Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Kush_Kush

Goede plaats voor buiten planten(niet in achtertuin)?

Recommended Posts

Ik en een vriend van mij willen graag een paar buitenplantjes maar het liefst niet in de achtertuin, weten jullie misschien goede plaatsen waar wij ze zouden planten bijvoorbeeld dingen zoals een maisveld ofzo.

Laat het weten ;)

 

 

Greetz

Edited by Kush_Kush

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lees hier maar.. genoeg informatie.

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Langs autoweg, naast treinsporen, in het bos, op het dak van je lokale politiebureau, dat is de laatste plaats waar ze zouden kijken ;)

 

Geen maisvelden !

 

:wacko: R3

Share this post


Link to post
Share on other sites

het bos,kijk of je iets van afval ziet,maakt niet uit wat,zoja dan komen mensen ook daar en valt die plek af.

 

vind je niks,en heb je een mooie ruimte waar het licht doorkomt en toch omring door bomen en waar ander groen groeit,voornamelijk onkruid,bramen etc

dat moet je hebben,dan is het bosgrond ook vol voeding,en dat hebben jullie plantjes nodig.

 

probeer eens google earth int verleden heb ik een aantal kwekers gevolgd die via deze manier behoorlijk mooie plekken tegemoet kwamen,met flinke oogsten.

het waren wel ervaren kwekers,maar met de juiste soort moet het jullie ook lukken.

 

 

succes ermee

Share this post


Link to post
Share on other sites
Geen maisvelden !

 

Fuck that! :wacko:

 

Ja je moet doen wat je niet laten kan eeh :wub: , maare

Er worden stoffen gespoten die slecht is voor de plant + je ben wel bezig op een boer zijn land ;)

Ook worden maïs soms vroeger geoogst en dan worden ze meestal ontdekt...

 

 

:wave: R3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het liefste in de tuin van mensen die niet de moeite nemen om een beetje in te lezen op een forum en zomaar lukraak domme vragen gaan stellen.

O pardon , er zijn geen domme vragen alleen domme antwoorden?

 

+53° 31' 44.71", +5° 53' 42.50"

 

en dan een zee container met een snorkel zoeken op google

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij afslagen en opritten van snelwegen worden tegenwoordig van die mini-natuurgebiedjes gemaakt. Ze bestaan meestal uit een waterpartij, riet aan de kanten ervan, soms wat wilgen en verder heel veel onkruid. Het is weliswaar een rotlocatie om je stekken te zetten en je kunt er ook niet vaak naartoe zonder op te vallen (auto met alarmlichten op de vluchtstrook zetten), maar anderzijds is de kans op ontdekking te verwaarlozen. Wie zet nu zijn auto willens en wetens op de vluchtstrook om te gaan rondbanjeren in het opgeschoten onkruid om wat meerkoeten of andere watervogels te bekijken? Neem desnoods een rol wc-papier mee. Als de blauwpetten nieuwsgierig worden, dan heb je gewoon last van diarhee. Enerzijds is de locatie niet perfect, maar anderzijds is de kans dat voorbijgangers je planten vinden nagenoeg uitgesloten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

stap 1: ste je voor in het juiste topic

stap 2: dan ga je lezen

stap 3: dan pas stel je een vraag ( maar deze vraag had je niet gesteld als je had gelezen )

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
Geen maisvelden !

 

Fuck that! :wacko:

 

Ja je moet doen wat je niet laten kan eeh :wub: , maare

Er worden stoffen gespoten die slecht is voor de plant + je ben wel bezig op een boer zijn land ;)

Ook worden maïs soms vroeger geoogst en dan worden ze meestal ontdekt...

 

 

:wave: R3

 

hier wordt biologisch mais geteeld ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zekers ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

naast snelwegen is fijnstofgehalte van de lucht bizar hoog, en ook veel zware metalen in de lucht.

nee dank u

 

nederland is erg klein

de meest gunstige plekken zijn niet erg groot, en ook niet talrijk; succesvolle plekken hoor je niet en zie je niet.

die ga je helemaal niet uitgebreid uit de doeken doen waar iedereen het kan lezen.

 

elke guerilla kweker is een concurrent

helaas

Share this post


Link to post
Share on other sites

kush kush, als je slim bent ga je nu voordat het lente is op zoek naar een ´guarilla spot´

je vind vast wel een goede plek als je in een groenrijk gebied woont ;)

check ook de guarilla topic voor de mogelijkheden.

