Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Miss Mary Jane

Round 3 : Extrema + Mad Kush

Recommended Posts

Prachtige planten! :P

Vooral de extrema, wat een mooie opbouw! Lekker wietje trouwens!

Succes verder!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Kaydee : Thanks :D Extrema heeft idd een prachtige opbouw, en een enorme THC productie.

 

@ Topic :

 

Ik schrok me paar dagen terug echt ff kapot... zie ik ineens een paar mannelijke bloemen hangen :)

Vooraan bij de Extrema en bij de Mad Kush #1, niet veel, een stuk of 5-6, ook los, geen trosjes ofzo...

Kutzooi, zo'n zadenronde wil ik echt niet meer meemaken.. :)

 

Heb ze natuurlijk meteen weggehaald en de hele kast goed gechecked, bij de Euforia, Greenspirit en de Mad Kush #2 kan ik gelukkig niks vinden.

Ik ben eergister en gisteren niks meer tegegekomen, iets wat me wel opviel bij de Extrema, zij heeft bij een paar toppen in het bovenste gedeelte van de top iets hards zitten.. lijkt wel op een banaantje ofzo.. 1 per top.. als ik het eruit pulk lijkt het ook op een mannelijke bloem..

 

Klinkt dit iemand bekend in de oren? Kon helaas geen pic meer maken ma zal dit anders vanavond ff proberen te doen..

 

De dames zetten voor de rest stevig door, ik zie echt het verschil met een paar dagen terug, de Euforia is zelfs heel hard aan de weg nt timmeren, als ze eenmaal begint met bloeien gaat het hard, héél hard ;)

 

Ben deze week ook ff bij die maat van me geweest die eig het zelfde rondje als mij ging draaien..

Hij vertelde me al dat het niet geweldig ging, had nog altijd temp problemen door die standaard afzuiging van G-tools in zn G-Kit, daarbij had die problemen gehad met zn lamp, viel zomaar uit, prob door zn VSA.

 

Toen ik de kastdeur open deed schrok ik behoorlijk.. zijn planten staan zowat stil, zijn voor meer dan de helft geel geworden en ik ben bang dat dit niet meer te redden valt :P Echt kut om te zien... en natuurlijk harstikke jammer. Licht was net aangegaan dus helaas is de foto HPS gekleurd.. als je bedenkt dat zijn dames ook pas een week geleden in bloei zijn gegaan en ook een dag of 2-3 eerder onder HPS zijn gegaan dan de mijne, weet je dat ze niet echt in goede omstandigheden hebben geleefd.

 

gallery_32576_15208_4467941.jpg

 

Gelukkig knallen ze bij mij stevig door, alleen nu weer van die kleine herma-trekjes, ik hoop echt dat dat niet doorzet...

 

De pics :

 

Euforia , de toppen beginnen al lekker dicht te groeien, zoals voorspeld :)

gallery_32576_15208_2159945.jpg

 

gallery_32576_15208_3499215.jpg

 

GreenSpirit, main Cola

gallery_32576_15208_2713858.jpg

 

Foto's zijn van gisteren, Dag 34 12/12 vandaag is de laatste dag van week 5. Nog een maandje knallen!! :)

 

gallery_32576_15208_2466023.jpg

 

gallery_32576_15208_674574.jpg

 

gallery_32576_15208_1035586.jpg

 

gallery_32576_15208_1784830.jpg

 

gallery_32576_15208_8401402.jpg

 

gallery_32576_15208_2765877.jpg

 

Knetterwit, de Extrema en nu ook de Mad Kush, wat ruikt die dame tog heerlijk! De Euforia is egt een beest geworden, als kleinste plant begonnen aan de bloei, lijkt ze nu tog het grootste, en denk k zelf ook dat ze het meeste gaat opbrengen, de Greenspirit lijkt naast haar echt een mini plantje..

