Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Grow Weed

Vraagje omtrent stekken omgebouwde man

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een vraagje over een lesbiandrean man,

Normaal gesproken spuit je 2 keer 1e bij eerste tekenen bloei 2 e een week later,

Als ik na die 2e keer sproeien Van 1 van de takken een stek neem, die dan laat wortellen en revegen,

zou de stek dan alsnog mannelijk afbloeien en nogsteeds fem zaad veroorzaken ?

 

 

Ps. Vermoed dat dit niet helemaal de goede sectie is maar leek me Breeder kennis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je stek zal amper wortelen vanwege de stress die STS veroorzaakt, hele hormoonhuishouding is door elkaar gerammeld.

Reveggen maakt herma kans een stuk groter als je daarna van die stek stuifmeel gaat halen.

 

Beter stuifmeel verzamelen van die hermaniserende door de STS en dat op in bloei staande stekken droppen of die plant probeen te reveggen en daarna stekken te nemen en die tot extreme te stressen zodat je zeker weet geen herma trekjes?

 

Kan goed gaan maar lullig als ineens half week 8 er overal blommen opduiken die je niet wilt zien B)

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja de herma factor zat ik al een beetje mee, dan houd ik het wel gewoon op een vrouwlijke moeder die ik altijd nog een stek van met sts kan behandelen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi grow weed

 

Een vrouw die gaat ombouwe moet je gewoon in meer fout hebben staan zodat geen stekken hoeft te nemen van je ingespoten vrouw :) toch

Je stekken neem je van en vrouw die niet ingespoten is :lol:

En stuifmeel is vers het meest effectief en vooral met vrouwelijk stuifmeel

kweek ze en knutsel ze

 

 

knutsel :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...