Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DarkZifnab

eindelijk gelukt met DMT!

Recommended Posts

Hoi allemaal!

 

Na wat losse flodders op dit forum te hebben afgeschoten, heb ik besloten om mijn eerste eigen topic te openen en mijn dmt avonturen eens in één verhaal te proberen te proppen...

Het kan wel eens een lang verhaal worden, aangezien ik alleen woon en vrij weinig mensen om me heen heb waar ik dit soort verhalen lekker bij kwijt kan, althans, niet bij mensen die het zouden begrijpen!

 

De korte voorgeschiedenis, daarna mijn dmt verhaal:

 

Ik ben hardcore blower. Ik rook rustig 1,8 gram silverhaze weg in een avondje, in mijn uppie en baal daar best van. Op deze manier mis ik het recreatieve karakter van dit mooie plantje, dus ik had bedacht dat ik dat wat minder moest gaan doen. Uiteraard gaat dit gepaard met allerlei vervelende dingen, zoals een gedachtegang waar je eng van wordt, koud, zweten, rillen >> detox!! Mensen die zeggen dat wiet niet lichamelijk verslavend is... dat is het dus wel, alleen is de afkickperiode vrij kort, de psychologische kant is een ander verhaal, zover ben ik nog niet gekomen ;)

Nu kan je natuurlijk gaan afkicken met psychologen enzo (dat ga ik ook proberen, gewoon om de psycholoog te treiteren xD), maar je kan het ook op andere manieren doen.

Ik heb altijd een aversie gehad naar harddrugs en dat heb ik nog steeds. Voor mij is het verschil tussen hard- en softdrugs: harddrugs zijn dodelijk bij overdosering, softdrugs niet.

Tryptamines vallen bij mij dus niet onder harddrugs, omdat je daar geen overdosis van wílt nemen, want dat voegt niets toe aan de trip, maar zal deze eerder verknallen. Mijn idee was dus om eens te gaan trippen,

want ik had gelezen dat dat nieuwe verbindingen aanmaakt in je hersenen en wellicht dat dat mij kon helpen te stoppen met blowen. Ik aan de 2-cb! Geweldig, zeker wanneer je tijdens de trip de ene joint na de andere draait... je raakt niet moe, alles is vet en je bent knetterstoned! Wat mij wel gebeurde is dat er een bepaalde logische complexiteit leek te ontstaan, waardoor ik verder ben gaan denken en besefte dat de hele dag stoned zijn eigenlijk niet leuk is.

 

Het dmt verhaal:

 

Dezelfde maat die mij aan de 2cb geholpen heeft, begon laatst over dmt. Of ik dat wel eens geprobeerd had, hij kon er wel aankomen.

Voordat ik iets probeer, informeer ik mezelf eerst even goed, google, fora, youtube etc etc! Het verbaasde me dat er zoveel over dmt te vinden is en dat maar zo weinig mensen ervan gehoord hebben, terwijl het al duizenden jaren gebruikt wordt. Ik wist tot een maand geleden ook niet van het bestaan van dmt af.

De zoektocht naar informatie heeft me erg nieuwsgierig en angstig tegelijk gemaakt, maar ik had de mhrb pp al besteld en had besloten het hoe dan ook te gaan maken en uit te proberen.

Ook had ik een weegschaaltje aangeschaft die tot 5mg nauwkeurig weegt, nauwkeuriger lijkt me voor dmt niet echt noodzakelijk, het komt niet op 5mg aan heb ik gemerkt.

 

Mijn eerste extractie: perfect! 0,8 gram uit de eerste extractie, 0,5 gram uit de tweede, dat is 1,3 gram dmt uit 100 gram mhrb en dat voor de allereerste keer! Allemaal hele mooie, kleine, witte kristalletjes in het glas!

't Spulletje netjes te drogen gelegd in een koffiefilter, op een boek, op een glas die op de cv stond. Dat ging goed!

