een hele sterke indicatie van indirecte bevestiging :vape: waar kennen we dat ook al weer van? Tevens als ik kan opmerken dat wij fundamenteel verschillen dan kan jij dat ook tenzij je niet zo opmerkzaam bent natuurlijk (of gewoon niet wilt zoals ik in jouw geval ;) ) De indruk niet opmerkzaam te zijn heb ik bij FOTH echter absoluut niet. Op basis daarvan kunnen wij ook beiden concluderen dat op 1 lijn komen wij toch niet dus voor jou gaat dat dan net zo goed op, so......why bother? (Als mijn vermoedelijke indirecte bevestiging klopt dan is dit trouwens een retorische vraag.)

 

Om dezelfde redenen..... en daar kan ik nog wel iets aan toevoegen, ik hang mezelf nog liever op dan dat ik door op play te drukken mijn oren moet tergen met Roy Black! Boney M was daarintegen weer zo leuk dat ik vergat op te letten en toen had ik het liedje al gehoord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mark Rutte: "Voer het debat stevig, maak gebruik van humor, van understatement, van ironie, maar zoek de grens bij beschaving en fatsoen", zei de premier. "Zorg dat het debat op internet constructief is."

 

@ogkush: je kunt het geluid ook uitzetten.

Beide filmpjes worden bij 2:40 interessant.

En je hebt toch niks tegen Anita?

Boney M blijf nu de hele dag door je hoofd spoken.

 

And this be our motto: "In God is our trust."

And the star-spangled banner in triumph shall wave

Over the land of the free and the home of the brave!

Eigenwijs volkje, die Amerikanen, en erg trots op die laatste regel van hun volkslied.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mark Rutte ben ik het nog nooit mee eens geweest.

 

Ik kan idd niet zeggen dat ik Boney M vergeten was, jij begint er immers net weer over....

 

Dat Amerikaanse patriottisme vind ik walgelijk narcistisch van ze

 

En dan begint die over god en dan ben je mij kwijt. Nu begin ik hem een beetje link te vinden en hoop just in case dat hij niet iemands babysitter is ..........

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mark Rutte ben ik het nog nooit mee eens geweest.

 

Dan hebben we toch meer gemeen dan je dacht.

 

Ben je er ooit aan die kant geweest, ogkush, en ken je echt hun mentaliteit?

Vele bevolkingsgroepen zijn juist heen getrokken vanwege die vrijheid.

Dat staat bij hun hoog in het vaandel.

Van die verhalen dat de overheid je huis binnenkomt voor controles, (CB) daar zijn ze niet van gediend.

Onze kijk op de VS is maar heel beperkt.

Het is de minst homogene samenleving die er bestaat, niks integratie.

Dus dat kan zo maar omslaan.

Maar de meeste mensen daar weten inmiddels wel dat het niet de gemiddelde cannabisgebruiker is die met zware wapens gaat lopen knallen.

 

Het grootste probleem hier is dat iedereen in Nederland maar bibberend in zijn tentje blijft zitten peuken schijten.

Als iedereen "uit de kast"zou komen werd het een ander verhaal.

 

Ooit geloofde ik er ook niet in, en bestreed ik het idee in een topic hier.

Maar dat was toen er glashard werd beweerd dat alle zegen binnenkort van ene Boris Dittrich zou gaan komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hiero

 

legalisatie proses in amerika

 

er komen steeds meer staten bij die cannabis legaliseren.

ook hier in europa zijn ze steeds milder aan het worden omtrend wiet.

 

amerika is wereldleider in heel veel vergeet niet dat het de amerikanen als eerste wiet verbood.

als hun alles legaal maken gebeurt dat binnen 10 jaar hier ook.

je kan nu al zien dat het een succes is er zijn genoeg docus te vinden op you tube

cannabis in de us is BIG BIZNIZ.

en dat gebeurt hier ook...

 

en nee niet iedereen gaat dan kweken.. mensen mogen nu ook blowen en toch doen ze dat niet.

dus ook met legalisatie niet.

 

ik kweek voor de hobby, omdat de shops niet meer te betalen zijn

en daardoor gedwongen tot crimineel gedrag.

jammer want ik kweek voor me zelf en mijn vriendin en 1 vriend met adhd die zijn zaakjes in orde kan houden met cannabis inplaats van die chemische troep.

en ik wil geen crimineel zijn en wil geen problemen met niemand en niets.

en waar hebben het eigenlijk over? .. over een fucking plantje!!

 

zo..ben ff weg heb nog een hoop te doen :vape: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
en waar hebben het eigenlijk over? .. over een fucking plantje!!

 

Ja en onze rechten.

 

 

(Morgen is het zijn verjaardag)

Share this post


Link to post
Share on other sites

legaal gaat het toch wel worden nu bekend is dat het kanker geneest

 

WTF zijn we mee bezig meneertje opstelten ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
vraagt om een offer

 

Een tribute:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...