Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

urbangrower

geniet jij van je sjointje ?

Recommended Posts

hey mensen !

 

wat ik me zo al een tijdje afvraag ...

 

zijn er nog mensen die gewoon blowen en er gewoon van kunnen genieten ?

 

zo heerlijk aan het eind van de dag net het scherp randje van de dag afhalen ??

 

ik heb namelijk het idee dat er vooral veel ''''medicinale gebruikers'''' zijn.

 

dus mijn vraag : geniet jij van je jointje ?

gewoon zomaar ..zonder excuus, zonder last te hebben ouders ,van lichamelijke klachten , geestelijke klachten en dit en dat en zus en zo ?

 

het maakt dan niets uit of je t gewoon in een vloeitje vouwt of op de bong legt.

 

als je er maar van geniet !!!

 

 

laat maar horen ...

 

GroeneGroet,

 

UrbanGrower

postscriptum : wil niemand op lange tenen staan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het tegen stress is, dan is het toch ook medicinaal? Daarmee bedoel ik dat je zegt "het scherpe kantje eraf halen" Rook zelf liever puur uit de vapo dan een joint, of neem soms een spacekoekie. Hou ik me beter mee dan bier drinken, want dat helpt niet bij mijn ziekte.

Op een festival, ja, dan wel, omdat het leuk is om te delen, beetje hotboxen in een veel te kleine tent, met zn allen lekker zweven en filosoferen over wat nou belangrijk is in het leven.

Volgens mij heeft cannabis niet echt een recreatief doel, daar je slechts alleen meer naar jezelf gaat kijken met bewustwording in plaats van aannames van anderen.

Maar de wereld openen voor anderen kan ik wel zien als recreatief, vind het altijd leuk als mensen me ervoor bedanken.

Nee ik bedenk me nu een recreatieve reden, soms met gamen. Vooral met shooters, kan ik soms zo gespannen en gestressed raken als het heel druk wordt, maar met een jointje denk ik ach, puntje voor die gast, lachen toch. Fuckit maar en neem nog een hijs. Echter gamen doe ik maar een avond in de maand. Ik zie de game dan als minder serieus, precies wat met gamen wel moet en in de buitenwereld niet.

 

Ik vind het maar een moeilijke vraag, recreatief, tsja wat is nou de grens.. Ik ga er eens over nadenken. And dont worry ik heb geen tenen. ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook al een jaar of 15 recreatief, s´avonds en in het weekend. De dokter beweert dat ik een vorm van ADHD heb maar hier slik ik geen medicijnen meer voor. Wel merk ik dat ik een stuk rustiger in mijn hoofd wordt na het roken van een jointje. Nu nog gewoon met tabak maar wil hier op den duur toch wel vanaf.

 

Gemiddeld rook ik 2 jointjes op een avond en wat meer in het weekend, geen problemen met opstaan of rare klachten over sloom zijn en dergelijke. Wel ben ik als ik geblowt heb een stuk MINDER vergeetachtig.

 

greets Tita

Share this post


Link to post
Share on other sites

1x in de 2 weken ongeveer bij een biertje en muziek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik rook al een jaar of 15 recreatief, s´avonds en in het weekend. De dokter beweert dat ik een vorm van ADHD heb maar hier slik ik geen medicijnen meer voor. Wel merk ik dat ik een stuk rustiger in mijn hoofd wordt na het roken van een jointje. Nu nog gewoon met tabak maar wil hier op den duur toch wel vanaf.

 

Gemiddeld rook ik 2 jointjes op een avond en wat meer in het weekend, geen problemen met opstaan of rare klachten over sloom zijn en dergelijke. Wel ben ik als ik geblowt heb een stuk MINDER vergeetachtig.

 

greets Tita

 

dan heb jij het zelfde als ik met mijn adhd,

 

als je een paar weken niet heb geblowd, concentreer je je dan ook mindergoed overdags ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja! het is het begin van de 2e helft van de dag. 1e helft van de dag sores aan je kop, verplichtingen, non-sociale bezigheden, zodra er wat wietlucht door die longen is gegaan begint de 2e helft. dat was zo'n kwartier geleden, nog niet stoned, maar wel al de zorgen van de dag vergeten (voorbeeld vandaag: heb 2 auto's, ene is gister kapot gegaan, de ander vandaag, geen garage die je tewoord wilt staan want ze hebben door 1 dag sneeuw de komende 2 weken reparaties etc etc) maargoed dan neem je nog een hijs (done) en wacht je af wat de volgende dag te brengen heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@grow weed

Nu rook ik redelijk constant elke avond, maar inderdaad als ik bijvoorbeeld op vakantie ga dan is het zeer onrustig in mijn hoofd (vergeet veel zoals autodeur op slot doen, gemaakte afspraken etc.).

 

Overdag als ik gewoon nuchter ben merk ik niet veel van ADHD (behalve in de auto tov het andere verkeer).

 

greets Tita

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT Onnodig quoten, leer hier hoe we het graag willen.

 

zou het aan de auto liggen? :lol:

Edited by zODd
Onnodig quoten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon voor de lol en om te ontspannen hier. Niet heel veel, soms wat meer en soms heel veel minder.