De tweede lading deed ik andersom, het glas op een boek dat op de verwarming lag. Leg nooit je filter met dmt op een glas!!! In het glas hoopt zich warmte op en je raadt het al: gesmolten!

De eerste lading had ik op de kast gelegd: warmte stijgt op, op de kast was te warm: dag 1,3 gram dmt ;)

 

De tweede poging tot extractie: hetzelfde gedaan als de eerste keer, alleen ik had 0,0 opbrengst. Een tweede keer nafta toevoegen hielp niet...

Te weinig loog kon niet, want ik heb het recept hier verkeerd opgepakt, ik had 100 gram loog op 750ml water... 50 gram was genoeg geweest, met 50 gram mhrb. Teveel loog kan ook niet, want dan had de eerste batch ook moeten mislukken.

Ik het spulletje weggedonderd en bedacht me achteraf dat ik misschien niet goed gemengd had, waarschijnlijk te zacht.

Afijn, ik meteen een derde batch er achteraan plakken en dat ging weer beter, want ik bedacht me ineens dat ik de eerste keer een glazen pipetje in het mengsel had laten vallen en dat deze als "schudballetje" had gediend.

Ik dus een glazen pipet in de pot erbij gemikt en ja hoor, ik kreeg weer kristalletjes! Ha mooi! Te drogen gelegd, niet te warm, dus bij het raam in mijn slaapkamer, in een filter, toppie!

Mijn oudste zoon had het warm en ik zei tegen hem dattie het raam maar een stukje open moest doen in de woonkamer. Helaas bedacht ik me net iets te laat dat dat niet zo handig was en inderdaad: de tocht ging de verkeerde kant op en mijn dmt is het raam uitgewaaid!!!

Ok, dacht ik, het is nu drie keer fout gegaan en ik had wel wat dmt weten te behouden en probeerde het ook te roken. De eerste paar keer was baggerslecht, verbrand, wat inderdaad een gore smaak geeft en een raar gevoel aan je lippen, niet echt vervelend, maar heel maf en het stoort inderdaad je gedachtegang, ik voelde me helemaal draaierig en had het gevoel dat mijn bek eruit zag als dat van een verschrompeld mannetje zonder kunstklapper in zijn bakkes.

Ook gebeurde het me een keer dat ik een bromgeluid hoorde, erg irritant en op een gegeven moment ging die hoger in frequentie, sneller en op het moment dat ik dacht: yes! hield het weer op... het bleef ook donker verder.

De derde keer geloof ik, hoorde ik geen geluid, maar zag wel alles golven en draaien en met ogen dicht kon ik met moeite patronen onderscheiden. Op het moment dat je bewust moet gaan zoeken naar visuals heb je te weinig genomen!

Maar goed, het dampen van dit spul moet je inderdaad even doorhebben. Ik heb hier speciaal een bong voor gehaald en doe een klein gaasje onderin het koppie, daar as overheen, daar een twee keer gevouwen groter gaasje bovenop, daar de dmt boven op, vervolgens een laag as en een groot gaasje daar weer plat bovenop is de beste methode voor mij heb ik gemerkt, want ik had een nieuwe batch gemaakt, wel weer met teveel loog (dat is alleen zonde van je geld en het milieu), alleen deze keer ben ik niet wezen rollen met de pot, maar heb ik gewoon een vork gepakt en ben erin gaan roeren. Omg! Vanmorgen in mijn vriezer... kristalletjes van ongeveer een mm per stuk, braaf geplakt aan de zijkant van het glas, ideaal! Ik heb gemerkt dat de dmt van de bodem veel vetten bevat, ik zat eraan te denken om de zijkanten apart te drogen in een filter en het onderste te bewaren, tot ik meer heb en dat goed nazuiveren met de verwarmde nafta methode. Ik weet nog niet precies hoe dat gaat, dus als iemand een linkje heeft naar een duidelijke uitleg, graag! Of als iemand zelf een goede methode weet, graag!

