Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ejb

niet meer kweken in groningen

Recommended Posts

Er zal altijd genoeg wiet zijn !!

hoeveel ze er ook pakken B)

Als ze er 1 pakken ,

gaan er bij 3 de lampen aan ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

zekers er is genoeg voor iedereen, was ook niet serieus bedoeld......maar bijna dagelijk is het raak in groningen.........

 

zouden andere zaken nog wel behandeld worden?

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee tuurlijk niet .

als je aangifte van iets wilt doen .....

moet je een afspraak maken B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zat ik ook al aan te denken.........heb alleen geen kilo wel onsje cbd crew outdoor...maar dat mot ik zelf smoke.......

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet slimmer kweken

met variabel stroomverbruik, eventueel gebruik maken van glasveze. zonnecollectoren , om toch licht te hebben als lamp uit is.

Of met rails werken , afgewisseld met het uitzetten van de rails en aanzetten van meer lampen...

 

Zowieso eersteklas geluid en warmte isoleren, geuren dubbel filtreren.(Er is stevig met helicopters gevlogen laatste week)

EN NIET NAAST EEN KOFFIESHOP GAAN ZITTEN : DIE WORDEN ZOWIESO IN DE GATEN GEHOUDEN!!

 

Ook heb ik handige Harries het over Netspanningsfilter horen hebben , dan kan niet op het net worden uitgepeild wie hoeveel lampen aandoet..alleen wat je verbruik is..

 

Vervolgens nog een kleine truuk die ik in andere hoek hoorde: je kan de fase van de lampen iets opschuiven zodat de spanningsgolven elkaar opheffen.

De meter ziet dan 1 tik. elke keer dat de lampen 12 , 18 uur , of zelf 3 weken non stop aan zijn

een 12/12 fase van 60 dagen is dan 60 tikken,

Zoiets mag jenatuurlijk niet aanraden.

Daarom zeg ik : niet doen.

 

B)

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

het wordt pas echt naar als er over een tijdje ook hokkies met enkele of dubbele lamp worden opgespoord..

enne, vergeten we hier in het noorden ook niet dat die cannasniffer ingezet wordt?

En dat er in de kranten stond 3 jaren terug , dat er in de stad zou worden rondgereden met busjes die ook bedrijfspanden van opzij kunnen infraroodfilmen..weten we dat nog?

 

Geïsoleerd hok bouwen , wellicht via riool de lucht afvoeren , en in vredesnaam een legale officieele reden om veel stroom te verbruiken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

...1300 planten zijn idd niet niks.

 

Zal zien hoeveel kilo's ik kan doorsturen naar ginds. :)

 

@Meneer Jansen,

 

Kennis van elektrotechniek is me dunkt een mooie aanvulling aan het

worden in het kweken van wiet, alleen al maar om uit de netten van

het gerecht te blijven. B)

 

Heb je soms meer info over die netspanningsfilter?

 

Cheers, Merula.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn woonplaats is niet te vergelijken met Groningen (hoewel ik groningen niet goed ken) maar voorzichtigheid is altijd geboden natuurlijk.

Hoe groot of klein je stad ook is, flikken blijven flikken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kennis vamme die ook veel van elektra weet vertelde me over die 2 bovenstaande truukjes.

heb em al paar maanden niet gesproken; hij zit ergens in de rimboe

kan wel ff duren voor ik je antwoord kan geven

Share this post


Link to post
Share on other sites
het wordt pas echt naar als er over een tijdje ook hokkies met enkele of dubbele lamp worden opgespoord..

enne, vergeten we hier in het noorden ook niet dat die cannasniffer ingezet wordt?

En dat er in de kranten stond 3 jaren terug , dat er in de stad zou worden rondgereden met busjes die ook bedrijfspanden van opzij kunnen infraroodfilmen..weten we dat nog?

 

Geïsoleerd hok bouwen , wellicht via riool de lucht afvoeren , en in vredesnaam een legale officieele reden om veel stroom te verbruiken...

 

http://nl.wikipedia.org/wiki/Paranoia

http://nl.wikipedia.org/wiki/Propaganda_%2...atie%29(punt,6) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...