Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Skarel

Betrapt door mijn moeder auw

Recommended Posts

^

Weet je Zkr dat je gepijpt werd :engel

 

 

Weed een gate way drug , Hmmm volgens mij hè gebruiken ze onderandere Aho/bho om afgekickt te raken van onderandere heroïne omdat je minder tot geen last heb van de afkick verschijnsellen en Aho/bho veder geen lichamelijke afkick verschijnsellen geeft

 

Gateway to clean drug :)

 

 

@ prutser imho?

Veder sluit ik me bij hem aan,

Ik rook iedere avond 1 tot 2 gram, overdag en opt werk niks, ik weet wat ik ben en ben er trots op!!! adhd'r die niet meer verslaafd aan ritalin, concreta, dex-amphetamine

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet de wiet is de gate way de groep waar je in zit.

De coffeeshop waar ik kwam waren het allemaal XTC/Coke users en ja ik later ook kwam er zo mee in contact.

Nu is er veel verander maar er was een tijd dat het niet ontkend kan worden, alle vrienden (En niet weinig) van me waren zo aan de coke/XTC.

Hier was het Blowen --> coffeeshop daar via gasten aan de rave --> hard drugs en wat ik al zeg ik kan er echt mega veel die zo zijn gegaan.

Dus dat soort uitspraken gedaan word is wel begrijpelijk.

 

Tijden zijn wel verandert.

 

@MrMonkE

Doen ze het zo in de dierentuin?

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik snap dat dit een wietforum is, maar als je echt dagelijks rookt en het is niet medicinaal dan heb je imho toch echt wel een probleempje.

We kunnen het allemaal wel goed praten, en een blow is niks mis mee, maar als je het dagelijks nodig hebt en je heel slecht je nest uit komt zou ik toch even achter mijn oren krabben.

 

Ik vind dit nogal een uitspraak! Wie ben jij om te zeggen dat ik een probleempje heb?

 

Ik werk me de tiefus en blow na mijn werk ELKE DAG 3a5 joints? Heb ik een probleempje? Wat voor probleempje?

 

Ik wordt zelfs een beetje moe van personen als jouw!

 

 

Als je niet zonder kan heb je imho een probleem ja, dan ben je namelijk verslaafd.

 

Je gaat er bij voorbaat van uit dat iemand die elke dag rookt (steek mijn hand omhoog) niet zonder kan, ik vind dat nogal een boute aanname, enige onderbouwing van het geen wat je zegt zou handig dan voegt en namelijk iets toe aan deze discussie.

Ik ben officieel geen medisch gebruiker maar een blowtje na het werk helpt mij om te ontspannen en beter te slapen maakt mij dat verslaafd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal eens met grow weed, cannabis is een gateway naar goede dingen.

 

Het zijn vooral foute vrienden en foute situaties, problemen met familie etc die kunne leiden tot nare verslavingen. Maar dat geeft de maatschappij natuurlijk niet toe. Alles voor de schone schijn. En alles is het probleem van een ander. Maar dit disfunctionele gedrag kan een ander soms in een heel lastig parket brengen. Zoals doktoren die mensen aan zware pijnstillers helpen, dan ineens bekend maken dat ze er niet meer zijn of een ander middel voorschrijven wat niet werkt. Slechte ondersteuning en begeleiding van "professionals" gevoel alleen voor te staan, dan vind ik het niet gek dat mensen gaan zelfmediceren met zware middelen van een dealer. En dat terwijl ze misschien met wat cannabis ook gered waren. Dat stigma erom heen, ja nee cannabis gateway drug, straks ben ik een junkie, neee laat ik meteen maar heroine roken, stuk beter! Wat een logica hebben sommige lui. Zucht.

 

Kijk eens hoeveel tieners geen dag zonder drank kunnen, of pillen, beide, uitgaan in een kroeg! met pep en mdma omdat er anders geen zak aan is. Euh tsja de wereld is een verotte plek, maar als je alleen maar blowt ben je imho beter bezig dan iemand die helemaal clean is en geen flikker van het leven snapt, altijd maar doet alsof, en geen moeite neemt om zichzelf als persoon te ontwikkelen. Vooral die types hebben ook een verslaving die je niet ziet. Koopziekte, sociaal gestoord gedrag ten over anderen, eigenlijk totaal verlies van zelfbeeld en realiteitsbesef. Fabeltjeskrant mensen. Zo zijn er nog wel veel meer stoornissen bekend. Het enige probleem van cannabis is dat er zoveel mensen vals voorgelicht zijn, maar die tekenen gerust een koopovereenskomst waar ze de helft niet van begrijpen, dat vertrouwen dan weer wel.