Maar goed, ik had vanmorgen de oogst te drogen gelegd en vanavond laat kwam ik thuis en keek er eens naar: wauw! Dit had ik nog niet gezien: het glinstert... ok, dit is goed spul!

Na even tot rust te zijn gekomen en een kop thee te hebben gedronken had ik voldoende moed verzamelt om het te proberen. Ergens wil ik graag naar de breakthrough, maar mijn lichaam, of mijn angst houdt mij nog tegen.

Dus ik 50mg dmt gepakt, op bovenstaande methode naar binnen gewerkt, maar ik durfde die laatste hit niet te nemen (ik had al drie hits op en kon nog een vierde nemen). Ik voelde me ineens heel raar worden. Zo high als maar kan en dan bedoel ik ook high, niet stoned. Ik zag figuren komen met mijn ogen dicht, maar echt het gevoel dat ik erin zit had ik nog niet. Maar het werd sterker en sterker en ik deed mijn ogen open en vond dat veel mooier! Draaiende dingen, golfbewegingen en ineens hoorde ik allemaal gekwebbel. Ik zag geen dmt mannetjes, maar ik hoorde ze wel, niet in stereo, maar meer een soort van ultimate surround sound en het gekwebbel ging maar door!

Ik verstond er geen reet van, maar ineens begreep ik wat ze me aan het uitleggen waren:

Ik was op de goede weg met mijn dmt en er werd me uitgelegd dat ik niet bang moest zijn en dat ze me zouden helpen en dat het leuk zou zijn! Net of een kind aan me vroeg of ik met em wilde gaan spelen ofzo.

Op het moment dat ik me beadcht dat de trip mij zat uit te leggen hoe ik em moest gebruiken kwam ik niet meer bij van hilariteit! Ik heb hardop gelachen in mijn uppie en lag even voor me uit te staren.

Ik had het gevoel dat ik zelf mocht kiezen of ik dingen zou laten gebeuren. Als ik gedachteloos en wezenloos voor me uit lag te staren, zag ik een grote, blauwe vlakte. Dat was het laken van mijn matras bleek later, maar dat ding was oneindig. Ik keek naar de muren en het leek inderdaad of er een vlies over mijn ogen zat, het zag er allemaal wat glazig (of idd plastic-achtig) uit. Ik hoorde de stemmetjes, maar ben niet door een poort gegaan.

Het viel me ook op dat het vrij lang duurde voordat het begon te werken. Ik lees dingen over dat je blij moet zijn dat je de derde hit haalt, ik zat al bij vier... maar waarschijnlijk waren de eerste twee niet goed gelukt, dus laten we het inderdaad op 2 goede hits houden, dan zat ik tegen een breakthrough aan en gezien het verhaal klopt dat ook wel.

Ik weet niet of ik de volgende keer voor een breakthrough durf te gaan, dit halve gebeuren vond ik eigenlijk ook wel erg prettig, ik wil eerst meer begrijpen en ervaren voordat ik hier harder mee wil gaan. Wellicht dat ik ineens door de poort schiet als ik vind dat ik daar klaar voor ben, zonder dat ik mij daarvan bewust zal zijn...

Ik heb zelf het idee dat dmt iets is om mee leren om te gaan, rustig verkennen en kijken wat er gebeurt als je de doseringen opschroeft. Van die 50mg heb ik vermoedelijk iets van 30 naar binnen gekregen, dus moet ik er wel rekening mee houden dat er nog wat in de bong zit :D

 

Al met al heeft dmt inderdaad een WTF! just happened?! factor, maar het is ook zó interessant! Ik ga hier lekker mee verder en vandaag heb ik nog geen joint gerookt, even spacen op dmt is vele malen leuker! Dat is wat ik versta onder hoe "drugs" moeten zijn, volgens mij gaat dit wel werken :lol:

Kilootje mimosa per half jaar of 15 euro per dag aan wiet... doe mij de eerste maar! Ik kan me wel goed indeknen dat dmt niet voor iedereen is weggelegd.

