Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ejb

500 euri biljetten

Recommended Posts

nu denkt het kabinet weer slim te zijn, check deze link:

 

http://nos.nl/artikel/467159-pvda-wil-af-v...eurobiljet.html

 

alle drugstransacties verdwijnen als de 500 euri ook verdwijnt hahahahah ze snappen er ook niks van.....

 

oja ga hier geen stoere verhalen ophangen met hoeveel 500 biljetten jezelf ontvangt enzo...je gooit je eigen ruiten in.....

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

wetenschappelijk bewezen dat de stoffen in wiet kanker genezen

 

en de regering probeerd dit ?

echt niet

!!

 

we will win

Edited by Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het schijnt dat wietkwekers water gebruiken. Moet dat spul niet eens verboden worden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^ Lmao.

 

Den Haag...zover weg van de werkelijkheid, soms moet je dat gewoon zo houden.

 

Crow

Share this post


Link to post
Share on other sites
:wacko: 1 miljoen in je binnenzak volgens mij kan hij niet goed rekenen dat zijn zeker 20.000 biljetten van 500 ;) en die stop je niet even in je binnenzak :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het schijnt dat wietkwekers water gebruiken. Moet dat spul niet eens verboden worden?

Stroom ook maar eruit knallen???? ;)

NS rijdt toch nooit optijd.......

 

O nee, wacht.. dat is eigen belang. Die zullen ze wel aangesloten houden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tis dan ook geen wonder dat de meeste van dit soort 'lichten' na hun politieke carriere maar moeilijk aan de bak komen.

 

http://binnenland.nieuws.nl/737305/kamerle...aan_nieuwe_baan

 

En die paar uitzonderingen worden gewoon beloond voor bewezen diensten.

 

http://www.nu.nl/economie/3001777/verhagen...ur-van-vdl.html

Share this post


Link to post
Share on other sites
:wacko: 1 miljoen in je binnenzak volgens mij kan hij niet goed rekenen dat zijn zeker 20.000 biljetten van 500 ;) en die stop je niet even in je binnenzak :wub:

Volgens mij kan jij niet... :wave:

Edited by Groen Gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
;) sorry was 2000 ejn ja wordt nog een volle binnen zak hoor :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze graven hun eigen graf daar in den haag ,, en dat moeten ze lekker blijven doen

 

wij als bevolking en met de komst van internet ;)zijn aan de macht : niet de overheden !

 

En met het wetenschappelijk bewijs van de Harvard Univerisiteit dat wiet :niet giftig , en niet schadelijk is !!! er zitten geen giftige stoffen in en al zeker geen chemische !!

bewezen dat ze kanker aanvechten en kunnen genezen in veel gevallen !

kan ook de amerikaanse overheid niet anders dan legaliseren en de plant volledig vrij geven ..

 

 

er is toch al geen houden meer aan

 

haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biljetten zijn per 100 gebundeld dus om 1 Mill op zak te hebben zou je 20 bundels in je zak moeten hebben

Met een beetje grote jas is dat dus haalbaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

soms wil ik me eigen door m'n kop schieten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 stapeltje neemt net zoveel ruimte in als 4x zon zelfde stapel opgerold ;)

Dus zo groot hoeft je jas niet te zijn :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

misdaad heeft waarschijnlijk niet zoveel last van crisis, dus dan lijkt het me een voordeel dat wereldwijd de euro ipv de dollar gebruikt wordt, valt de euro minder snel om. en die misdaadtransacties gebeuren toch, dan kun je er net zo goed op die manier nog wat profijt uithalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is nog maar het begin, eigenlijk willen ze ernaartoe werken dat ELKE transactie word gepint of overgemaakt, en dat contant geld verdwijnt. soort van kikkerindepan verhaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

10x50

Share this post


Link to post
Share on other sites
soms wil ik me eigen door m'n kop schieten.

 

schiet dan eerst een paar van die slavendrijvers neer voor je de hand aan jezelf slaat, je pakt er sowiso 5 of 6 voordat je in het nauw zit ;)

 

 

kan ook de amerikaanse overheid niet anders dan legaliseren en de plant volledig vrij geven ..

 

Elmo jij ziet helaas niet in dat als het vrijgegeven word dat iedereen als een kip zonder kop overal en nergens met electra gaan lopen kloten en geen benul hebben van wat ze doen. Ook daarom is het illegaal, staatsveiligheid.

 

Om iedereen zo ver te krijgen dat ze het snappen dat er meer bij komt kijken dan een lamp en een plant en knalle maar zijn we weer een verhaaltje verder. Want vergeet niet, mensen zijn dommmm.....

 

Greetz

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaan we gewoon terug naar de oudheid, gewoon uitbetalen in goud. dat vervoerd ook een stuk makkelijker :wacko:

 

Ik loop al jaren met gouden kettingen en ringen rond... Of moet ik dat nu ook aangeven bij de douane?! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Elmo jij ziet helaas niet in dat als het vrijgegeven word dat iedereen als een kip zonder kop overal en nergens met electra gaan lopen kloten en geen benul hebben van wat ze doen. Ook daarom is het illegaal, staatsveiligheid.

 

Als het wordt vrijgegeven, dan zijn er klusjesmannen zat die een keurig, veilig hok voor je komen opzetten. Er verschijnen plug-and-play oplossingen die iedere kleuter kan aansluiten, met alle mogelijke keurmerken. Een kweekkast kan zo veilig zijn als een stofzuiger - en daar zijn we toch niet bang voor, voor stofzuigers. Magnetrons is weer een ander verhaal, okee.

 

Als het legaal is hoeft er niet geprutst te worden. De meeste mensen hebben ook helemaal geen behoefte om stroom illegaal af te tappen. Ik denk dat het er alleen maar beter van wordt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...