 

Lights on :)

 

gallery_32576_15208_3094551.jpg

 

gallery_32576_15208_669724.jpg

 

Hier zie je ook mooi het kleurverschil tussen de strains, met de Greenspirit egt lichtgroen, en de Mad Kush heel donkergroen.

 

Update komt eind week 6.

 

Cheers MJ :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had hetzelfde met mijn Extrema's MMJ. Geen trossen banaantjes maar af en toe een enkele in een top.

Volgens mij zijn die Extrema's flink stressgevoelig. Hoe zijn je verschillen tussen je dag- en nacht temperatuur?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm das tog wel erg jammer :D

 

Gemiddeld zit ik eigenlijk Min tussen de 19-21 graden en Max 28-30 graden.

Heb alleen 2x een uitschieter naar beneden gehad 17.6 ofzo, toen stond de deur na buiten op een kiertje..

 

Maja als ik dan t topic van MRT herinner met zn super lage temperaturen moet dat tog eig geen probleem zijn :D , ofwel?

 

Ik ga het sowieso egt goed in de gaten houden.. vanavond weer ff ieder topje bekijken :)

 

Danke voor je reactie!

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat lekker MMJ!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey MJ, ze staan er mooi bij. wel zonde van de herma's, maar kan erover meespreken he :lol: vorige ronde niks problemen gehad en heb niks anders gedaan dan vorige keer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is echt een mooi groen kleurtje zeg van die kush, glimmend donkergroen, inderdaad mooi om te zien hoe de verschillende soortjes reageren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Skunkmonster : Thanks kerel!

 

@ Makaveli : :) Ze krijgen bijna iedere dag een aaitje en wat sweet talk, ik verwacht er echter wel heel wat voor terug! :smoke

 

@ Gysmo : True man, ik kom het de laatste weken wel weer vaak tegen, herma problemen.. t blijft voor iedere kweker, klein of groot, hartverscheurend om een van je dames een kopje kleiner te moeten maken omdat ze niet weet of ze nu vrouw of man moet zijn..

 

Soms ligt het aan de kweker, soms aan de genetica, wie ook schuldig is, het blijft gewoon mega kut!

 

@ Ganjo : Ja die Mad Kush is zeker wel een mooi soortje! Jammer genoeg wat minder voor in de Scrog vind ik zelf, ma qua kleur is ze prachtig en qua geur onverstelbaar! Echt eentje om eens te proberen :jump:

 

@ Topic :

 

Heb het ontzettend druk, vandaar dat ik ff geen tijd heb gehad om te posten op het forum.

 

Morge/overmorge ga ik foto's maken, waarschijnlijk drop ik ze erna meteen online.

 

Heel ff geduld dus :smoke

 

Danke voor jullie reacties!

 

Peace MJ :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is het idd, maar we doen ons best en meer kunnen we niet doen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van Dag 34 12/12 naar Dag 47 12/12, foto's zijn van 2 dagen terug, vandaag is de 1e dag van week 8.

De dames krijgen nu dus nog 2 weken om af te bloeien, 2 weken met alleen water, gister hebben ze hun laatste dosis voeding gehad.

 

De toppen zijn lekker aan het aandikken, qua thc is de Mad Kush koning, samen met de Extrema, zij produceert tog ook echt knetter witte buds.

De Greenspirit valt beetje tegen, opzich wel mooie aaneengesloten toppen met een lekker zoet geurtje ma qua thc en compactheid tog wat minder dan de rest. De Euforia is een stuk langzamer dan de 1e x, lijkt wel op een soort Sativa pheno van deze DP Skunk variteit :wacko: . Lange slanke toppen met ook smallere vingers.