 

Ik zat me trouwens te bedenken: wat zou er gebeuren als je dmt voert aan een schizofreen...?

Stel je nou voor dat iemand schizo is, omdat de pijnappelklier niet goed "gesloten" is en je geeft hem/haar dmt. Als je mazzel hebt, sluit de dmt de pijnappelklier af na gebruikt en ben je de stemmen kwijt... of ze draaien helemaal door...

Ok, genoeg getypt, het wordt wel eens tijd om wat te gaan maffen!

 

Reacties zijn allemaal welkom, geen horrorverhalen aub, daar heb ik niks aan, dat helpt me ook niet vooruit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha kerel, ik heb je verhaal gelezen en geen 15 euro per dag aan de shop hoeven aftikken, dat is pas besparen! Mooi om te zien dat je nu in een fase van zelfbewustzijn komt en tijd investeert in dingen zoals de techniek om zelf dmt te maken. Als je dat goed doet, allemaal prima. Of een schizofreen blijft hangen in een dmt trip zou ik niet weten. En wie weet vind je hier wel relaxte lui om eens mee te chillen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks! Dat je de tijd hebt gevonden het verhaal te lezen!

Het gaat me echt niet alleen om het geld, alhoewel dat een zéér prettige bijkomstigheid is. Want wanneer wordt een verslaving een probleem?

Als je em niet meer kan betalen ;)

 

Wat voor mij nu vooral telt is mijn gezondheid. Ik heb de ziekte van Crohn en COPD en met 8 joints op een avond...

Een joint staat gelijk aan 4 gewone sigaretten qua longvervuiling, dus om nou per avond meer dan 30 sigaretten naar binnen te werken is niet erg gezond,

alhoewel je wel lekker slaapt, maar dat lukt zonder blowen ook, mits je accepteert dat het iets langer duurt voor je in slaap valt.

Normaal is dat zo een 10 minuten, met een goede dosis thc waarschijnlijk 1 of 2 minuten, zonder dosis thc, maar met gewenning kan dat wel eens een minuut of 20 duren en

vervolgens lig je zo hevig te dromen, dat je denkt dat je de hele nacht niet geslapen hebt. Dikke onzin! Je slaapt juist beter dan dat je daarvoor ooit gedaan hebt, de overdreven

hersenactiviteit lijkt mij gewoon een soort van "defragmentatie" van je "harddisk" en kan erg confronterend zijn. De eerste paar weken ben je ongelooflijk moe en wil je alleen maar slapen,

knokken tegen een middagdutje... anders slaap je 's-avonds inderdaad niet meer... geen koffie meer na 19:30 en niet meer eten na 20 uur doen ook wonderen!

 

Eigenlijk ben ik nu giga contradictief, aangezien ik in een ander topic op dit forum heb gezegd dat ik ben zoals ik ben en dat ik dat geaccepteerd heb... blijkbaar toch niet :D

 

En ja, misschien vind ik via dit forum wel gelijkgestemden, maar dat is niet mijn insteek, de eerste fase moet ik toch even alleen doen, dat zit in mijzelf ;)

Maar ik sta daar zeker open voor :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

copd ....jij moet gaan verdampen, veel beter voor je longen je krijgt na een dampje direct meer lucht

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een vaporizer gebruiken is inderdaad een optie, maar ik had al besloten even een tijdje zonder thc door te brengen en daarvoor in de plaats af en toe een dmt hitje te nemen.

Ik moet echt even een meer heldere kijk op dingen gaan krijgen, ik zit hier ook nog met een mbo techniek (vapro B ) opleiding en met blowen pak ik mijn boeken niet eens, terwijl ik 80% van de stof al ken

(havo met natuur/wis/scheikunde, niet afgemaakt). Het is tijd voor keuzes en hoe zeer ik ook een hekel heb aan de maatschappij zoals deze nu is, ik leef er wel in en kan me niet afzonderen en zelfonderhoudend zitten wezen,

daarvoor zit ik al te lang in de digitale wereld...

