Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Skarel

Betrapt door mijn moeder auw

Recommended Posts

zoek een huis voor jezelf... de tijd is rijp

 

Precies!

Ben zelf vroeg het huis uit gegaan en heb er geen enkele spijt van.

En anders zal je toch echt naar je moeder moeten luisteren, zo te horen is ze niet echt te overtuigen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze is niet te overtuigen. Ja uit het huis zou ik graag willen . Maar

 

Waar naar toe ?

Dan moet ik nog werk vinden voor alles te betalen . Ik heb paar vrienden die niet meer studeren die vinden geen vast werk.

Ze werken paar maand worden buiten gegooid en dan moeten ze terug paar maand werk zoeken. Die wonen ook nog allemaal thuis.

 

Ik zou het heel graag willen maar ik zie het praktisch niet werken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar ik me het meeste aan stoor zijn die afpak tactieken van je moeder, mijn vader had hier ook een handje van in mijn jeugd maar het helpt niet.

 

Ik zie dit als een rammelaar afpakken van een baby omdat deze teveel lawaai maakt of een speelgoed auto omdat het parket naar de klote gaat door die plastic wieltjes...

 

Je pinpas al laten blokkeren en een nieuwe aangevraagd? auto´s hebben reserve sleutels.

 

Waarom is het voor sommige mensen onmogelijk te communiceren met elkaar na jarenlang onder hetzelfde dak te wonen?

 

Mocht je moeder wat kalmer zijn nu dan zou je haar `run from the cure` kunnen laten zien op youtube (is er ook met nederlandse ondertitels).

 

greets Tita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moeder is ook kort door de bocht met haar nicotineverslaving.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mama, luister eens goed, ik heb er over nagedacht, en ben tot de conclusie gekomen: als ik niet mag blowen, dan heeft het leven geen zin meer voor mij!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet niet of er zoiets als anti kraak bestaat in belgie? als dit zo is dat kan je voor ongeveer 150e per maand op jezelf wonen inclusief gas/water/licht. Dit kan je met een bijbaantje na schooltijd financieren en heb je gelijk minder tijd om recreatief te blowen. Tevens laat je je ouders zien dat je op eigen benen kan staan, en je hebt de meest chille plek om een dampie te doen.

 

greets Tita

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat moet je toch niet willen...

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

21jr en dan je bankpas afgepakt en huisarrest?

hoe eerlijk open en vriendelijk je ook bent, sta eens op tegen je ouders (normaal iets tijdens pubertijd) want anders dans je op je 50e nog naar de pijpen van en je argumenten om niet het huis uit te gaan..

tsja thuiswonen is wel zo makkelijk.. hoef je niks voor te doen toch oftewel op je bek gaan en levenservaring opdoen waardoor dit soort dingen je niet overkomt ga je uit de weg

 

ouders zien het liever niet natuurlijk dat hun kind "rebels" is maar een mamma die haar volwassen zoon zijn pinpas afpakt en van alles verbiedt die heeft zelf ook wat meegemaakt en herhaalt dit nu lekker bij jou, wedje leggen dat ze vroeger niet mocht roken :engel

 

kzou eens met je pa om tafel gaan zitten over dit alles, die lijkt me wat meer bewust van hoe oud je inmiddels bent en misschien kan die een gesprek met je ma aangaan :)

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

het lijkt me dat je dan uberhaupt nog nooit een fatsoenlijk gesprek met je ouders hebt gehad. en dat het met alles zo gaat..

 

hoe was het vandaag? goed..

ga je vanavond doen? weeknie..

heb je je kamer al opg.......? nee straks..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is best te doen anti kraak, ik heb in leegstaande monumentale villa´s, vervallen hotels en grote kantoorgebouwen gewoond voor 150e p/m. Meestal ongeveer rond de 100m2 voor mezelf. Enige minpunt is dat je wel eens moet verhuizen omdat het pand opgeleverd moet worden maar ze regelen wel een nieuwe woning voor je op tijd. Kweken in zo´n pand kan dan weer niet omdat ze wel eens komen controleren.

 

greets Tita

Share this post


Link to post
Share on other sites

21jr en dan je bankpas afgepakt en huisarrest? :engel :) :) :) :specool

 

Gewoon beloven om er mee te stoppen, je hebt er toch niks aan. Als je straks op je zelf bent kun je weer doen en laten wat je wil

Share this post


Link to post
Share on other sites
kzou eens met je pa om tafel gaan zitten over dit alles, die lijkt me wat meer bewust van hoe oud je inmiddels bent en misschien kan die een gesprek met je ma aangaan :engel

 

Ik schat in dat papa ook wel mee wil verhuizen...zijn jullie beiden van het probleem verlost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn vader is nog een grotere sloef als ik xD zoals we dat hier zeggen

Neen mijn vader daar kan ik niet mee praten :) Hij heeft vroeger veel gereisd en zo. Je zou denken dat hij levenservaring heeft .

Dat heeft hij waarschijnlijk wel . Maar het is geen prater nooit geweest altijd meer aan mijn moeder gehad.