 

Jij bent een volwassen kerel, dus trek gewoon je plan. Of genieten van het gemak wat je hebt van thuiswonen en dan maar accepteren wat de regels zijn, of anders het huis uit en wat harder aan de bak. Kan je wel zeggen dat de laatste optie zeker tijdens een chilldown momentje met je jointje veel meer voldoening geeft dan de kant en klare prak van ma en pa wegwerken. ik denk dat je verstandig genoeg bent en alles wel in orde komt als je het huis uit zou gaan om je eigen leven te gaan leiden.

 

 

En even over een verslaving. Ik drink elke dag tussen de 2 en 3 liter thee, ben ik dan verslaafd aan thee? Is elke dag een vers boeket op tafel verslaving aan bloemen? Is elke ochtend wake and bake weed dampen, tot laat in de avond een verslaving?

 

Ik denk dat het dagelijks gebruik van cannabis geen verslaving is. Net zo min als dagelijks water drinken, of thee drinken, of iets waar je mee bezig kan zijn een verslaving is. Dingen zijn een verslaving, veelal omdat een ander dit beweerd. Je moet gewoon voor jezelf een grens trekken over je gebruik en je daar aan houden, dan is het routine en discipline. Jezelf verliezen is een verslaving. Geen andere dingen meer doen dan alleen maar stilzitten en dampen, tot je gaat werken, en zodra je terugbent weer continue dampen. Maar zeg eens eerlijk, heb je wel eens stoners gezien die continue knockout op de grond liggen kwijlen? Naar mijn idee krijgen ze allemaal honger, zin om uit te gaan, zin om iets te doen, gezond bezig te zijn dus. Hoe kan zoiets dan een verslaving zijn?

 

Om over medicinaal gebruik maar te zwijgen. Mijn rug is naar de knoppen, maar toch heb ik onder druk van werkgevers, "vrienden" mijn gebruik naar 0 terug gedracht, voor 5 maand lang. En het enige wat het me opleverde was dat ik in mijn hoofd niet normaal kan nadenken, de hele tijd verrek van de pijn ( want die pijnstillers waar ik bloed van ga pissen neem ik niet meer ) maar oh oh wat is mn omgeving gelukkig. Ja gelukkig zodat ze weer met mij gezien willen worden, zodat ANDEREN niet de accociatie als stoner-vriendje op hen leggen. Nou FTS, ik hoef die lui niet meer. Mn ouders nemen me gelukkig zoals ik ben, de rest van de wereld mag genoegen met me nemen of vertrekken. Komop spacey drink nog een biertje met ons, lache man. Ja, met een leverstoornis. Hoevaak moet ik nog vertellen dat van 1 keer drinken ik 2 weken lang ziek ben? Blijkbaar tast alcohol hun geheugen meer aan dan cannabis de mijne. Maar oh wee als je dat zegt.

 

Einde verhaal: ik ben weer gaan gebruiken (alleen cannabis) en wie het niet bevalt kan de pot op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_1018_2502_14133.jpg

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik snap dat dit een wietforum is, maar als je echt dagelijks rookt en het is niet medicinaal dan heb je imho toch echt wel een probleempje.

We kunnen het allemaal wel goed praten, en een blow is niks mis mee, maar als je het dagelijks nodig hebt en je heel slecht je nest uit komt zou ik toch even achter mijn oren krabben.

 

Ik vind dit nogal een uitspraak! Wie ben jij om te zeggen dat ik een probleempje heb?

 

Ik werk me de tiefus en blow na mijn werk ELKE DAG 3a5 joints? Heb ik een probleempje? Wat voor probleempje?

 

Ik wordt zelfs een beetje moe van personen als jouw!

 

 

Als je niet zonder kan heb je imho een probleem ja, dan ben je namelijk verslaafd.

 

Je gaat er bij voorbaat van uit dat iemand die elke dag rookt (steek mijn hand omhoog) niet zonder kan, ik vind dat nogal een boute aanname, enige onderbouwing van het geen wat je zegt zou handig dan voegt en namelijk iets toe aan deze discussie.

Ik ben officieel geen medisch gebruiker maar een blowtje na het werk helpt mij om te ontspannen en beter te slapen maakt mij dat verslaafd?

 

 

Luie Hond, even lezen in de juiste context he, ts zegt zelf dat die slecht zijn nest uit komt.

 

Growweed als je door een blowtje geen medicijnen meer nodig hebt, prima toch.

imho is vertaald, mijn mening

 

Kijk helpt het je ontspannen na het werk prima, slaap je er beter van prima, maar als je niet meer kan ontspannen zonder blow of slecht slaapt dan is er meestal toch wel wat anders aan de hand.

