Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

RNL88

Arsenaal ANNO 2013 outdoor

Recommended Posts

Ach ja je kan nu al een beetje langzamerhand je spots een beetje voorbereiden dan zijn de omstandigheden verzachtend :engel

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zodd heb je die Sad al eens op ?

Ik rook er nu net me 2e test topje van die ik in 3 dagen droog genoeg heb gekregen maar dam als die potentie blijft en de smaak zoeter word na cure damm da word en lkkr slaapwietje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cannabusinesss,

Ben denk een lastig iemand om mee te ruilen.

Althans ik vind mezelf een lastig geval.

Ben ook veranderd toen mensen met Purple Kush en s5 zaden ging aankwamen, Het lichtje ging toen branden.

Ik kom op het punt dat ik een beetje weet wat ik zoek en welke richting :)

Een mooie outdoor 2013 gewenst en aan de strain keuze te zien gaat dat goed komen.

 

@RNL88

Ik begin in maart :engel back van Vietnam meteen wat de pitpot in.

Eerste met bijlichten zon/tl.

Dat is me zo goed bevallen in 2012.

Hoop dat je een mooi outdoor 2013 hebt.

En de 2 soorten van je super strains.

 

@Grow Weed.

Yep een van me favoriet vooral buiten dan komt de geur echt hard naar boven.

Heb 3 pheno`s nu gedampt 2 komen overheen met de Black Domina die ik had.

Deze op de forto niet dit is net een sinaasappel (o.k en igrade vonden deze ook lekker dacht ik op de meeting).

Wie weet heb je hem al geproefd ieder geval wel de wax ervan 2 pheno`s zODd & Pac.

gallery_20039_15130_340082.jpg

 

Mijn zoektocht is begonnen naar de Black Domina old smokers cut.

 

 

Let the games begin.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks zoDd, ga nog andere leuke strains zetten ma is even zoeken welke want mn was lijst is enorm, en ga nog 2 leuke uitdagingen aan.

Edited by RNL88

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Grow Weed.

Yep een van me favoriet vooral buiten dan komt de geur echt hard naar boven.

Heb 3 pheno`s nu gedampt 2 komen overheen met de Black Domina die ik had.

Deze op de forto niet dit is net een sinaasappel (o.k en igrade vonden deze ook lekker dacht ik op de meeting).

Wie weet heb je hem al geproefd ieder geval wel de wax ervan 2 pheno`s zODd & Pac.

gallery_20039_15130_340082.jpg

 

Mijn zoektocht is begonnen naar de Black Domina old smokers cut.

 

 

Let the games begin.

 

/zODd

kzal je wel een topje 10 maart doen :engel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil nog 2 soortjes toevoegen welijke ik ga verduisteren

 

Colombian gold ( World of seeds)

 

Afghan kush x black domina ( world of seeds)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag nog onlangs ICE van RQS gekocht, in 2009 als ik me nie vergis , had ik dit soortje ook en was er tevreden over alleen dat jaar was dr veel regen dus je kan het al raden moest die slet tevroeg knippen. :engel

Hopelijk dit jaar beter :)

 

 

ein gutes wochenende allemaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben er ook nog eentje vergeten, voor de zaden;

 

Norhternlight Automatic ook van RQS.

 

Ik heb er 5 gekocht maar denk dat ik er nog 10/20 bij wil hebben, voor een kleine selectiemogelijkheid.

 

Greetz :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

\Dat sootje wil ik ook nog heel graag hehe.

Maar op moment krap bij kas :lol:

 

 

Grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen probleem, ik doe ze voor een habbekrats de deur uit tegen die tijd als de lading binnen is :lol:

 

Lijkt me een leuke gemiddelde soort zonder teveel poespas. Misschien ook een leuke om te kruisen met Autohaze en Cobra!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In 2011 had ik feminised Durban Poison (Dutch Passion) buiten en daar was ik zeer tevreden over, gewoon goed wiet voor mijn brein. Vorig jaar had ik Pamir en Passion 1 (ook weer DP). De Pamir is prima, een milde rustige high en was op tijd klaar (voor de megastorm ergens laat sep vorig jaar) Passion 1 werden erg grote planten en waren niet klaar eind september. Ice van de door de storm vroeggeoogste Passion 1 levert een soort gejaagde high, niet erg aangenaam.

Dit jaar worden het weer 2 Durban en 2 Pamir, als alles goed gaat leveren die genoeg tot sep 2014.

 

In 2010 had ik Voodoo, die was redelijk op tijd klaar en had een voor mij perfect effect. Erg bladerige wiet was dat, helaas niet meer voorradig als zaad.