 

Ik denk helaas wel dat de opbrengst deze ronde een beetje gaat tegenvallen, de Greenspirit en de Mad Kushes hebben niet echt veel buds, daarbij zijn ze bij de Mad Kush niet egt mooi dicht gegroeid en bij de Greenspirit niet egt compact. Gelukkig heeft de Extrema wel ontzettend veel buds en éen dikke hoofdbud die ook wel wat gewicht in het laatje gaat leggen ;)

De Euforia is enigzins gestrekt, maar de toppen zijn momenteel wel mooi aan het dichtgroeien. Ze ligt wat achter maar ik geloof er wel in dat ze de komende 2 weken nog heel wat gaat aandikken ;)

 

Ik heb deze ronde iets meer voeding gegeven dan de vorige en dat is ook te zien, de Mad Kushes lijken er weinig last van te hebben, maar de Extrema heeft bv. tog gele bladpunten, de Greenspirit had vanaf het begin af aan al een vele lichtere groene kleur dan de rest maar momenteel zitten daar ook gele en lichtbruine plekjes bij. Toch een teken dat ik de volgende ronde weer een stapje trg moet doen met voeding geven. Normaal gesproken deed ik de helft van wat op de fles staat, nu ben ik richting het einde vd bloei van 3/4 tot soms de volledige dosis gegaan.

Some pics:

 

gallery_32576_15208_2683740.jpg

 

gallery_32576_15208_2849286.jpg

 

gallery_32576_15208_793017.jpg

 

gallery_32576_15208_236770.jpg

 

gallery_32576_15208_3141473.jpg

 

gallery_32576_15208_2846555.jpg

 

Closeup

 

gallery_32576_15208_690418.jpg

 

gallery_32576_15208_106700.jpg

 

Lights on

 

gallery_32576_15208_3239782.jpg

 

Gisteren de microscoop er eens bijgepakt, bij eigenlijk alle zijn de trichomen nog voornamelijk clear en een beetje milky.

Maar toen ik bij de Euforia aankwam zag ik ineens tussen de witte trichomen ook heel wat amber trichomen zitten, dit terwijl ze lang niet volgroeid is :verrygood Vorige ronde bleek de Euforia ook top kwaliteit wiet te zijn, alleen had ik toen nog geen microscoop om de trichome te bekijken.

 

Wordt vervolgd!

 

MJ :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kom ik hier ook maar eens kijken, mooie variatie aan soorten, ook in sativa en indica uiterlijk, de indica`s gaan het lekkerst bij je, heb je alles op het zelfde voedingsschema staan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Qua uiterlijk echt duidelijke verschillen idd.. verbaast mij ook enigzins, vooral de Euforia lijkt een soort van Sativa pheno te zijn.. ;)

 

De linkerkant van de kast, de Euforia en de Greenspirit krijgen de Canna Lijn, zelfde schema iig.

 

De Sannie strains krijgen ook allemaal hetzelfde.. geen Canna maar Sannie's organic way, aangevuld met Bac Bloei en Bac Pk Booster.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe gaat het met de dames MMJ? :whistling

 

Groeten Kaydee

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi knuppels heb je daar!

 

die gaan je zeker en vast smaken :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Kaydee : Met de dames gaat alles prima, ze staan al heel wat dagen op water en zijn lekker aan het rijpen :lol:

 

@ Sensi_life : Thanks m8, ja daar ga ik de komende maanden wel van genietuh! :lol:

 

@ Topic :

 

Momenteel zijn we aangekomen in de laatste week, ze zitten nu midden in Week 9.

Ze krijgen vanavond de laatste x water van me, daarna laat ik ze de potten helemaal droogtrekken, ook verlaag ik de laatste 2 dagen het aantal wattages naar 400watt en zal ik de lamp wat korter op het gewas plaatsen.

Op het einde van vorige week heb ik al wat fanleaves ed. weggehaald zodat de onderste toppen wat meer licht vangen tijdens deze laatste 2 weken en hopelijk zo ook nog een beetje kunnen aandikken..

 

Over de strains deze ronde...

 

de Green Spirit kunnen ze bij Dutch Passion beter Fruit Spirit noemen, damn wat ruikt die mega zoet! Beetje zoals die Mix Fruit tabak, egt een genot om aan te ruiken ;) Qua toppen heeft ze er niet echt veel, maar der hoofdtop is sowieso een Cola Fles size Bud en der zijtoppen zijn ook van redelijk formaat. Qua compactheid richting een sativa en ze is mooi dichtgegroeid.

