Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Round two Amnees vs s5.

Recommended Posts

Critical Widow, thanks gab, dat wordt flink lezen, het is weer uit de hand gelopen :D

 

Markie, dank je, ik wacht ook gespannen op een update in jouw topic :D

 

Prettig Gestoord, ik dank u, het kost een "beetje" extra tijd, maar ik wil het nu eenmaal zo :)

 

Update:

 

12/12 dag 25, zichtbare bloei dag 16.

Max temp 29,5C, min temp 21C.

Max lv 52%, min lv 43%.

Tensio`s tussen de 150 en 210Mbar.

 

Door m`n hogere watergiften zijn de tensiowaarden wat geklommen evenals de lv.

De bloei gaat lekker, zaterdag is week 4 voorbij, en begin ik met de magische nr3 afharder.

Afgelopen zondag kregen de dames 3,5ltr verrijkte thee geserveerd, die ze goed hebben ontvangen, week 6 krijgen ze de laatste rijke thee, dus deze en volgende week m`n reguliere recept, week 6 de rijkere en dan gaan we over op alleen water en nr3, de laatste week alleen water.

We lopen weer voorop op de feiten, eerst maar deze week overleven :)

 

Foto`s dan. :P

 

S5 Haze.

 

gallery_30844_15162_6679158.jpg

 

gallery_30844_15162_2215434.jpg

 

gallery_30844_15162_47846.jpg

 

Amnesia Haze.

 

gallery_30844_15162_964455.jpg

 

gallery_30844_15162_2224396.jpg

 

gallery_30844_15162_1955691.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gaat goed komen, als ik nu al zie hoe ze erbij staan.

 

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een mooi toppen,ik vind ze zelf er mooier bij staan als de vorige ronde,maar dat kan je zelf beter oordelen.

een mooi wit veld dat belooft wat hangende toppen straks :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Krasi,

mooie veldjes heb je staan! :D

Ik ben benieuwd na jouw S5-resultaten.

De S5 zou niet de high-yielding genetica zijn.

 

Groetels

Torsti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn zelfs de stelen dikker dan bij de vorige ronde?

Dit gaat een slagveld worden van jewelste! Ze groeien nu al dicht en het is niet eens begonnen.

 

Het is hetzelfde als een 1000DE in een DR 120, dat 2x en dan ook nog eens geen schaduwen omdat er 2 lampen hangen.

Zie ik ook duidelijk in mijn hok: planten recht onder de lamp staan grotendeels in hun eigen schaduw vanwege dat 'dakje' op de Bubbles van de grote bladeren.

De tweede lamp belicht dan toch nog voor een groot deel onder de bladeren. Weliswaar van wat afstand, maar toch. Die tweede lamp hangt er ook niet al te ver vanaf.

Dit worden belachelijk dikke butsen met diepte. PH had ze misschien liever wat geler gezien :D Dan duurt dat maar wat langer en groeien die butsen lekker door.

 

Succes!

 

WZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Indeed nice Krasi , ik durf niet te denken wat jij met kolossus zou gedaan krijgen :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zappie, thanks, ze staan er lekker bij ja, de voedingscombo schijnt een goede te zijn :)

 

Buzz, bedankt, op de vergelijkingsfoto kan je de twee grows naast elkaar zien :P

 

Vorige ronde 12/12 dag 25.

 

gallery_30844_14668_2633590.jpg

 

Deze ronde 12/12 dag 25.

 

 

gallery_30844_15162_6679158.jpg

 

Torsti, dank je, de vorige ronde was een oneerlijke strijd, dat de Amnees daar geweldig presteerde kan ik niet onderuit, hopelijk laat de s5 deze ronde zien dat ook zij kan leveren :D

 

Watzeggie, leuk dat je daarmee komt, en idd, de stelen zijn iets dikker, de bloei komt goed los nu, ik denk dat we volgende week deze tijd al redelijke budz kunnen aanschouwen.

Het is iets meer dan 1x1000watt in een 1.20x1.20 door de overlap in het midden.

PH krijgt z`n portie geel tegen het einde, en ik hopelijk prachtige budz :)

 

Stone reed, thanks, Kolossus staat bekend om haar dikke memmen, in een goed klimaat, naar wens gevoed en met de 1000watters erboven krijg je zelfs gefimmed en gesupercropped belachelijk grote budz vermoedt ik :D

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vindt het eigenlijk niet meer dan logisch dat deze ronde beter gaat dan de vorige aangezien het voor KRasi vorige keer 1e keer was met beide strains als ik me niet vergis :D

 

1000W tov 600W geeft altjd een compleet ander beeld in de plant en die 2 grows vergelijken is appels en peren...

250W battle tov 400W in een DR80 zoiets :P

 

Gaat verder goed, scheelt een boel werk met die thee om de planten gezond te houden al vinnik geel her en der ook altijd wel wat hebben, heb je tenminste wat te doen of in je kop zitten :D

 

Hoge tensio waarden overigens, blijf je daarop zitten of ga je weer rond de 100 zitten en vanaf de afharder droger?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lostchild, s5 had ik 2 ronde`s geleden ook, de door spint geplaagde c99 & s5 ronde, wat wel zo is is dat de strains zich heel anders gedragen onder deze lampen, de vergelijkingsfoto`s zijn alleen al cool om te zien.

De thee icm de buffer/flowertabs houdt de dames knalgroen, weinig kopzorgen is goed, kan ik me focussen op de rest.

