Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Skarel

Betrapt door mijn moeder auw

Recommended Posts

Gezeur op moderators in een forum, da's pas irritant/storend voor de rest :) Kunnen jullie niet ff een PBtje sturen zodat we ons verder kunnen verwonderen over Skarel's situatie? :engel (Edit: dat is de nette manier)

Precies. En daarmee is die hele discussie hier ook afgesloten en wordt het topic wederom opgeschoond, een aantal off-topic berichten en bekvechterij is onzichtbaar gemaakt. En nu weer on-topic.

 

Vragen over de functionaliteit van het forum in het daarvoor bestemde topic, vragen over moderatie stel je aan de mod of de admin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor mijn moeder is het . drus id drugs en drugs is slecht.

Ja maar ja wat met alcohol en tabak ?

Ik drink bijna niet meer. Het is super lang geleden dat ik nog eens een kater had van de alcohol.

Terwijl ik op mijn 18 echt een zware drinker was.

 

Dat is allemaal geen waar denkt ze. Want ik was zat op oudejaar. Ze heeft mij niet gezien of gehoord of gedaan.

 

Nou ja wat ze zegt ze tegen mij. Ja Karel het vertrouwen is weg . Altijd gedacht dat mijn kinderen nooit aan de drugs zouden zitten(trauma famillie waarschijnlijk). Maar dit is een slag in het gezicht.

Ze denkt dat ik niet dankbaar ben voor mijn mooie jeugd dat ik al heb gehad. Maar ik ben ze echt dankbaar. IK krijg geld van mijn ouders als ik het vraag . (ik overdrijf hier echt niet in)

30€ max in de week en sommige weken vraag ik zelf niets.

 

Dus jullie mogen zeggen . Toon filmpjes , teksten , interviews , bekentenissen , posters, experimenten , boeken. Ze blokkeerd elke vorm van info die ik haar wil geven.

Ja , Ze geloofd haar zoon niet. Wie zei dat zo mooi ? hippie gelul? Wel ze denk dat het allemaal hippie gelul is. Ik kan hier echt blijven typen hoe ze alles wat ik zeg blokkeer en doe . Het enige mogelijkheid dat ik zie.

Mijn tijd nemen om haar te laten verwerken . Fuck yhea ik zou graag met mijn moeder een joint willen roken. Het zou haar goed doen . Voor stress, artrose, slapeloosheid waar ze allemaal mee te kampen heeft. Ipv pijnstillers en ontstekingsremmers die ze slikt.

 

Ik denk dat mijn moeder gewoon kapot gewerkt is . (hondentrimster) Ze word ook niet meer intellectueel geprikkeld. Ze komt niet in contact met mensen hoe moet ik het zeggen . Mensen die dieper nadenken over dingen.

Ik zie het ook aan vrienden mij die niet meer verder studeren. Ze houden zich niet meer bezig met actua , levensvragen , cultuur. Maar nemen alles vanzelfsprekend.

Zodat ze niet meer kunnen discussiëren als volwassenen. Het is gewoon hun gedacht , hun mening . Vaak zonder enige onderbouw of totaal niet gebaseerd op feiten.

Meestal die mening zo sterk . Dat ik gewoon niet meer in discussie ga . Dan zeg is goed voor jou . Laten we over iets anders praten.

 

Met mijn moeder heb ik nu het zelfde gevoel over dit onderwerp . Ze haalt er dingen bij die er helemaal niet toedoen. Ze verwijt alle ergernissen die ze aan mij heeft nu aan het blowen .

Vind ik echt irritant omdat de essentie niet van de zaak is . Maar ja Hippie gelul terug :engel

 

Ja mensen we zijn er nog niet uit

 

Alles wat ik nu vertel is ook nog uit het gesprek van gisteren by the way .

 

Vandaag was het net alsof niets gebeurd is. Typisch hier.

 

Greetz skarel

 

P.S: Ik hoop dat ik niet saai schrijf :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mitz,

en wat heeft neuken met het topic te maken?

Behalve dat het off-topic is.

 

Kan jij niet begrijpen wat Whazzup bedoelde met ontoptic blijven?

 

 

@Skarel,

het lijkt alsof je moeder eerder aan een goede medicijn toe is.

BHO zal wel een beetje helpen. :engel

 

 

Groetjes

Torsti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga zsm op jezelf wonen en leer wat het leven inhoudt want zo kom je nergens.. in je ivoren torentje thuis commentaar hebben op alles wat niet in je straatje past zo komt het op mij over, nog veel wijze lessen te leren waarvan dit denk ik de 1e is :engel

 

Beetje eelt op je ziel mag best hoor softie want het komt je echt niet allemaal aanwaaien daar in je ivoren torentje met je commentaar op hoe anderen wel niet door het leven gaan.. die hebben veel teveel aan hun kop om zocihzelf in leven te hoduen dan zich druk te maken om de dingen waar ze zich vroeger wel druk om maakten.