 

de Euforia, deze ronde valt ze me iets tegen, qua geur niet, dies net zo penetrant als in de 1e ronde! Ma qua compactheid wel, duidelijk een andere pheno, deze is egt meer Sativa like, en eigenlijk zou ze denk ik nog makkelijk een extra week mogen staan. Wel heeft ze behoorlijk veel toppen en groeit ze zelfs met veel ruimte tussen de internodes toch nog mooi dicht

 

de Extrema, hoe f*cking wit kan wiet worden!! Zelfs niet gedroogd in een zakje zou je er zeer tevreden mee kunnen zijn! Ben echt benieuwd hoe die gaat uitzien als ze droog is, de geur vind ik overigens iets beter geworden als in het begin, maar helaas niet echt iets speciaals te noemen.. Qua structuur en topopbouw een hele mooie plant, ook der hoofdtop is bes dik geworden! Ze heeft duidelijk verschillende bloeifases, nog steeds zie je nieuwe foxtails verschijnen!

 

de Mad Kush, voor mij qua potentie - geur duidelijk de winnaar! Wat een heerlijke aparte Kush lucht hangt aan deze dames :rolleyes:

Jammer genoeg is ze niet egt geschikt voor in een Scrog set-up, der overdreven grote bladeren zorgen ervoor dat de lager gelegen toppen zich niet egt mooi ontwikkelen, geen korte internodes wat resulteert in heel wat gewichtsverlies, deze dame moet eigelijk gekweekt worden door mensen met een wat grotere ruimte, de 0.9m2 van mij is te beperkt, of in een andere set-up. Van alle 4 de strains de meest compacte toppen, egt weer keihard, als ik het vergelijk met mn vorige ronde met de Jacks een beetje vergelijkbaar met de GHS Jack Herer die rechtsvoor stond.

 

Some pics...

 

gallery_32576_15208_670986.jpg

 

gallery_32576_15208_305881.jpg

 

gallery_32576_15208_878061.jpg

 

de foxtails waar ik het over had..

gallery_32576_15208_926863.jpg

 

gallery_32576_15208_892580.jpg

 

Deze Mad Kush #1 heeft bijna bij alle toppen licht gebolde bladranden... welke egt knettervol zitten met THC, ook de fanleaves zitten zelfs onder de THC!

 

gallery_32576_15208_367111.jpg

De 4 strains!

gallery_32576_15208_499723.jpg

 

Update van de knipdag volgt soon!

 

Alle input is welkom :D

 

Peace MJ :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

:whistling

Ziet er lekker uit!! Vooral die extrema, mooi wit!

Ben ook wel benieuwd naar de kush, komt daar een rookverslag van?

Zet je ze nog in het donker de laatste dag(en)?

 

Succes met het knippen! :lol:

 

Groeten Kaydee :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

input heb je niet meer nodig joh :rolleyes:

 

nog enkele dagen laten rusten en de kettingzaag erdoor :lol:

 

veel "plezier" met knippen :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes met knippen, mooi afgerond deze ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker kerel!

mooie stash erbij!

die extrema is zeker een dikke ketser zeg!!

 

weer een hoop sativa achtige planten :(

 

op het kush'je na dan.. dat zal wel een dag-afluitertje worden :)

 

geniet ervan!!!

 

Greetz Skunkmonster

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie planten met liefde gekweekt zo te zien ;) ! leuk om te lezen en te bewonderen dit topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks voor de reacties allemaal!

 

@ Kaydee : Van de Mad Kush wil ik wel een een rookverslag maken, had tijdens t knippen een stuk of 2 jointjes gerookt van wat ik eerder had laten drogen en dat smaakte echt goed, heerlijk apart smaakje, dat vonden de maten die me waren nt helpe ook! Ik heb ze idd de laatste dag in het donker laten staan...

