Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Skarel

Magic Flight Launch Box

Recommended Posts

Hey iedereen

Met mijn nieuwjaargeld heb ik mij deze aangeschaft. Hoop deze begin volgende week te hebben :lol:.

 

Ik heb hier al enkele topics over deze vaporizer gezien. Maar die zijn redelijk oud al allemaal .

 

Dusheb ik dit nieuwer topic aangemaakt en is mijn vraag. Wie heeft deze vaporizer allemaal ? en wat zijn jullie meningen en pros en cons ?

 

greetz skarel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Skarel

Ik begrijp jouw niet,

eerst hangt de huisvrede scheef en je moeder geeft jouw 3 dagen huisarrest i.v.m.

blowen.

En dan koop je zo een ding?

Dat worden nog eens twee weken thuiszitten. :lol:

 

Groetels

Torsti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik moet toegeven klinkt raar xD

maar ze moet dit ook niet weten :D

Want ik ben tot de conclusie gekomen dat er toch niets gaat veranderen tot ik het huis uit ben. Ik ga mijn klein beetje dat ik blow niet gaan opgeven. Ik geniet er teveel van.

En ik wou al lang deze vape kopen :D Maar aan rookwaar geraken zal toch nog een week of twee duren.

 

Ik rook al van mijn 16-17 als ze nu pas door heeft dat ik blow dan kan het ook niet zo een kwaad.

 

Het is ook lang geleden dat ik iets voor mijzelf heb gekocht dus dacht ik waarom nu niet . Na dit alles en mijn examens heb ik wel een cadeautje verdiend.

 

Greetz skarel

 

:lol:

 

edit: ze stak mij door dat ik ook tabak rookte wel dan ben ik ook van dat probleem af lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die magic flight vind ik zo'n rip off.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb hem ook en vind het zonde van het geld :lol:

de damp is gewoon minder het schudden en niet egaal verdampen(branden af en toe)

 

De wispr is daar in tegen een stuk beter :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is een compact ding, dat absoluut. En het werkt ook wel. Je ziet vanzelf of het wat is wat bij je past en zo niet, het is altijd leuk om meerdere vapos te hebben. Ik heb er wat versleten, en gebruik nu af en toe de vaporgenie. Mijn eerste was de vapo2, al vroeg iedereen me daarmee of im smoking crack. Best raar ding maar werkt okay als budget pipe. Voor de rest heb ik elke vapo geporbeerd, maar de genie maakt teminste dikke hits. De stainless coil kost 2 tientjes meen ik, en werkt net zo goed als de houten pipe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb hem niet tevreden over.

Ik geef de voorkeur aan een digitale of eentje waar de temperatuur constant is.

Heb het wel eens voor nood gevallen mee als me accu leeg is van de hoofd meesleep damper.

 

 

 

-zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er een en gebruik die vrijwel dagelijks,ik vind het een heerlijk ding voor het nemen van kleine en hele 'stealthy' dampjes onderweg.

Met een beetje handigheid/nonchalanche denkt iedereen dat het een soort van inhaler is of iets dergelijks(zelfs mannen van de hermandad op luttele meters afstand kunnen weleens helemaal niets doorhebben :lol: ) .

Je moet de MFLB wel leren gebruiken,maar als je even volhoud tot je hem goed doorhebt en niet te lang met je batterij probeert te doen(altijd gelijk extra bestellen of als je hem voor thuis wilt gebruiken zou ik deze erbij nemen) kun je er veel plezier van hebben.

 

Thuis heb ik uiteraard de Verdamper en dan komt het boxje niet eens uit zijn doosje behalve om gevuld te worden voor onderweg,maar nogmaals voor dan eenmaal onderweg een uitkomst. :D

 

Grtz. Aad

Edited by Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het een top ding en idd je moet er mee leren werken. Lekker stealth niemand heeft iets in de gaten als je snel een hit neemt, batterij is alleen naadje daar moet je echt meteen andere voor bestellen, als je echt stealth wil gaan heb je tegenwoordig al een verdamper die bijna identiek is aan een inhaler voor astma, ken je op de werkvloer haast verdampen. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat is jouw techniek luie hond ?

En die batterij hoe lang gaat hij dan mee :lol: ik ga eens kijken in de winkel of ze de juiste batterijen hebben en ze in een plastieken doosje toevallig kunnen (zo beetje gameboy -spelletjes -doosje)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat het een mickey mouse ding is waar veel te veel geld voor gevraagd wordt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zat er ook aan te denken om een mflb aan te schaffen maar nu ik dit lees denk ik er toch wéér over om een wispr te kopen. :D

Of is er nog een 'kleine' vap die aan te raden is?

 

Ik heb een verdamper maar die moet ik opbouwen en warm laten worden.. pffff wat een werk.. :lol: :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arizer solo en de Davinci leken mij wel strak

Pax hoor ik ook veel genoemd.

