Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

cbdganja

guerilla 2013 ..

Recommended Posts

carpie die duikt ook vanzelf wel weer op ja die is de hele winter al gaten aan het graven :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit ! :vape: heel veel suc6 gewenst dit jaar !

 

groet ssh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een spot ! dat word een aardig cannabis Cannabos !

Misschien een shovel aanschaffen ?

 

Succes !

Share this post


Link to post
Share on other sites

He dr.canna.. ja dat word zeker een aardig cannabisbos:D ik heb alles klaar liggen voor gebruik word allemaal aan gewerkt

 

voor de winter zijn er ook al 2 grote tonnen ingegraven om water op te vangen voor de warme dagen.

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee cbdganja gaat goed zo te lezen ;)

lekker bezig jij zit ook niet stil hehehehe

dat beloofd nog wat te gaan worden ! :vape:

langzaam maar zeker maak ik ook al een beetje vooruitgang.

 

laat die zon maar komen ;)

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee w33d een guerilla zit nooit still he haha.

jij was ook al lekker bezich zag ik al zelfs verdwalen op je eigen spot dan moet het wel goed zijn he :vape:

ik hoop dat het wat word w33d maar het is en blijft guerilla niks is zeker totdat jij het thuis in je netje hebt!!!!!

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

God, wat was ik blij toen ik de eerste keer weer op de spot was met mijn guerilla arsenaal ready to go!

En wat ben ik blij dat ik net voor de sneeuw een watervat heb aangelegd, daar heb ik nu wel profijt van met die kutsneeuw en regen/hagel tusendoor ;) Tegen de tijd dat mijn plantjes erin gaan is die lekker gevuld :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker een hele mooie zonrijke spot! Lijkt alleen wat zanderig, of bos-achtige grond, heb je er al eerder iets op gekweekt - dat je weet hoe de planten het erop doen.

 

Wens je veel succes, dat er maar een oerwoud aan wietplanten mag gaan groeien!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heee nyabinghi ben je er ook weer bij vanuit het buitenland!

zeker is de spot zinrijk de grond is opzich best goed deze word opgewardeerd met zakken aarde en bio super mix.

ik heb deze spot 2 jaar geleden gebruikt en het was zeker een suc6 op deze spot vandaar dat ik hem dit jaar ook wil gebruiken.

ga jij ook nog een guerilla doen dit jaar?

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

een bossie weg

maar een veel mooier bossie voor terug :Phehe

 

lekker veel zaadjes hoop dat er veel vrouwen van overblijven

suc6 met je grow ben benieuwd

 

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Green lee haha ja dat heb jij goed gezien!

 

met 70 Mooie vrouwen ben ik tevreden maar dat moet lukken dacht ik zo met 200 reguliere zaden en zo niet ik heb nog een heel leger aan zaden dus de spot komt zeker vol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greenlee ik ga eind april beginnen met ontkiemen en tussen 15 en 20 mei planten in volle grond

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, dat is de beste timing zo ergens eind april ontkiemen, alleen nog lang wachten helaas!

Ben er zeker weer bij dit jaar, heb zelfs de stekken al voor de winter insloeg voorbereid, dus dat is heel wat voor deze jongen. Heb er weer zin in, ik ga je volgen, succes met alles!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey ik ga dit jaat ook buiten kweken, maar ik was nieuwsgierig; hoeveel wiet verwacht je ongeveer van 70 planten af te halen?? als alles goed gaat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

He topjuh leuk dat je ook guerilla gaat kweken hoeveel ik verwacht ik verwacht helemaal niks mocht het niks worden valt het ook niet zo tegen.

 

als de oogst super zou gaan laat ik me daar niet overuit hoeveel het ongeveel zal zijn :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Licht er aan welke soort je gaat gebruiken en aan je grond.

En een deel heb je natuurlijk niet zelf in de hand, zoals bijvoorbeeld het weer:p

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Topjuh:

 

Niet gepast om in iemand anders zijn topic zulke stomme vragen te stellen. Doe dat dan in DEZE sectie.

 

Of nog veel beter. Lees je eens in :) In deze sport komt je niks aanwaaien; ja.. alleen rot en ellende. Je zult er keihard voor moeten werken en veel dingen moeten weten.

Succes

 

HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

Highlife dat is idd niet echt gepast guerilla is helemaal niks zeker totdat jij het thuis in je netje hebt liggen!

ik vind dat je het wel mooi verwoord er komt niks aanwaaien alleen rot haha lol!

het is zeker zo het leven van een guerilla kweker gaat niet over rozen

bloed zweet en tranen hoort er allemaal bij

 

latrss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hou er van haha! Bloed zweet en tranen haha! :) B)

Het is een levenstijl en leeft in feite een dubbeleven:p!

Share this post


Link to post
Share on other sites

aardig wat aantallen dat je gaat zetten B)

 

veel succes en hopelijk heel veel dames :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hellow kwiki ja zijn er wel aardig wat maar dat mag ook wel op guerilla is nog maar de vraag hoeveel er overblijft (A)

 

ik hoop ook op veel dames dat is nooit verkeeerd dank u

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ Topjuh:

 

Niet gepast om in iemand anders zijn topic zulke stomme vragen te stellen. Doe dat dan in DEZE sectie.

 

Of nog veel beter. Lees je eens in :) In deze sport komt je niks aanwaaien; ja.. alleen rot en ellende. Je zult er keihard voor moeten werken en veel dingen moeten weten.

Succes

 

HighLife

Niet gepast om mijn vraag gelijk "dom" te noemen en mij de les te lezen.

Ik ben misschien nieuw op het forum maar dat betekent niet dat ik onervaren ben.

Ik snap ook wel dat de opbrengst met de omstandigheden te maken hebben, ik heb ook enige ervaring maar dan wel met binnenplanten.

Dat was ook de reden dat ik me gewoon afvroeg wat een buitenplant Royal dane, onder ideale omstandigheden zou opbrengen.

En ik las ook ergens dat de topic maker al eerder een succesvolle buitenkweek achter de rug had met die planten en daarom dacht ik dat hij die informatie wel zou hebben.

Krijg het gevoel alsof jullie die vraag irritant vonden omdat het over de opbrengst gaat, geloof me daar gaat het mij helemaal niet om.

Ik had volgens mij beter kunnen vragen wat 1 plantje droog op brengt ipv 70 want dan gaat het ineens over te veel grammen of te veel geld en word iedereen ineens para.

Had ik kunnen weten.

Maar goed ik zoek het wel op internet, thnx

Edited by Topjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...