Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
RadoN

ok nog is een binnen soort thread (de zo veelste)

Recommended Posts

ik kweet dat er wrs al veel threads zijn over welke soort is et beste vo de binnenkweek :ph34r: en ik kweet dat jullie er een beke zot over gaan :lol: :ph34r: ma toch waag ik mijn kansen en vraag ik et nog is B) (Plz dont hurt me :ph34r: )

ma ik had en ik eb nog steeds white widow int oog (heeft me alty al aangesproke) maar in elke thread waar ik vraag over deze plantjes zegge ze je pakt best shiva ofzo(omdat et gemakkelijk kweekt) en ze zegge altyd pak stekses ma ik wil gwn wete of et perfect mogelijk is voor toch een kwekertje in de gangmaker om met zaadjes te beginne werke zal namelijk mijn eerste kweek worde ben nu bezig met een ruimte voor mijn kast te bekijke/bespreke en ga daar snel nieuwe info over hebben in "De Bouwdoos"

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet niet hoe t bij jou in de regio zit met het aanbod van stekjes, of je veel keus hebt, anders zou ik niet met ww beginnen, aangezien deze plant behoorlijk gevoelig is voor overvoeding.

Zou eerder gaan voor K2 of PP, allebei lekkere wietjes en kun je behoorlijk op z'n (haar) klote geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja maar et probleem is dak in belgie woon dus ik moet wrs met zaaadjes beginnen(hoogstwrs) en et is wel in en kast (1.2x1.2x2)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mmm ik eb et bepaald ik ga misty zette(aangezien dit mijn eerste kweek is en ze goed voor binnen, voor in de kast, zijn en makkelijk te kweken maar toch veel thc producerend en zijn ze familie van WW dus ... :blink: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je van witte soorten houd kun je misschien ook sneeuwitje overwegen, iets sterker als white widow en groeit erg goed en makkelijk binne. Ik kweek nu ook zelf snowwhite en ik heb totaal geen problemen gehad of dergelijke. EN de toppen worden al heel erg mooi dik en super wit :blink: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom zou je in België niet aan stekkies geraken? :D

Ik ben ook Belg maar ik heb toch telkens stekkies om mee te beginnen, aangezien je met zaad veel tijd verliest en nog niet weet of je allemaal vrouwtjes hebt. Als je even naar het Noorden rijdt :blink:

Ik ben voor het moment een kruising van WW aan het kweken maar deze is idd niet zo makkelijk, had de stekkies in voorbemeste growshopgrond gezet maar deze kregen hiervan overbemestingssymptomen waardoor de helft van m'n crop eraan is ;) maarja zo leer je bij zeker :unsure:

Volgende keer neem ik me toch een wat gemakkelijkere soort denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

waar erges int noorde ;)

 

!! !!en een kruising make van WW is zeker en vast niet echt gemakkelijk. :blink: maja . . . . . .

 

gemakkelijke soorte zijn BB shiva en misty

 

ben zelf aant het beginne kga binnekort hopelijk beginne met een kast :D en heb al zaadjes besteld eb uiteindelijk toch voor misty gekoze al had ik eerst ged8 aan WW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...