Zijn allemaal erg prijzig, dus heb er nog geen 1.

 

Check Youtube eens op zoekwoorden: Vaporizer review

Dan vind je veel mensen die hun mening belangrijk vinden en op Youtube verkondigen wat ze er van vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moest ik meer geld hebben en moest hij gemakkelijker verkrijgbaar zijn . Zou ik de pax kopen :lol:

 

Op youtube heb ik trouwens nog maar weinig slechte dingen gezien over de mflb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is ook geen slechte.

 

Ik zelf vind het bagger hoe het werkt.

Iedereen heeft een eigen voorkeur ik vergeet steeds de batterij omdat ik weg droom.

Ook hasj/olie is een NO in deze + dat gaasjes is zo slap.

 

Wat foto`s,

gallery_20039_12611_487367.jpg

Achteraanzicht

gallery_20039_12611_127841.jpg

Helikopter view.

gallery_20039_12611_54305.jpg

Waar de batterij in gaan,

gallery_20039_12611_23539.jpg

Alles ziende oog,

gallery_20039_12611_592862.jpg

 

Wat verslagjes op WF.

Link 1, link 2

 

 

Ik heb nu 5 draagbare dampers waarvan ik persoonlijk deze + de vapbong het slechtste vind.

 

Best is als je de mogelijkheid hebt even langs een winkel gaan en daar testen.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha tnkx Zodd maar ik heb deze al paar keer gelezen ondertussen :lol:

 

greetz skarel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is gewoon een veredelt DIY project.

Waar vet grof geld voor word gevraagd,

Het zou wat mij betreft niet meer dan een paar tientjes mogen kosten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor zo n klein prutske vind ik het idd een duur spul maar in geval van niet thuis te mogen roken of gewoon om iets vlugs in je handen te nemen en een pafke te doen dat vind ik dus wel ideaal.....Het is klein en discreet, als je gepakt wordt met zo iets in je zakken dan kan je nog altijd wijs maken dat het een nieuwe tiktak doosje is...

 

Have fun with it

 

 

ps: verwachten wij een verslagje binnenkort.?

 

El faraon

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga zeker een mooie review schrijven :)

Maar mijn maat waaar ik het laat toekomen heeft nu al twee dagen de bel niet gehoord dus zal pas voor volgende week ergens zijn B)

 

Greets skarel

Share this post


Link to post
Share on other sites
Arizer solo en de Davinci leken mij wel strak

Pax hoor ik ook veel genoemd.

Zijn allemaal erg prijzig, dus heb er nog geen 1.

 

Check Youtube eens op zoekwoorden: Vaporizer review

Dan vind je veel mensen die hun mening belangrijk vinden en op Youtube verkondigen wat ze er van vinden.

 

de da vinci heb ik er 1 van, en ben ik aardig tevreden mee(niks voor betaald trouwens, maar gewonnen)

past ook precies in een borstvakje van een overhemd. alleen je kunt niet zo heel goed bij de bowl, en je kunt er(de bowl) ook niet echt inkijken. en verbruikt wat meer als de underdog die ik ook heb(voor thuis). en de da vinci werkt ook niet zo goed met hasj, dus al ik verwacht zin te hebben in hasj dan neem ik m'n vaporgenie (ook) mee, want die werkt wel uitstekend met hasj. maar de da vinci vind ik dan weer fijner met wiet, en het makkelijke van de da vinci is dat er geen techniek bij te pas komt, gewoon inhaleren. dus ik kan 'm ook doorgeven aan anderen zonder het eerst uit te hoeven leggen(wat bij de vaporgenie meestal een reden voor mij was om 'm maar niet door te geven, want dan was ik al aardig stoned en had ik helemaal geen zin iedereen weer de techniek te moeten leren)

Edited by zookaba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de MFLB nu een maand en ik vind het wel een mooi ding, alleen te duur ja.

Het is op zich een soort merkproduct, want een goede namaak is al te krijgen voor $25 in plaats van $100 voor de originele MFLB...

Ik heb hem van Vaposhop, kwam met een gratis grinder en Tightvac, was 99 euro maar ik kocht hem tijdens kerst, en tjah, soms moet je een mooi cadeau voor jezelf halen, fuck de prijs.

Het is trouwens wel een perfect stealth ding, heel erg klein en dus makkelijk mee te nemen, de damp ruikt (als je het niet verbrandt) niet sterk en is na een paar minuten niet meer te ruiken.

Voor stiekem een dampje is het dus wel handig.

Daarnaast gebruik je minder wiet voor een zelfde niveau effect en kan je verdampte wiet nog weer gebruiken door het gewoon puur te eten of verwerken in normaal eten.

Let wel op dat verdampen een ander, higher effect geeft dan normaal roken omdat bepaalde stoffen (meer stoned-effect volgens sommigen) bij verdamp-temperaturen niet verdampen, maar pas bij hogere verbrand-temperaturen.

Edited by MarkZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...