 

Apart dat je je moeder afgestompt noemt, ze staat meer in het leven dan jij gedaan hebt kerel (al slaat ze beetje door hier en daar).

 

@torsti

nou eehh een onzekere maagd of een onzekere niet maagd is nogal een verschil hoor, helemaal tov vrouwen dus * is niet helemaal buiten beschouwing te laten :)

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Mitz,

en wat heeft neuken met het topic te maken?

Behalve dat het off-topic is.

 

Kan jij niet begrijpen wat Whazzup bedoelde met ontoptic blijven?

 

 

@Skarel,

het lijkt alsof je moeder eerder aan een goede medicijn toe is.

BHO zal wel een beetje helpen. :engel

 

 

Groetjes

Torsti

 

Dat was misschien een ietwat abstracte wijze om uit te leggen aan topicstarter, dat dat de keuzes bij hem liggen, en dat -als ie op het schoot van z´n moeder blijft zitten- er weinig gebeurt. Zonder zijn goedkeuring geen verandering.

 

Mijn excuses voor het gebrek aan geduld.

 

Hij is volwassen.

Edited by Mitsz van der Kamp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je mijn zoon was geweest had ik die drugs rommel eruit geslagen !

Wat moet je met die troep.... Je wordt d'r alleen maar depressief van.

 

 

Durf je wel he, kinderen slaan. :engel :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mitz,

leg hem dan ook uit dat de mooisten vrouwen op WC´s lijken:

ze zijn bezet of vies! :engel

 

Wat betekent volwassen zijn?

Leeftijd of zelfstandig levensvatbaar?

 

 

@Skarel,

ik ken een paar mensen van het forum,

een sommige van hun hebben al een heftig leven achter de rug.

LC is er een van en ook ik ben door een aardig harde school gegaan.

Het leven is niet makkelijk!

 

Ga heel goed nadenken over de stappen die misschien neemt.

Ik zou zeggen, effe de vrede bewaren en de afsprong voorbereiden.

 

Groetjes

Torsti

Share this post


Link to post
Share on other sites

met 15 jaar uit huis gezet harde en goede leerschool die je dan krijg,

 

maar nu gelukkig terug op goede voet met me ouders,

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huur een kamer met een paar vrienden samen, lap ieders 50 euro en ga daar de hele dag zitten blowen.

 

Wacht totdat je moeder op haar nest lig en zodra ze opstaat ga je slapen, het ritme omzetten zodat je haar niet hoeft te zien.

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi, :engel

 

 

mzzl,wsteb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Levenservaring...

 

Toen ik 9 was voor het eerst gerookt (tabak), op mijn 10de/11de misbruikt door een pedo, op mijn 14de gaan blowen, op mijn 17de door omstandigheden thuisloos en 2 maanden in de winter gezworven, slapen in een tentje in een park... leger des heils, Kesslerstichting (Den Haag)...

De verleiding om "het criminele wereldje" in te stappen was erg groot, niet gedaan, maar wel jaren geknokt om uit het dal te komen, uiteindelijk wel gelukt. What doesn't kill you, makes you stronger...

Voor ieder probleem is een oplossing, hoofd omhoog, schouders recht en borst vooruit... take it as a man!

 

Wees je bewust van de keuze die je hebt, het is heel simpel:

 

- Blijf thuis wonen onder het regime van je ouders, je leeft in hun huis, dus hun regels.

 

- Stap eruit als een vent, neem je leven in eigen handen en maak je los van je ouders, doe waar je zin in hebt.

 

Ik ben bang dat je hier geen grijs gebied gaat krijgen...