 

Klopt het trouwens dat je na een dmt trip het even giga koud krijgt? Of kwam dat gewoon omdat ik te snel was opgestaan na (tijdens) de trip? Ik stond op en tolde als een dronken aardbei door m'n kamer, liep weer terug om een dekentje te pakken (dat dekentje is zó fijn) en heb een minuutje zitten shaken en bibberen en werd daarna helemaal rustig...

Share this post


Link to post
Share on other sites

DMT veroorzaakt piek in bloedruk.

Wellicht dat het pieken of terugkeren en wellicht overcompenserend lichaam je tijdelijk te lage bloeddruk hebt.

Misschien volgende keer even Bloedrukmeter pakken als je ril-sessie hebt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles gelezen, mooi verhaal erg duidelijk.

maar hoe schadelijk is het?

ik rook zelf dagelijks zelfde hoeveelheid als jou 1.5g is niet bijzonder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey darkzifnab: ik denk dat niemand op je vraag zou kunnen antwoorden, zelfs dokters niet. Want schizofreen is nog altijd een misterie, ze weten nog zo vrij weinig erover.......ik zou zeggen ga op je intuitie, begin eerst met een zeer laag dosering, en zo opbouwen tot een adecuaat dosis voor degen die aan schizofreen lijd....

 

who knows msshien vind jij een middel tegen schizofreen....

 

 

Ik weet er persoonlijk zeer weingi over DMT

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MrMonke: Bedankt voor de info! Dat wist ik dus nog niet, ik wist wel dat je rikketik een opdonder kan krijgen en dat je dus geen zwak hart moet hebben. Ik heb in principe geen van beide: mijn rikketik is goed, mijn bloeddruk heeft ook nog nooit afwijkingen vertoond. Ik zag inderdaad wel even wat sterretjes, die je ook wel eens ziet wanneer je te snel opstaat (bloeddruk inderdaad). Wellicht dat het er ook mee te maken heeft gehad dat ik vrij nerveus was bij inname, dat ik net uit mijn werk kwam, niet fatsoenlijk gegeten had en mijn bloedsuiker dus misschien ook wat laag was. Niet in de juiste sfeer dus, maar de nieuwsgierigheid was gewoon té groot. Ik denk dat ik even met de volgende keer wacht tot ik er iemand bij heb die het begrijpt en even op me kan letten tijdens de trip. Toen ik na de trip in de spiegel keek, stond ik weer te grinniken, mijn haar stond alle kanten op, drie cm lang, zonder gel xD Ik kan me inderdaad herinneren dat ik in mijn communicatie met de techno elfjes een paar keer met mijn hoofd in mijn hoofdkussen rondgedraaid heb. Maar conclusie: dit is spul dat je niet moet onderschatten en zorg in het begin voor een sitter, tenminste, dat geldt dus voor mijn hiermee. De eerste keer 2-cb nam ik 80mg in poedervorm in één, zonder echte sitter en vond het geweldig... dit is vele malen krachtiger en op de één of andere manier durf ik het gewoon niet te doen als ik alleen ben de eerste echte keer zeg maar.

 

@Ganja: Doe het dus niet alleen!