 

P

Share this post


Link to post
Share on other sites
geen probleem, ik doe ze voor een habbekrats de deur uit tegen die tijd als de lading binnen is :lol:

 

Lijkt me een leuke gemiddelde soort zonder teveel poespas. Misschien ook een leuke om te kruisen met Autohaze en Cobra!

pas er mee op man, je wil op een femenized soort door gaan bouwen,

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd grow weed helemaal gelijk, dat word niks fem auto northern light kruisen met auto haze of cobra. je kan er alleen nog fem seeds me krijgen lesbian dream of die andere chemicalien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plannen zijn wat veranderd.

Na het proeven van de Purple rocket 2012 zo wie zo die.

Ga denk voor 4/5 volle grond.

Nadia valt af.

 

Volle grond word,

Outdoor Grapefruit Fem (Femaleseeds)

Purple Maroc Fem (Femaleseeds)

Purple rocket 2012 Reg (WF).

En nu ben ik aan het twijfelen.

Heribei OF Extrema weet niet als ik een plek heb voor 5 volle grond.

 

Het verduisteren blijt het zelfde ronden 1 Indica (Black Domina/Hindu Kush Cross) 2 ronde foxtail strains.

 

 

Wil toch een keer Femalseeds proberen.

 

/zODd

Edited by zODd
black Vaporizing Cat srew up

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey ZoDd, heb ook purple maroc besteld, wilde ook eens proberen wat die deed dus deze zet ik miss dit jaar ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites
geen probleem, ik doe ze voor een habbekrats de deur uit tegen die tijd als de lading binnen is :lol:

 

Lijkt me een leuke gemiddelde soort zonder teveel poespas. Misschien ook een leuke om te kruisen met Autohaze en Cobra!

pas er mee op man, je wil op een femenized soort door gaan bouwen,

 

 

krijg nou de schijt ja.. Ze geven het wel heel slecht aan met die verpakkingen, Roze verpakking voor feminized en groene voor regulier tenminste dat is wat ik dacht.

 

Goed dat je het nog even zegt ik was echt in de veronderstelling dat het reg. was.

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

neej

royal queen

heeft geen reguliere zaden

 

roze is medic groen is normaale fem blauw is autoflower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat klopt, jammer dat ze geen reg zaden hebben :lol:.

 

Ben benieuwd wat de ice van rqs gaat doen dit jaar miss ook weer een mega boom heheh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@RNL88

Heb ze binnen nu de heribei en Extrema.

Erg snelle levering 3 dagen en netjes op de hoogte.

De Lady Purple en karamelo zijn ook origineel ruil alleen in originele verpakking nog.

Purple rocket 2012 van iemand + nadia.

ooh de Vietnam zijn niet van een breeder/grower.

gallery_20039_14976_131905.jpg

 

En nog keuze genoeg wel zaden kwijt ......:lol:

gallery_20039_14976_125153.jpg

Wat zal ik voor binnen doen?

 

Heb er zin in en wie weet dit jaar wel geluk op de vakantie ga alleen een risico nemen.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke soorten zeg:D

HEBBE HEBBE HEBBE B):P:P ahaha.

 

Good luck kerel.

 

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb al mijn beklag gedaan bij RQS dat ze het niet goed aangeven en dat het over het hoofd word gezien dat het feminized zaden betreft omdat ze in de feminized sectie roze verpakkingen hanteren en bij de autoflower groene, waardoor ik dacht dat het reguliere zaden waren.

Ergens in de beschrijving word een keer in vage context beschreven dat het om feminized zaden gaat en als je niet oplet denk je alsnog dat je regulier te pakken hebt. RQS zegd dat ze vaker deze klacht hebben gehad dat men denkt dat ze met regulier zaden te maken hebben, en dat ze er mee bezig zijn dit te veranderen zodat het duidelijker word.

 

Heb ook aangegeven dat de doelgroep vergroot word als ze regulier aanbod zouden aanbieden en dat het wel een heel duur grapje word als kwekers elke keer feminized zaden kopen.

 

Enkel feminized zaden aanbieden is gewoon een schandalige manier om de portomonee van klanten open te houden.

 

Ik vermeerder graag mijn zaden zodat mijn portomonee gesloten blijft.

 

Greetz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar heb je gelijk in cannabusiness. Heb ook liever regular seeds. Maar fem is natuurlijk wel zeer handig allen wat je al zegt sommige zijn verdomd prijzig een rip uit je portomonee.

 

Grtz

 

R

Edited by RNL88

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zodd

ik tel er 48, aardig wat soorten die je verzameld hebt,

komt mijn verzameling niet eens indebuurt, maar denk dt ik in aantallen veele malen meer heb

 

oude foto van november 2012maar geen zin om nieuwe te maken, heb ondertussen flink geruild B)

gallery_34588_14756_332709.jpg

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

wil al die seeds hebbe :)

 

mijn verzameling 100+++ B) qua soorten

Edited by RNL88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...