Share this post


Link to post
Share on other sites
leg hem dan ook uit dat de mooisten vrouwen op WC´s lijken:

ze zijn bezet of vies! :(

 

 

:) :) :specool had jij alleen maar die keus dan :wOOt :lol: :lol: :lol:

 

man wat een volwassen uitspraak :engel :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
leg hem dan ook uit dat de mooisten vrouwen op WC´s lijken:

ze zijn bezet of vies! :)

 

 

 

Dus ik ben vies :engel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Silver dagger, een moeder die er alles aan doet om haar kinderen dichtbij te houden, geen vrijheid wil geven. Misschien weet ze ook wel dat je door cannabis een stuk liberaler gaat denken, je denkt dan makkelijker buiten de context waar je inzit, kan zo ook makkelijker beslissingen maken die dingen heel anders doen lopen. Voor jou is dat wellicht op een positieve manier, maar iemand die dingen graag heeft hoe ze zijn, zit niet te wachten op verandering. Vastgeroest. De moeder van mn vriendin is zo. Je kan dr geen land mee bezijlen, het ene moment heel lief en aardig, maar altijd hypocriet achterbaks en een eigen agenda waar je geen letter van jezelf bij in krijgt. Maar zoals eerder gezegd, mensen veranderen best intens door een traumatische ervaring. Gelukkig kan je dat ook een beetje sturen. Dus nu is mn vriendin wat jaren het huis uit, heeft een prima leven en ja haar moeder was vrij geschokt toen ze de benen nam ( ook traumatische ervaring ) maar haar moeder heeft langzamerhand door dat het leven ook wel doorgaat als je niet iedere minuut van de dag je dochter smoort met valse liefde. Ik kan alleen maar zeggen, doe het rustig aan, maar trek wel je eigen plan. Ga werken, sparen, desnoods een rekening op een postadres nemen bij een kameraad en tzt ga je wat meer werken en huur een kamer, die zijn er al voor een paar tientjes in de maand. Mn eerste kamer koste ook 300 euro pm en had deze gedeeld met 5 vrienden. Had er zelfs een wietkweekje lopen. Maling hebben aan de wereld en op je eigen benen staan. HOPPPAAA.

 

En die kamer is echt een goed idee. Zo heb je als je eens een keer geen zin hebt in gedoe, gewoon daar een avond pitten. Krijg je eerder je positieve gedachten op een rij dan vast zitten met frustraties omdat je met je goodwill de boel heel wilt laten thuis.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ga heel goed nadenken over de stappen die misschien neemt.

Ik zou zeggen, effe de vrede bewaren en de afsprong voorbereiden.

+1

 

Je woont thuis dus heb je aan die regels te houden leuk of niet het nadeel van thuis wonen.

 

Ik heb vroeger de verkeerde keus gemaakt en heb daar nu nog wel eens spijt om.

 

Dus vergeet niet even tot 10 te tellen als je moeder weer flame over wiet geeft.

 

Succes ik weet hoe stress vol en zenuw slopend dit soort sferen thuis kunnen zijn.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt wel of ik een verhaal van mij zelf lees hier.

Alleen heb jij het voordeel dat je ouders jou nog geld gaven/geven, ik betaal 350,- elke maand voor thuis te wonen en verzekeringen en alles betaal ik ook zelf en ben even oud.

sinds mijn 18de doe ik dat al.

 

Smoke ook 9tal maanden bijna elke dag en mijn ouders weten dit niet of ik denk dat ze het niet weten.

Nog nooit erover gehad omdat ik zowiezo nergens over heb met mijn ouders, band tussen mijn moeder en mij is niet goed (eigenlijk wel slecht te noemen).

 

Zou wel het huis uit willen en ergens hier in a'dam of omstreken wonen maar wil niet in mijn eentje gaan zitten, ik moet gezelschap om mij heen hebben (maakt niet uit of het vreemde zijn of vrienden).

 

Ik hou mijn moeder gewoon dom en als ze het zou vragen zou ik het wel bekennen dat ik af en toe blow maar eerder niet.

 

Regels hier lap ik aan mijn laars en eigenlijk zijn er daardoor geen regels meer maar relaxt is het niet.

 

succes en ben benieuwd wat jou actie plannen nog zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga op je zelf wonen.

Bij mij in mijn huis geld namelijk ook MIJN HUIS MIJN REGELS.

Je krijg geld van je moeder en daar koop jij wiet voor terwijl ze er tegen is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb toen m'n ouders me vroegen wat die "drugs zakjes" op m'n slaapkamer te betekenen hadden, ze direct doorverwezen naar de huisarts.

Deze heeft toen uitgelegd dat er niets ernstigs aan de hand was, en zo'n iemand word eerder geloofd.

Misschien een optie?

Gr

7HIGH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel weer typisch zeg, het ligt altijd aan een ander.

 

Het is heel simpel, bij wie je ook woont, of waar je ook woont, er zijn nu eenmaal regels, kan je daar niet mee leven moet je een eigen plek zoeken.

 

En hoe kan je functioneren in deze maatschappij zonder te blowen is helemaal een van de pot gerukte opmerking.

