Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
GGFTAF

Autoflower Sannie zaden

Recommended Posts

Ben al een beetje aan het rondkijken voor aankomende zomer.

Wou eens bij Sannie's shop bestellen vanwege goeie reacties, en de site waar ik op besteld laatste tijd onwaardig is geworden.

Maar nu zie ik dat er geen autoflowerzaden te koop zijn? Wil me dit jaar richten op die, en dan nog enkel vrouwelijke...

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom niet 3 weken groei en dan zelf verduisteren ? blijven ze ook mooi klein

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greenhouse.nl

Share this post


Link to post
Share on other sites
waarom niet 3 weken groei en dan zelf verduisteren ? blijven ze ook mooi klein

 

+1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Royal Queen Seeds – De beste Vrouwelijke Wiet Zaden en ... www.royalqueenseeds.be

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal eens op die 2 sites kijken.

Gaan verduisteren is geen optie, daarom dat het autoflowers moeten zijn.

 

 

"Probeer

 

Wiet zaadjes .nl

 

Keus zat. "

Om die site gaat het net, overdreven lange wachttijden. En als ik allemaal autoflowers bestel ik vraag om een freebee autoflower, dat gaat niet, krijg ik nog een gewoon. Is niet klantgericht en heb er voor veel geld gekocht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi mate wietzaadjes.nl is een grandioose site elk soortje kun je pers stuk halen kosten zijn dan wat hoger maar zo kun je een heel scala aan wietsoortjes telen.

 

een paar weken terug een paar keer heen en weer gepmt met LBH van dit forum. naar onnozel lang zoeken ( want ik ben een ramp met i net ) gekomen bij zijn

 

blue haze en asan haze... ben sterk van mening als die soortjes een beetje bekend worden op het forum dat het potentiele buitensoorten worden voor 2013 op ieders member balkon, tuintje of guarilla

 

NEEN IK HEB GEEN AANDELEN OF KRIJG OOK GEEN ZAAD VAN LHB ik mag ze zelf ook kopen B)

 

check asian haze anders maar op youtube. het is wel een binnengrow en met goed zoeken of forums kun je ze ook buiten geteeld zien worden. maar tis ongekend wat daar vanaf komt.

 

suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi kreet.

 

FeminisedZAAD is een misDAAD B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...