Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jogi

1 x Skunk #1 onder 400W HPS (zaad)

Recommended Posts

Hier ben ik weer, 24u later.

Ofwel ben ik overenthousiast ofwel groeit ze echt heel goed! B)

 

Zoals gisteren al gevraagd, is dit de moment om over te planten naar de grotere pot?

En zou dit kwaad kunnen om ze nog een tiental dagen onder de TL lamp te laten staan?

 

 

gallery_15010_15231_345878.jpg

 

gallery_15010_15231_496489.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat zijn dat voor bakjes? ik zie zo niks met close up

 

 

gr, Zappie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je haar nog zo lang onder de tl wilt laten staan, zou ik haar ompotten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag iedereen,

 

Het is weer al enige tijd geleden dat ik hier was (1 weekje vakantie en nadien gek druk op het werk).

@doorkweker: gelukkig dat ik ze heb overgeplant, anders was het potje veel te klein geweest

 

@zappie: Op de dag dat ik ging overplaatsen bleek dat m'n vriendin alle potjes gebruikt had voor haarzelf dus heb ik geimproviseerd en een

potje van druiven goed uitgewassen en dit gebruikt.

 

Verslagje:

Voor ik op vakantie vertrok het plantje overgeplaatst naar een grote pot maar hem laten staan onder de TL lampen.

De vriendin heeft 2 keer 200ml water gegeven en alles ging perfect tot de 2 laatste dagen wanneer ze vergeten

kijken was en de plant tegen de lamp hing zoals je kan zien op de foto.

Wanneer ik thuis kwam heb ik hem onder de 400W HPS lamp gehangen en hij staat nu op 12/12 voor 6 dagen.

Ik heb al 2maal 250ml water met groei en wortel voeding gegeven.

 

De temperatuur met de lamp aan is rond de 30°C

De temperatuur met de lamp uit is rond de 20°C

Luchtvochtigheid is maar 25-30°C

 

Vragen van de week:

Wat moet ik doen met de verbrande blaadjes? Kan ik die gewoon laten hangen of moet ik die afknippen (heb dit ergens gelezen)

Hoe lang mag ik nog wortel voeding geven?

Ik zou de plant klein willen houden, hoe kan ik dit doen? Is het nuttig ze te toppen? Of is dit te laat omdat ik al 1 week 12/12 sta?

 

 

 

gallery_15010_15231_203664.jpg

 

gallery_15010_15231_127516.jpg

 

gallery_15010_15231_432941.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi jogi,

die blaadjes gewoon eraan laten zitten. als je alles gaat wegknippen wat verbrand is ga je niet meer veel overhouden.

ik geef wortelstimulator mee tot als ik de eerste bloeiverschijnselen zie (meestal een tiental dagen na 12/12), dan vervang ik deze door bloeivoeding.

 

persoonlijk vind ik ze er niet zo leuk bijstaan voor 50 dagen oud te zijn. weinig vertakkingen ook nog. ik had ze eerder wat langen groei gegeven.

misschien is het toch niet de beste beslissing om op verlof te gaan tijdens je kweekje en dan je plant in handen te laten van iemand anders (ook al is ze nog maar klein)

 

ik hoop voor je dat ze nu toch nog gaat knallen en veel succes gewenst.

 

grtz,

tim

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Tim,

 

Bedankt voor de info, nu weet ik wanneer te switchen naar de bloeivoeding.

Het verbranden is inderdaad niet goed maar het zijn vooral de onderste blaadjes en naar wat ik lees groeit daar toch niet zo veel bij.

En ik moet veel reizen voor het werk dus als ik steeds thuis moet zijn terwijl ik groei mag ik nooit plantjes zetten vrees ik :).

 

Ik dacht dat hij goed aan het groeien was maar dit toont nogmaals hoe nieuw ik ben B).

Ik zal straks nog wat foto's bijnemen van de stam enzo en ze online plaatsen (gsm batterij was leeg na 1 foto deze ochtend).

 

 

Enige opmerkingen ivm toppen? Mag dit nog als de lamp al op 12/12 staat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb hier op het forum ook gelezen dat ze toppen nog na een week 12/12 zonder problemen. ikzelf heb hier geen ervaring mee. even een reactie van de echte kenners afwachten misschien.

 

grtz,

tim

Share this post


Link to post
Share on other sites

In afwachting van de antwoorden ivm toppen zijn hier nog wat foto's.

 

Zonde van de verbrande blaadjes of ze zou er mooi uitgezien hebben! (naar mijn mening toch)

 

De nieuwe blaadjes die bovenaan groeien gaan wel hard! En het zijn er allemaal met 7 vingers wat volgens sommigen een goed teken is :verrygood

Misschien een domme vraag: Moet ik de verbrande bladeren onderaan afknippen? Om de goede bladeren bovenaan te sparen?

 

 

gallery_15010_15231_458088.jpg

 

gallery_15010_15231_498166.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...