Er is ook een topic om je voor te stellen.. zo word je meer gewaardeerd :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meneer Jansen, U kunt wel spijkers op laag water blijven zoeken en ik ben het zelfs met U eens. Echter, een ieder die een redelijke basisopleiding heeft gevolgd weet dat 6CO2 (6 carbonium en 6 di-oxygenium moleculen) plus 6H20 (6 hydrogenium en 12 oxigenium moleculen) gezamenlijk met zonicht een sacharide vormen, met de moleculaire vorm C6H12O6. De 6 resterende di-oxygenium moleculen geven de planten netjes weer terug aan de natuur. Vandaar het adagium "planten eten stikstof (CO2) en geven zuurtsof (02)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja je moet doen wat je niet laten kan eeh :wub: , maare

Er worden stoffen gespoten die slecht is voor de plant + je ben wel bezig op een boer zijn land ;)

Ook worden maïs soms vroeger geoogst en dan worden ze meestal ontdekt...

 

Na een aantal keer leer je de klappen van de zweep kennen. Zo perfectioneer je steeds meer de kennis die je nodig hebt in vijandelijk gebied :wave:

 

 

Meneer Jansen, U kunt wel spijkers op laag water blijven zoeken en ik ben het zelfs met U eens. Echter, een ieder die een redelijke basisopleiding heeft gevolgd weet dat 6CO2 (6 carbonium en 6 di-oxygenium moleculen) plus 6H20 (6 hydrogenium en 12 oxigenium moleculen) gezamenlijk met zonicht een sacharide vormen, met de moleculaire vorm C6H12O6. De 6 resterende di-oxygenium moleculen geven de planten netjes weer terug aan de natuur. Vandaar het adagium "planten eten stikstof (CO2) en geven zuurtsof (02)

 

Fuck that! :wacko:

 

Planten die hap!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn opleiding was klote.Laat dat vooropstaan.

Ik mocht naar 4 vwo op voorwaarde dat ik mijn exacte vakken zou laten vallen.

Zelfs biologie.

Dat was in de tijd van de pretpakketten.

 

Ik snap je punt niet. Geef me aan waar ik jou inhoudelijk tegenspreek svp.

In verbrande benzine zit meuk die jij niet op of in je toppen zit.

 

Ik zoek geen spijkers op laag water; naast een snelweg groeit geen topwiet.

basta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben het helemaal met je eens dat wiet kweken naast een snelweg niet optimaal is. Maar geldt dat niet evenzeer voor een balkonkweekje in een grote stad? Gras uit bermen naast snelwegen wordt aan koeien gevoerd. Natuurlijk zit daar lood in en melk van deze koeien drinken we allemaal. Nochtans worden we ondanks al die giftige stoffen toch gemiddeld 20 jaar ouder dan drie generaties eerder. Trouwens, het slotwoord basta bevreemdt me enigszins. Vindt dat zijn oorzaak in een gebrek aan valide argumenten?

Share this post


Link to post
Share on other sites
In verbrande benzine zit meuk die jij niet op of in je toppen zit.

 

Dan kunnen zelfs ook de binnenkwekers hun tent wel opdoeken als je daar over in moet zitten.

De lucht van de hele aardstronthoop is vergalt door uitstoot van alles en nog wat.

 

Ik heb ze gezien naast een snelweg en dat zag er wel puik uit ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

OVERAL WAAR DE ZON SCHIJNT, en andere mensen het niet opvalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Geen maisvelden !

 

Fuck that! :wacko:

 

Ja je moet doen wat je niet laten kan eeh :wub: , maare

Er worden stoffen gespoten die slecht is voor de plant + je ben wel bezig op een boer zijn land ;)

Ook worden maïs soms vroeger geoogst en dan worden ze meestal ontdekt...

 

 

:wave: R3

 

hier wordt biologisch mais geteeld ;) :)

 

Ow, Problem solved then ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga tog voor struiken velden waar veel zon op staaat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je haalt me min of meer de woorden uit de mond, Cannabusiness. Heel veel blowers gebruiken tabak. Daarin zit nicotine, een uiterst verslavend stofje (kennelijk niet kankerverwekkend) Maar de additieven in rookwaren zijn dit wel. Als iemand zonodig als roker kortademig naar bed gaat en rochelend wakker wordt, wie ben ik om hem daarvan te weerhouden? Mensen die roken leveren een positieve bijdrage aan de samenleving. Ze betalen immers een vracht aan accijns en gaan gemiddeld 7 jaar eerder dood dan niet rokers. Dat bespaart heel veel aan zorgkosten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en AOW'tjes...

 

het is zelfs zo dat op tabak allerlei vermeldingen staan ter waarschuwing over de gezondheidsgevaren.

 

Waarom doen ze dit niet in de shops? Wiet is toch gevaarlijk!?? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...