Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Green Lee

1x Bubble Gummer 1x Amnesia Haze 1x Cheese 2x O.G Kush x PP

Recommended Posts

@ cannabusinesss

daar hebben we hem weer hoor wat een gozer ben jij zeg

toen ik aan me topic begon in februari was jij 1 van de 1e die een bericht achter liet

dat het niet ging lukken met de soortjes die ik had en dat ik te vroeg begon en eigenwijs was bla bla bla

ik heb dit jaar 2,2 kilo gemaakt met de plantjes die volgens jou in de kliko zouden belanden

als je me niet geloof kan je rekenen ? of inzoemen op je computer ?

elke zak is ongeveer 50 gram reke maar uit p de zakken staan de grammen dus als je inzoemd kan je het zo allemaal bij elkaar optellen

en jah natuurlijk is het droog LOL

we hadden gewoon een super super zomer en in heb altijd de zon in me tuin staan ;) en de volle aandacht en liefde

volgende keer als je iets te zeggen heb kom dan niet met commentaar wnt die hoef ik van jou niet meer te horen

 

cannabusinesss

Posted 26 January 2013 - 08:39 PM

Green Lee je begrijpt het niet he? Dit zijn binnensoorten. De meeste feminized soorten die er te krijgen zijn, zijn niet geschikt voor buiten.

Als je dan toch feminized wilt neem dan bijvoorbeeld Heribei van Sannie, goeie revieuws met mooie toppen.

En nu al beginnen ;) Zonder lampen???? :wacko:

Je kunt weer nieuwe kopen straks! Koop dan wel echte buitensoortjes en niet die je nu hebt.

De sneeuw ligt nog op de straat, dus beetje dom dat je nu al begint. Of woon je stiekem op Cuba?

cannabusinesss

Posted 26 January 2013 - 10:09 PM

 

Bekijk Post stowned, op 26 Jan 2013, 21:56, zei:

 

Ben het wel met je eens dat elke binnenplant buiten kan.. Je moet gewoon een goede zomer hebben

Dat ben ik met je eens.. Op de juiste lengtegraad.

Niet die van ons in NL

cannabusinesss

Posted 29 January 2013 - 02:57 PM

Ik heb het vaak zat geprobeerd met hennepzaden om te kijken wat het zou doen.

Ik kan uit eravaring mededelen dat dit nergens op uitdraaid, je krijgt een gestrekt stengeltje en de blaadjes blijven klein, tot ie op een gegeven moment zo strekt dat ie knakt en dood gaat.

 

als je het niet kan moet je nog een hoop leren :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

is dit onderhand niet sticky waardig mods :innocent: volgens mij zeker wel een record plant voor hier op het forum :whistle: :icecream:

 

GE-WEL-DIG

 

wat een genot om dit zo in deze winter terug te mogen lezen

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Hemprenaissance

 

Haha heerlijk om zo'n reactie te ontvangen in december nog

Dankje!!

 

Ik ben eigenlijk wel benieuwd

Is er ooit een plant geweest op het forum die meer als 1 kilo opleverde?

Ik ben benieuwd

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach jongen toch, Is het je gelukt? Stiekem lampje extra erbij om de dag 2 of 3 uurtjes te verlengen we kennen die truuks allemaal hahaha :lol:

Gefeliciteerd met de oogst kan er niks anders van zeggen hardstikke goed gedaan knul.

 

2,2 kilo wauw! Daar kan je een heel jaar van roken. En als je het een beetje rustig aan doet wel 2 :)

 

Heeft je wel dwars gezeten he wat ik zei? Trek het je niet aan, je hebt het tegendeel bewezen, erg goed!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe eindelijk een keer een leuke reactie van jou :D

 

Jah ik zat er idd mee toen ik eraan begon en iedereen zo negatief was

Maar daardoor dus ook door jou ben ik extra me best gaan doen

Dus moet je eigenlijk Nog bedanken :P

THANX !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeur niet zo cannabuisnesss, gun Green Lee gewoon zijn oogst en wees aardig en positief tegen elkaar. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

JAH JAH!!!

Daar zijn we weer :)

Nieuw jaar Nieuwe plantjes Nieuwe soortjes

Hoop net zo goed als vorig jaar (onmogelijk):P

Dit jaar wel iets leuks ik heb er een extra tuin bij dus dat betekend meer plantjes! :D

Extra tuin is niet de beste met veel zon maar +-5 uur per dag maar daar is vast wel wat mee te doen

Ook minder nieuws Dit jaar geen volle grond plant meer de Mexican was geweldig maar een beetje te gek en heb de buren al beloofd dat er geen planten meer over de schutting zullen komen :P Dus geen kilo planten meer voor Green Lee

 

Volgende week ga ik me zaadjes bestellen

Ik ga natuurlijk weer verduisteren

Dus hoop dit jaar aan 12 plantjes te komen in de tuin

Daar zullen onder andere wat van vorig jaar bij zitten omdat die me erg goed bevallen

Er komen te staan

 

Bleuberry 2X

Cheese 2X

Crusader Kush

Silver Kush

 

En de rest moet ik nog ff uitzoeken

Ik wil graag een Paars soorten weet iemand wat leuks?

 

Nou tot volgende week dan maar

 

Let The Season Start! :D

 

//Green Lee

 

 

Ook ga ik dit jaar guerilla

Wil proberen voor de 50 Mexican H te gaan

Hihi

Maar denk dat het een beetje veel is voor in me 1tje

We zien wel hoever ik kom

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste green lee,

Ik vind het vrij knap dat jij kunt communiceren met je buren over je 'hobby', wel spijtig dat je geen opvallende bomen meer mag zetten want deze was te mooi om waar te zijn. Maar dit had je kunnen zien aankomen met die sweet n sour van spiff seeds deze heeft duidelijk een overvloed aan potentie :showoff:Ik ben eigenlijk ook benieuwd wanneer jij begint, ik zou graag rond dezelfde moment willen starten! Voor de rest ben ik benieuwd naar die 2 kush soorten wat je daarvan kan maken dit jaar.

 

Voor de rest nog veel plezier en vergeet zeker niet wat te posten want je hebt trouwe volgers!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gave topic dit veel mooie foto's... ben nieuw hier ga dit jaar ook knallen hoop ik... Succes met je kweek dude !

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha wat een baas die cannabuisiness. Geweldige onverwachte comeback. Anyhow als er om de ''2 gram'' een zaadje zit dan zouden er in jou plant al wel 806 zaadjes zitten haha, en dat weegt ook niet niets. Bovendien kan je ook heel ruim knippen. Zo knipt een vriend van me alleen die puntjes van de bladeren weg...en ja dat heb je al gauw het dubbele aan gewicht. Toch vond ik het een mooi verslag en erg interessant. Ik denk dat ik die mexican mix ook maar is een keer ga proberen. Als jij nog een leuk soortje zoekt; vorig jaar heb ik Heribei gekweekt, ook een geweldige plant. Heavy opbrengst en lekkere high. De anderhalve kilo ga je niet halen maar 500 gram met goed knipwerk is zeker niet irreëel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...