 

s'Avonds na het werken en in het weekend zijn mijn tijden om te smoken, maar het komt vaak voor dat ik door de weeks helemaal niet blow en alleen in het weekend met maten. Tja en wat voor maten dan :lol:

 

Ik zie mijzelf als een recraetief gebruiker en ik geniet ervan.

EN in het weekend een biertje erbij natuurlijk, eerder dan een jointje eerlijk gezegd.

 

Niks mis recreatief gebruik, super chill juist.

Ik geniet :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op meeting is het pure misbruik van me en ga nog wel een over grenzen.

 

Normaal neem ik pas na het avond eten me eerste damp.

Bij veel gedachtes + depressies wat meer vooral hasj/Indica zo als nu.

Op vakantie 4 weken nooit.

Niks word verbrand.

gallery_1018_2502_14133.jpg

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

@spacy cortex

 

idd wat je zegt ... of stress bij medicinaal hoort ..

misschien wel .. je hebt ook ptss en dat soort gevallen .

 

maar ik bedoel dan vooral de dag achter je laten ... niet met je mind bij je werk voor de volgende dag zijn .

ff de dag afsluiten .heb zelf 2 ondernemingen en kan dat zelf wat moeilijk loslaten .

stress over de dag/week zelf is moeilijk weg te blowen .. omdat je hoofd daar naar staat en dus niet in relaxt modus is .

waardoor je je stress in een klein vakje perst en nog gestresder(is dat nederlands)word .

 

 

@amnees

 

mooi voorbeeld !

Edited by urbangrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Genieten zeker weten, op de manier zoals Amnees beschrijft, of met vrienden samen de stonedheid delen :lol: , lijpe dingen doen samen lachkicks etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 van die auto's is een terreinauto waar je nu op een besneeuwd veldje behoorlijk los kunt gaan, en die kapt er dan VANDAAG mee. MADAMAAKTNIEUIT

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gebruik medicinaal en voor het plezier, dus ja ik geniet ook gewoon van mijn joint , bong ripje

Share this post


Link to post
Share on other sites

was @ tita urbangrower

 

die van mij start ik nieteens met dit weer :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@amnees

 

ik heb de beschikking over een ford ranger 4x4 2.5 tdci en die heb ik ook lekker losgetrokken vandaag !!!!!

 

maar dan wel op een veld waar in geen velde of wegen een paal te bekennen is, anders raak ik hem echt wel :lol:

 

hahahahhahaha niki louda was er niets bij .....

 

en mn transit 125pk had problemen op OUDJAARSDAG! das ok lekker kut...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, balans is gewoon gezond in je leven, dus wanneer je hoofd vol toeren draait na thuiskomt van je drukke baan, mis mis mee om dan even stoom af te blazen. Denk dat je dan prima op een rustige manier kan nadenken over hoe he het de next day aanpakt. Soms zit ik op het werk ook zo vast dat ik tussen afspraken door gerust een paar gram haze damp in de auto, even wat muziek luister en prima met vertegenwoordigers kan praten. Mensen hebben pas door dat je high bent van weed als je het zegt. Dan kickt het stigma in hun hoofd erin. Zelfde met auto rijden, heb maar 1x een klein stukje met drank op gereden, dat om mijn auto even om te draaien op de pakeerplaats bij mn ouders thuis. En heb de auto toen in de muur gedrukt. Terwijl met wiet, ach ik damp En rijd al 12 jaar, nog niet een keer brokken gemaakt, nog niet een keer betrokken bij een ongeval, en er staat inmiddels al 480.000 op de klok. ( en ja ik heb genoeg ongevallen zien gebeuren, maar wist altijd op tijd in te grijpen. Zou het me overkomen, neem ik dat aan als mijn lot, en geef cannabis of mijn gebruik geen verwijt. Als ze me aanhouden, prima, regels zijn regels. Raak ik betrokken en willen ze me de schuld geven, prima. Ik zie duidelijk een verschil in de wet en mijn gevoel. Jammer dan als iemand dit niet aanstaat, maar zonder cannabis zou ik zware pijnstillers moeten slikken en remmers, en als je me daarmee had gezien, das nog erger dan crack en meth door elkaar. Zou hypocriet zijn om dan cannabis zo als oorzaak aan te wijzen zonder acht te nemen van de dagelijkse ongelukken die gebruiken door reguliere medicijnen )

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals ik al zei kerel ...

 

lolbroek !! hahahahaha;)

 

ben wel blij met mn verwarmde stoelen , voorruit , spiegels abs en tractioncontrol :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dagelijks na werk, voor ontspanning, stimulerend, motiverend ..

 

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

O jawel hoor, ik moet alleen wel zeggen dat ik er meer van ben gaan genieten nadat ik een aantal jaren was gestopt. Ik laat het ook af hangen van het werk dat de volgende dag of de rest van de week moet gebeuren, als ik bijv visuele inspecties de volgende dag moet uit voeren maak ik vaak gebruik van de MFLB om even dat relaxte gevoel te krijgen, moet ik gewoon produceren een lekker blowtje erbij.

In het weekend gaan we lekker los met het zwaardere werk :lol: :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ buxus, was het maar zo!

 

@ urbangrower, lekker raggen!!

 

dagelijks na werk, voor ontspanning, stimulerend, motiverend ..

 

 

gr, Zappie

 

 

die snap ik dus niet, motiverend?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat geloof ik je :lol: :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...