 

@Green: Voor zover ik weet, correct me if I'm wrong, heeft THC op zich geen enkele blijvende, schadelijke invloed. Het grootste nadeel is dat thc nog steeds het meest in joints gerookt wordt en de meeste blowers de rook onnodig, lekker lang in de longen houden. Gewoon inhaleren en uitblazen is voldoende, langer inhouden beschadigt alleen maar je longen, het heeft geen beter effect. Ik heb nergens relevante info kunnen vinden over dat THC je lever beschadigt, alleen dat het er in afgebroken wordt door enzymen, waarvan de afvalstoffen via je nieren in je urine terechtkomen. Doordat THC in je vetweefsel wordt opgenomen, is het tot drie weken na laatste gebruik traceerbaar in je urine. De speekseltest kan tot 14 uur na laatste gebruik sporen aantonen, al vraag ik me af hoe dat bij ons, serious smokers (slechte alliteratie xD) zit. Bouw je, wanneer je dagelijks 1 á 2 gram wegpaft, een bepaalde spiegel op, net als met alcohol? Speeksel lijkt mij wat anders dan een blaastest.

 

@Faraon: Vermoedelijk heb je gelijk. Het lijkt mij wel een interessant onderzoek namelijk. Ik lees net net dat schizo's niet graag meewerken aan onderzoeken en áls ze het doen dan maken ze het niet af xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ola, ja ik lees graag persoonlijke ervaringen van iedereen. =) Ben ook bekend met copd en crohn, joints trok ik echt niet meer, vooral door die rot tabak. Puur splifjes was ook geen optie, op de een of andere manier voelde dat als een nep peuk. Oplossing was een bong voor thuisgebruik en een vapo voor onderweg. Hoewel, ik heb nog een acryl bong en deze gaat soms mee de tas in.

 

Voor je darmen is het prettig om eens de cannabis oraal te consumeren, op deze manier komen de werkzame cannabinoids ook makkelijker op de plek waar jij er baat bij hebt.

 

Over schadelijke bijwerkingen van cannabis, tsja, rode ogen, droge mond, vrolijk, druk, slaperig, hongerig. De echte negatieve dingen zitten meestal al langer bij iemand tussen je oren, maar ook daar kan je met bewustwording en therapie prima mee dealen.

 

Over dat het aantoonbaar is in urine en speeksel is vrij lastig, want dan zouden ze ook je dagelijkse inname moeten weten en zo spelen er nog meer factoren. Als je het leuk vind je hierin te verdiepen heb ik nog wel een leuk onderzoek voor je: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2689518/

 

Normaal deel ik niet veel van die info, misschien moet ik maar eens vaker m'n bronnen gaan vermelden. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je toch een probleem hebt, je gebruikt gewoon teveel en probeer de baas te worden zodat je controle hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is ongeveer het eerste dat ik erkend heb in dit topic en dat is een feit. Gezien het anonieme karakter van een forum is dat ook makkelijker in te zien.

De truc is nu hoe er mee om te gaan. Ik zal me er in het begin erg bewust van moeten zijn dat ik wisselende stemmingen heb.

Gisteravond heb ik niet geblowd en vandaag was ik de eerste helft van de dag redelijk hyperactief, halverwege mijn werkdag kakte ik volledig in, had echt ff zin in een tukkie.

Dat zal de eerste weken zo blijven en dan is het een kwestie van het leren verdelen van je energie over de hele dag en accepteren dat je niet stoned bent, soort van mindswitch.

Ik ben er al langere tijd mee bezig en het gaat met ups en downs, ik ben nu weer omhoog aan het klimmen. Ik en blowen is een soort haat-liefde verhouding, ik denk dat ik het zo wel kan omschrijven.

Ik weet dat ik zonder kan en ik blow ook niet wanneer het niet kan, maar tis zo verdomd lekker ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb werkelijk alles geprobeerd en ik rook wat buitenwiet en drink een biertje. ;)

Goeie muziek erbij en ge gaat spacen. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verdorie! Was ik net lekker op gang aan het komen met het verdampen van dmt, begint de aansteker kuren te vertonen! Ik begrijp nu waarom iedereen een turbo-aansteker adviseert!!