Hij heeft schrik om zijn gedachten en gevoelens te tonen :)

Ja zo als ik het heir schrijf valt er precies met mijn ouders niet te leven xD

Maar uiteindelijk valt goed mee . Gelukkig dat ik de beste zoon ben. :engel

Share this post


Link to post
Share on other sites

keertje langs de gezinspsycholoog

Share this post


Link to post
Share on other sites

samen een jointje roken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er was toen ook zo een wegloop brief, iets over samenwonen met een trailerjunk en dat je vriendin al zwager was en nog meer narigheid. Stond er onderaan zo, ja dit was gelogen, maar ik rook wel wiet. Zo zie je maar dat er veel meer vervelende dingen zijn dan een zoon die wiet rook. Relatieveer dat maar eens een beetje en wees gelukkig met wie ik ben.

 

Ik wil je niet op een idee brengen, maar het lijkt me wel proper dat ook ouders inzien dat als hun kind verder prima en correct opgroeit, ook best af en toe wat gas mag afblazen door een joint.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben jij er zo een die bang is voor onweer.....

 

Waarschijnlijk zegt jouw moeder; Pa bemoei je er niet mee !!! vroeger was je er ook nooit en toen moest ik het ook alleen doen.

 

Maar Pa moet ook maar eens van zich af schoppen, net als jij.

Dus toch saampjes een ander huis zoeken of Ma samen eens goed overtuigen dat niet alleen zij maar ook de mederokers kans op K hebben met dat gerook van haar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dus toch saampjes een ander huis zoeken

 

dit forum he :engel

Share this post


Link to post
Share on other sites
keertje langs de gezinspsycholoog

 

 

Dit is ook wat ik je eerlijk zal adviseren, je relatie met je ouders klinkt in mijn oren zoals jij het schrijft jij onderdanig bent naar je ouders inplaats van gelijkwaardig

dit is in welke relatie sfeer dan ook iets wat niet goed kan uitpakken in de toekomst

 

niet kwaak of slecht bedoelt maar denk dat je dat eens moet voorstellen :engel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze gaan me graag zien komen. xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gezeur op moderators in een forum, da's pas irritant/storend voor de rest :) Kunnen jullie niet ff een PBtje sturen zodat we ons verder kunnen verwonderen over Skarel's situatie? :engel (Edit: dat is de nette manier)

 

@skarel: "Hij heeft schrik om zijn gedachten en gevoelens te tonen"

 

Lees die zin nog's een paar keer - weet je zeker dat je het over je vader hebt? :) Ik zei vroeger altijd dat mijn ouders een heel goed voorbeeld gaven.... hoe het niet moet. Ook van andermans fouten kun je leren. Ik vind dat stoppen met blowen wel een goed plan, beter wat helder wat tijd besteden aan de relatie met je ouders te verbeteren. Je zegt dat er niet met je ouders te leven valt, maar afgezien van het strenge regime heb jij het volgens mij best wel goed thuis - anders was je wel bezig met een studentenkamer toch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh, ik dacht betrapt tijdens het masturberen toen ik je topic opende...ja is wel kut ja, maar laat je niet gek maken door berichten dat smoken slecht zou zijn. 's ochtends wat moeilijker je bed uit, maar 's middags weer meer energie, vooral gezond voor je hersens, niks mis mee, als je toch niet vroeg op moet staan, waarom niet.

 

Denk dat je het er beste over kunt praten met je moeder, uitleggen wat het is, wat het doet en laten zien dat het heel veel goeie kanten heeft, hoe kan je anders overleven in deze maatschappij?? Dat is de enige kans dat ze er ooit misschien aan gewend raakt dat je af en toe rookt, of spreekt af dat je het zal minderen, maar laat haar blijken dat het iets POSITIEFS is, er heerst bij de meeste mensen die niet weten wat het is nog een groot taboe, laat documenten op u-tube zien wat er allemaal goed aan is, dat is je enige kans om er iets van te maken, misschien zit je over een jaar wel met haar op de bank een jointje te roken. Hoop ik voor haar dan

Succes man

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kun je gelijk aan de bak.

 

Irriterend. :engel Hoewel irritant misschien t beste was.

 

Ik denk dat andere gebruikers moeten kijken of iemand zijn of haar bericht heeft veranderd.

Kan in een discussie, die je terug kunt lezen wel van belang zijn.

 

Van mij mag het blijven. :)

 

 

gelijk heb je Mitsz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, geen werk, geen geld, geen papieren, maar wel blowen.....

 

Terecht dat je moeder bezorgd is, zeker als ze zelf niet weet wat blowen inhoudt.

 

Goeie houding dat je niet wil liegen zoals de meesten hier, eerlijkheid en openheid is op 21 jarige leeftijd voor iemand die zichzelf wil zijn en wil presteren het belangrijkste, ook al kun je dan niet blowen.

 

Zolang je nog compleet van je moeder afhankelijk bent, zitten er maar twee dingen op, of overtuigen, of niet blowen.

 

Dat laatste is voor iemand die nog wat waar moet maken in zijn leven sowieso geen slechte keuze.

 

Kun je haar niet voorstellen dat je alleen in het weekend blowt ofzo? Een soort omgangsregeling?

Edited by HansWorst

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...