De tensio`s zakken na een watergift, vanaf boven de 200Mbar in 2 uur naar 60/80Mbar, de dag erna klimmen ze weer naar boven de 200Mbar, ze hebben geen tekort aan drinken, ik heb de watergiften pp al verhoogt met een halve liter.

Share this post


Link to post
Share on other sites
....

PH krijgt z`n portie geel tegen het einde, en ik hopelijk prachtige budz :P

....

 

Zou ik wel voor zorgen, anders krijg je op je sodemieter van hem. Als je onder de twee kilo uitkomt ook :D

De vergelijking zegt al genoeg, geen twijfel meer mogelijk. Deze keer ook geen achterblijvertjes :D

 

Grt,

 

WZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon een kilo keukenzout toevoegen.

Dan zijn ze zo geel. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Watzeggie, haha geel blad, komt goed, 2kg....i wish, al heb ik liever 1.8kg topkwali dan 2kg mindere kwali.....maareh dan weer liever 2kg topkwali ;)

 

Doc, nog ff, haha nee joh, af een toe een snufje zeezout doet wonderen :verrygood

 

Update:

 

12/12 dag 28, zichtbare bloei dag 19.

Max temp 29,5C, min temp 22,5C.

Max lv 58%, min lv 40%.

 

Tensio`s tussen de 150 en 210Mbar.

 

Ze zijn goed bezig, m`n chickies, lekker aan het bloeien, er ontstaan al mooie budz.

Ze lijken zich goed te voelen, qua kleur en geur geen klagen.

Drinkgedrag is goed, een enkeling drinkt al 4,5ltr per dag, de lv is daardoor wat opgelopen s`nachts waardoor ik m`n min afzuigfrequentie wat verhoogt heb.

Eerlijk is eerlijk, 1 van de Amnees dames heeft de grootste top, daarentegen zijn de beste drinkers s5 meiden.

Leuke battle so far.

 

Morgen begin ik met de nr 3 afharder van woma, vandaag heb ik weer 2 compo`s van de Vermicrop thee ter fermentatie gezet, morgen zet ik de thee, om deze zondag per 3,5ltr aan de dames te serveren.

 

Game on :P

 

Vers van de pers, foto`s.

 

S5 Haze.

 

gallery_30844_15162_315071.jpg

 

gallery_30844_15162_3791777.jpg

 

 

gallery_30844_15162_3308449.jpg

 

Amnesia Haze.

 

gallery_30844_15162_3621943.jpg

 

The biggest of them all....

 

gallery_30844_15162_4569771.jpg

 

gallery_30844_15162_4374258.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er netjes uit krasi, altijd mooi om al die vorderingen te volgen..

wat is jouw mening over de afharder van woma? zit er aan te denken deze ook te bestellen..

 

Bless SJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb, met enkele anderen, een positieve mening omtrent het product, een goede bloeistimu, het gaf bij mij geen verbranding, en ik had mooie harde toppen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat gaat perfect Krasi, looking good

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik blijf je stilletjes volgen hoor.

 

Dit word een mooie ronde, boel is mooi vol gegroeid.

 

Je kan dit netje ook nog wat naar beneden pielen en dan een 2e erboven hangen voor de grotere torens.

Anders valt straks alles om en dat is zonde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het drijg om te vallen kan je altijd nog hier en daar wat jojotje s ophangen ik vind die dinge reuzen handing ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeice, thanks man, vanaf nu wordt het steeds leuker :verrygood

 

The_Predator, dank je, uiteindelijk zit het mooi vol idd, ik wil het netje ietsje lager hebben, niet veel, de planten zijn dikker van tak deze ronde dus steviger :verrygood

 

The-choca, jojo`s zijn ook handig idd, of een enkele stok voor die paar langere takken :vape:

 

Topic:

 

Vanmargen stond ik op, en het was muisstil, te stil,.....dus ik ging even koekeloeren in de ruimte, zie ik op de display van de Cli-mate een sensortemperatuur van 24C, zo koud is het buiten nu ook weer niet :P

Dus ik rits de tent open, en zie.....dat 1 van de lampen niet brand, die aan de s5 zijde, na het voelen aan de reflector, die koud aanvoelde, besefte ik dat deze dus al een tijd uit was.

Ik heb vervolgens de stekker in een andere ingang van de schakelkast gedrukt en prompt startte deze weer.

Hopelijk een eenmalig incident ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er weer prachtig uit bij kamp krasi ;)

Weet je al waar t aan lagt dat de lamp uit was?

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schroef wel even je schakelkastje open, kan zijn dat er bij het contact iets niet meer lekker zit.

Heb je in het verleden de schroefjes al eens aangedraaid?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtig om te zien dat álles klopt en de bloei kei- en keihard gaat.

Het worden dus 100% volle toppen. Jij weet ze wel weer dik en hard te krijgen ook.

Monsterkweek dus ;)

 

Balen van de technische prob, maar het lijkt simpel te zijn en zo verholpen.

 

Succes!

 

WZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shiva, Thanks, ik zou het niet weten man :P

 

zODd, WB bro :verrygood

 

The_Predator, nee nog niet, goede tip, ga ik vanavond ff doen ;)

 

Watzeggie, dankje, gaat lekker ja, die bloei gaat rap nu, Predators tip gaat ik vanavond ff uitvoeren :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou me niet verbazen als dat het idd is. Wel slecht dat dit kan ...

Ik had ook een schakelkastje waarvan ik alle solderingen even opnieuw heb gedaan.

Zag er niet uit en ik trok de draden zo los.

 

Succes!

 

WZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...