Ik zat er weer maar half in, deze keer geen coldrush na afloop, sterker nog, ik heb het warm en een gevoel van geborgenheid, heel vredig ;)

om 12:30 ga ik nogmaals proberen een break-through te krijgen, de angst is minder, maar ik kreeg het niet voor elkaar mijn lichaam los te laten. Ik neem aan dat als je het goed rookt, dat dat vanzelf gaat ;)

 

Ik had begrepen dat je achter elkaar moet hijsen, maar als ik mijn bong vol wil krijgen, zal ik toch een paar keer gewoon adem moeten halen tussendoor, terwijl ik m'n bong volzuig.

Ik probeer dat zo weinig mogelijk te doen, maar ontkom er gewoon niet aan. Dit idee ga ik dus even loslaten straks, meer concentreren op het creëren van witte damp lijkt me praktischer en daarbij

even van het idee afstappen dat ik mijn bong weer rechtop moet terugzetten. Die kan ik ook rustig naast me neerleggen, als ik zorg dat ik op een matras op de vloer lig (en die heb ik beschikbaar).

 

Ik denk dat ik dat als ritueel ga gebruiken. Een matras in het midden van mijn slaapkamer op de vloer, zodat ik mezelf als middelpunt van het geheel kan beschouwen en mijn armen rustig kan spreiden en het binnen kan laten komen,

en mijn bong ook rustig naast me neer kan leggen, zonder bang te hoeven zijn dattie breekt!

Wellicht wanneer ik dit in zo een soort ritueelvorm doe, dat het nog wat relaxter wordt :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan als je een acryl bong haalt, zo een grote, die enorme rubber dop aan de onderkant losmaken. Dan heb je een steamroller pijp van 2 liter. Hand op de onderkant houden, helemaal voltrekken die pijp, en evt een ander aan het uiteinde erin blazen. Je kan hem ook in een diepe bak water dompelen, dan heb je een soort gravity bong. Neus open houden, en klappen dan ding. Ik heb het een keer gezien met wiet en die kerel, nou de pure stoom kwam meteen weer uit zn neusgaten, gelijk het meest belachelijke wat ik ooit had gezien trouwens, maar hij was in 1 klap stoned. Wellicht werkt dat met dmt ook.

In ieder geval doe het altijd met een sitter, soms lopen mensen dwars door een deur in hun space bui, vooral met salvia heb ik hele vreemde acties gezien.....

 

En oja, je kan een stofzuiger slang gebruiken om die bong in een keer vol te trekken als het je op eigen kracht niet lukt. Misschien kunnen we met zo een bong, een kleine stofzuiger en wat elektronica de perfecte volautomatische dmt pijp bouwen.. Hmmm

 

Je ziet het al, ik moet dat niet meer roken, krijg er veel te creatieve ideeen van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wahaha die stofzuiger is wel grappig bedacht, alleen heb ik een vaag vermoeden dattie de bong ook direct leegzuigt en vervolgens uit zichzelf stuiterend de rest van het huis gaat stofzuigen, terwijl die symmetrische figuurtjes danst ;)

Ik zat er wel aan te denken om in plaats de pot rond te draaien of te roeren, er een klein luchtpompje bij te zetten, met een zuurbestendig slangetje en in plaats van roeren gewoon een paar uurtjes heel rustig lucht door de mimosabasis heen te laten stromen, volgens mij werkt dat perfect om de dmt in de nafta op te lossen :lol:

 

Ik heb het vanmiddag nog ff geprobeerd te roken, zoals ik hierboven had gezegd:

 

Ik voelde me in ieder geval een stuk meer ontspannen, laag bij de vloer en ik had besloten mijn ademhaling eens te vergeten. Zo gezegd, zo gedaan en ik heb 2 hits genomen, die derde moet ik mezelf even een keertje toe dwingen,

maar ik voel me al zo lijp na 2 hits en dan leg ik die bong maar weg... maar goed, ik twee hits genomen en lekker ontspannen achterover gaan liggen, 2 kussens onder m'n kop en een dekentje over me heen (waarom ik toch steeds dat dekentje over me heen wil hebben...??? Zal wel een veilig gevoel geven ofzo, ik voel me zo "kaal" als ik dat dekentje niet bij me heb ;) ).