 

Ik rookte vroeger ook redelijk wat, maar alleen in het weekend en dan nog niet elk weekend.

Het is net als met bier, als je elke avond 5 flesjes drinkt en je kan niet zonder ben je gewoon verslaafd, zo simpel is het.

 

En ja ik ben ook verslaafd aan zware shag, ook slecht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan trouwens wel een tip geven voor de slechte slapers uit de groep chronic (lol) users onder ons: neem melatonine een half uur voor je wilt gaan slapen. Trust me. Dat geblow blaast je voorraad er helemaal doorheen waardoor je snacht slecht slaap vat, en ook het gevoel houdt nooit echt lekker "door" te kunnen slapen. Begin met 1mg bouw dat max 1mg per volgende dag op, om te kijken waar je normale lichaamseigen doering zou hangen. Neem niet meer dan 6mg op een avond. Heb je meer nodig, raad ik je aan eerder op de avond te stoppen met blowen. Vind je dit twijfel achtig, raad ik je aan een antroposofische huisarts te zoeken die al wat ouder is, hij/zij zal dit bevestigen.

 

Ga niet blowen als je het ingenomen hebt, ook geen klein jointje of shag tabak alcohol andere toestanden, maar zorg ervoor dat je al een uurtje sober bent. Anders werkt het allemaal averechts. En as always, consult your physician prior to experimenting.

 

Nog even een stukje over dat slaapgebeuren, maar ik denk dat iedereen prima kan googlen trouwens:

 

http://www.cannabisondercontrole.nl/25848/...s-en-slaap.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

daarom werkte die melatoline dus niet.....maar dat jointje extra sliep k toch wel lekker op hoor :engel

Share this post


Link to post
Share on other sites
Luie Hond, even lezen in de juiste context he, ts zegt zelf dat die slecht zijn nest uit komt.

 

Ja, daar hebben mensen die niet blowen ook last van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je ouders zelf wel regelmatig Alcohol nuttigen zoals velen, dan weet ik de argumenten wel

om ze even op gelijke voet te zetten.

Veel onwetendheid en antieke gedachten over DRUGS terwijl de oude generatie zelf vaak onbewust via dokters

voorschrift de grootste rotzooi slikken, die qua middel en ingrediënten gelijk liggen met harddrugs.

Ach argumenten te over,...maar ja het zijn en blijven je ouders en die respecteer je,.........tot op zekere hoogte dan he :)

 

Cannabis zou net zo normaal moeten zijn als koffie en tabak etc,...maar ja breng dat de gemiddelde burger lul ( niet jouw ouders hoor :) )

maar aan hun zijn verstand. :engel

 

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Luie Hond, even lezen in de juiste context he, ts zegt zelf dat die slecht zijn nest uit komt.

 

Ja, daar hebben mensen die niet blowen ook last van.

 

Niet willen lezen wat er staat is ook een kunst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

edit

 

 

nee je mening goed onderbouwen dat is een kunst, helaas heb jij je die kunst nog niet eigen gemaakt.

Ik begrijp wat je zegt maar een mening is hebben is leuk maar het blijft een kontgat hé.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat je moeder met de doktor praten en zorg dat je er zelf bij bent.

Moeders hebben nogal eens het idee dat Hero hetzelfde is als wat jij rookt en wat doktor haar dan aanpraat krijg je niet snel meer recht gepraat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zit niets anders op als je blowtje laten staan en gewoon een paar weekjes elke avond stront lazarus thuis komen.

voorraad kast open trekken en daar gaan staan te pissen denkende dat t de toilet is :D

kijken hoe je moeder dat zou vinden want ja drank s legaal dus moet goed zijn toch...

 

wedden dat ze je na een paar weken smeekt om de drank te laten staan en als je t zo nodig vind maar weer gewoon een jointje te roken en in slaap te vallen :lol:

 

Mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites
agent-orange

+1

 

Maar wel binnen de grenzen van sociale normaliteit - acceptatie & de huisregels blijven ofc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en er moet meer wiet gekweekt worden in nederland openlijk

strooi in het plantsoen aan het eind van je straat

 

gewoon een paar zaden komende mei

Edited by Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites
zit niets anders op als je blowtje laten staan en gewoon een paar weekjes elke avond stront lazarus thuis komen.

voorraad kast open trekken en daar gaan staan te pissen denkende dat t de toilet is :D

kijken hoe je moeder dat zou vinden want ja drank s legaal dus moet goed zijn toch...

 

wedden dat ze je na een paar weken smeekt om de drank te laten staan en als je t zo nodig vind maar weer gewoon een jointje te roken en in slaap te vallen :D

 

Mvg

+1 :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...