Misschien moeten mensen die dat zeggen maar eens in de spiegel kijken en daarna goed om zich heen kijken en er maar eens over nadenken wat ze eigenlijk zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moeder heeft gelijk: haar huis, haar regels (tot het té zot wordt, maar waarover het hier gaat is gewoon normaal)

Je moeder heeft ongelijk : dat wiet afpakken en je vleugels binnenshuis afhakken zijn niet bedoeld om je wietgebruik effectief te stoppen, eerder om haar idee van goede leefwereld onder controle te houden. Ze weet ook wel dat al haar regels stoppen aan de voordeur.

 

De confrontatie zoeken (ruzie, uit huis gaan) lijkt me niet de beste oplossing: toch niet om een joint!? Als dit conflict je idd doet vertrekken bewijs je haar je verslaving...

 

wat ik zou aanraden

- die controledrang gaat je doen vertrekken. Zoek een manier om ermee om te gaan tot je klaar bent (vast werk, wat spaargeld, ...), en hou er rekening mee dat het nog wel even gaat duren.

- over enkele dagen tot weken zal je moeder kalmeren en kan er iets normaals over gezegd worden. Wait for the moment en probeer haar niet te overtuigen van haar ongelijk met woorden. Ondertussen doen alsof er niets aan de hand is (geweest) is misschien niet wat je wil, maar wat levert het op als je begint te wrikken?

- hou het blowen uit haar zicht

 

greetz,

Warsawa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk ook dat het het beste zou zijn om een plan van aanpak te maken om op eigen benen te leren / gaan staan.

@Skarel,

jij bent 21 en hij mag van jouw moeder nu een tijdje niet naar buiten?

Huisarrest voor een volwassene. Raar :engel

Ik ken je ouders niet en kan mij hierover dan ook geen beeld vormen.

Wij lezen nu jouw verhaal.

 

Ik zou plannen maken en doelen opstellen.

De doelen hierbij zo kiezen dat ze haalbaar zijn.

Doel van de dag, doel van de week en uiteindelijk het doel van het jaar en over 5 jaar.

Betrek jouw vriendin hierbij.

Als je deze doelen haalt, merk je vanzelf dat je zelfvertouwen ook toeneemt.

Zelfvertrouwen is een belangrijke stap in het volwassenworden.

 

Langfristige doelen kunnen hierbij zijn:

-studie goed finishen,

-werk zoeken en vinden,

-een gezamelijke woning met jouw vriendin.

 

Ook ik werk met doelen,

voor dit voorjaar: Verbouwing van de achtertuin

voor het jaar : opknappen van het huis

over drie jaar: een nieuw gebruikt voertuig.

 

Maar ik ben dan ook een stuk verder met mijn leven.

 

@Gobru,

Claudia Schiffer was mijn droomvrouw!

Maar, achteraf ben ik blij niet met haar getrouwd te zijn. :)

Deze zin was dan ook eentje uit mijn jeugd.

 

@Blowsterke,

deze zin mag ook op mannen gebruikt worden:

Jouw droomprins is gewoon nog niet verschenen!

Wij blijven gewoon zoekende, maar hebben wel de rust en hoeven ons niet aan te passen.

Het leven delen met iemand anders is alltijd een compromis. :)

 

@Kleenex,

niet alleen ik het slaan van kinderen afkeur,

maar er zijn ook nog medicinale gebruikers van cannabis.

Ik gebruik het juist tegen depressies.

 

Groetels

Torsti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk niet dat ik gebrek aan zelfvertrouwen heb :) Ik zit in band en doe aan stand up .

 

Ik weet het niet wat het is . Heeft mijn moeder teveel aandacht gegeven ? Of juist te weinig?

 

IS ER EEN PSYCHOLOOG IN DE ZAAL ?

 

Wat het ook is het komt wel goed . Heb daar juist terwijl ik hielp met de afwes heb ik gewoon naar hun ervaringen gevraagd. Ze gaven toe dat ze vroeger blowde. Maar zijn gestopt door weet ik veel welke reden. Ze weten het zelf niet precies. Ze steken op het werk, serieus leven , volwassen worden. Mijn moeder geeft toe een halve joint gerookt te hebben. Mijn vader meerdere. Maar beetje per beetje komen we der wel :engel

 

Ik kom alleen gek van hier al drie dagen binnen te zitten. Als je weet dat ik van in de zomer geen drie dagen achter een s'avonds ben thuis geweest.

Van mijn vrienden krijg ik steun en van jullie.

 

Greetz skarel

slaapwel

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice toch lekker 3 dagen wf"en , ow en als de ruzie is opgelost vergeet niet je achterstalig zakgeld te vragen he aan je ma :engel

 

groetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...