Ik had besloten om naar mijn lamp te gaan liggen kijken, dat leek me een goeie om niet zo op mijn ademhaling te letten, maar dat werkte dus niet. Toen had ik zoiets van: ok, ik stop gewoon met ademhalen, m'n lichaam neemt het over, zo niet, dan ga ik in ieder gekleurd het leven uit! Toen was de dmt al aardig aan het inwerken en de vormen kwamen aanzetten, niet veel kleur, meer een soort doorzichtige waas van symmetrie en de afstand tussen mij en de lamp werd steeds groter en ik keek tussen twee lagen beweging door en lag me helemaal te vermaken! Geen kwebbelende dmt mannetjes deze keer, maar wel af en toe wat "mechanisch" geluid.

Op een gegeven moment bewoog ik mijn armen en keek naar mijn handen... hé, handen... cool, ze zijn blauw... verrek, ze zijn van mij :D en vervolgens kreeg ik een gevoel van: jongen, al dit moois kan je zien, doordat je dit lichaam hebt, dus kap met de joints en geniet langer... heerlijk gevoel!! Vervolgens lag ik heerlijk na te spacen en concentreerde me op de lamp (plafonière, mat glas)... dat was cool! Ik zag het licht de hele tijd lichter worden, donkerder etc etc, niet alleen met mijn ogen, maar ook de hele buitenkant van mijn gezichtsveld... dit heb je trouwens ook zonder dmt... vervolgens keek ik naar de muur en zag de lamp in negatief (zwart). Waarom issie eigenlijk zwart? vroeg ik me af... toen werd ie groen... vervolgens vroeg ik me af waarom die groen was, want rood was toch mooier... toen werd ie rood! Zo lag ik nog een kwartiertje na te genieten en me te vermaken in één of andere trance, heel apart.

Ik kom net van de verjaardag van een broer vandaan, heb geen trek in een joint, ook niet in een hit dmt, maar wel in mijn bed :D

 

Ow ja, dat van die sitter... ik ben totaal lichamelijk "verlamd", totaal geen behoefte om me te bewegen, zelfs omdraaien vind ik storend, maar ik weet natuurlijk niet hoe dat is met een breakthrough... maar tot nog toe heb ik alleen die ene keer last gehad dat ik te snel opstond, de keren daarna liet ik het even rustig zakken, ging eerst zitten en stond daarna pas op en ik heb niet echt deuren of ramen waar ik doorheen kan lopen, tenzij ik bewust de vensterbank in klim en het raam open doe, want voor beide ramen staat een bureau of kast onder het raam. Ik zou misschien een kast omver kunnen lopen, maar daar ligt weinig breekbaars in, wordt alleen zo een rommel xD

Verder ben ik ook totaal niet suïcidaal of depressief ofzo, daar heb ik teveel voor meegemaakt in mijn leven. Ik ben erg bezig met astronomie, probeer het grote geheel te bekijken en bekommer me niet zo om al die kleine "aardse" zaken waar veel mensen zich druk over maken: het boeit me echt niet dat ze in de super ineens het wasmiddel hebben verplaatst om me te laten zoeken, het boeit me gewoon niet wanneer iemand me afsnijdt op de snelweg... zonde van de energie en over 5 miljard jaar smelt onze melkweg toch samen met het Adromedastelsel, dat had ik nou graag willen zien... dat is pas cool! Dat kleine bolletje bij de zon is zo nietig en wij mensen nog veel nietiger, al vinden veel mensen dat "de mens" als soort bijzonder is... ja, dat zijn we: wij mensen zijn denk ik wel de enige soort die ten onder zal gaan door eigen toedoen.

 

Ow ja, ik ging naar bed, ff vergeten ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...