 

@ Sensi life : Helaas was het niet zo'n oerwoud dat ik de kettingzaag nodig had :) Toch wel flink wat uurtjes bezig geweest.. dat dan weer wel

 

@ Krasi : True, alleen had de Euforia nog wat langer mogen staan..

 

@ Skunkmonster : Hehe, ja die Extrema had wel een dikke bud ;) Ik vind het ook echt jammer van de Kush, tis echt heerlijke witte wiet, alleen door der vette bladeren gewoon echt niet geschikt voor in de scrog.. nog een week wachten, dan kunnen we gaan genieten! :)

 

@ the_makaveli : Thanks m8, goed om te horen dat je het leuk vond om de dames te volgen!

 

@ Topic :

 

Alles netjes geknipt en gewogen, opzich geen slecht resultaat maar toch wel een stuk minder als de Jacks, iets wat ik wel ook verwacht had, omdat je in 1 oogopslag al kon zien dat er een stuk minder lange dikke toppen gevormd waren dan bij de Jack Herer.

 

Ergens midden in mn topic kwam ik bij de Extrema een paar ballen tegen, kut he weer die herma zeik.. omdat het maar op een paar takken te zien was durfde ik haar niet zomaar te vermoorden, als resultaat dat ik nu toch weer wat zaden ben tegegekomen... :(

Je ziet het gewoon egt niet aan de buitenkant van de toppen, maar tijdens het knippen werd het toch duidelijk dat de Green Spirit helaas behoorlijk wat zaad bevatte, ook in de Extrema kwamen we wat zaden tegen, tot nu toe is de Euforia en de Mad Kush redelijk ongeschonden gebleven, bij de Euforia een enkel zaadje en bij de 2 Mad Kush nog geen enkele.. maar t zal me niks verbazen hier tog her en der nog ene tege te komen..

 

Tijdens het knippen was de amount of hars op onze vingers ongekend, begonnen met de Euforia, en deze zorgde ervoor dat we onze handen echt tussedoor moesten gaan wassen, omdat we helemaal vol zaten met oranje haartjes thc hars en knipafval, wat een plakzooi!

De Extrema bleek egt prachtig wit te zijn geworden, zelfde als de Mad Kush, de Extrema heeft egt van die torentjes gebouwd, terwijl de Mad Kush egt compacte bolletjes heeft gevormd, duidelijk een verschil in genen.

 

Genoeg geluld, nu wat pics, helaas ben ik gewoon vergeten foto's te maken van de Euforia en van de Mad Kush #1 ;)

Deze volgen nog wel als alles droog is, ook zal ik dan het natte / droog gewicht plaatsen en de hier bijbehorende informatie..

 

De dames zijn geoogst na precies 9weken, in totaal dus 63 dagen 12/12

 

gallery_32576_15208_464819.jpg

 

gallery_32576_15208_1202837.jpg

 

gallery_32576_15208_521811.jpg

 

gallery_32576_15208_733925.jpg

 

gallery_32576_15208_367575.jpg

 

gallery_32576_15208_227577.jpg

 

gallery_32576_15208_538882.jpg

 

gallery_32576_15208_186640.jpg

 

gallery_32576_15208_799331.jpg

 

gallery_32576_15208_338538.jpg

 

Update over een dikke week!

 

Bedankt voor t volgen!

Cheers MJ :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zijn nog is cola's :)

 

mooi gedaan! u mag een tevreden man zijn :(

 

lekker wit ook man dat laatste fototje, die is door de sneeuwstorm gekomen.... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

niks te klagen zeker met zulke toppen!!!

 

mooie strains weer van sannie!

ook is die green spirit erg huge ;)

ben benieuwd of het een beetje mooi compact indroogt!

 

Veel plezier met je nieuwe stash!

Share this post


Link to post
Share on other sites

die tjat zou onderhand wel droog zijn!?!?

 

geen update?

geen droog gewicht?

geen knisperende budshots?

 

kom op kerel! ben benieuwd hoe het is afgelopen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...