Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

shiningsilverhaze

1 x White widow sletje onder een 400 watter hps

Recommended Posts

Ik ben benieuwd, er rezen me eerst wat hoe lang wil je dit gaan voorgroeien om het vol te krijgen -vragen maar ik zie dat al uitgebreid behandeld is in het topic hehe

 

Succes ermee

 

SBTM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onder de grond gaat er ook altijd veel in beweging. Lekker laten wortelen die slet. Je zou evt een schakelklok op een zo een radiatorkacheltje op stroom kunnen zetten, ik deed dat mn eerste ronde ook. Misschien heeft zo een ding ook nog een thermostaat, dan ben je helemaal goed bezig. Wat je ook nog kan proberen is een soortje stenen onderin je tent te leggen. Dan heb je nadat de lamp uit is, ook nog daar wat restwarmte van. Scheelt ook met de stroomrekening.

 

Maar aangezien je voor een monsterplant wil gaan, is het denk ik niet erg om de veg fase wat langer te laten draaien, dus die tijd vooor beworteling etc komt dan ook wel in orde. 200 dagen voorgroei? Hihi GOGOGOGOOOOOOO

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Doorkweker : thanks kvind het ook wel mooie zaailing heeft niet veel strek dus perfect ;)

@sbtm : hoelang ik ga voorgroeien tja hangt er van af hoe snel de plant voor mij gaat groeien he :D , zal wel weekje of 4 voorgroei worden mijn gedacht ;)

@Spacy Cortex : inderdaad zal ze lekker laten doorwortelen hoor :lol: ik groei eerst men white widow toch voor in een klein potje met zaai en stek daarna pot ik het over naar een grotere pot , dat van zo een kacheltje lijkt me niet echt goed voor men electriciteits rekening

dus kan niet echt meer bijverwarmen .. maar het is al januari dus binnenkort word het alweer terug een stukje warmer ,dat van die stenen is wel een goede tip , voorgroei van 200 dagen zal het niet worden :D kan met minder dagen ook wel al wat bereiken met knak en buigwerk in scrogg kan sneller volgegroeit zijn als ik denk maar we zullen zien :D

 

Groetjes shining

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update :

 

dag 3 : 18/6

 

En Elke dag groeit het méér en meer ;) het ziet er mooi groen uit en sterk :D hopelijk word dit een flinke dame ;)

 

gallery_34672_14982_1615342.jpg

 

Kgeef af en toe een klein beetje water als het een beetje groter is ga ik wel een beetje wortelstimulator meegeven

 

Groetjes ssh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je lamp er goed dicht op houden, geen water geven voorlopig, laat de pot lekker droog worden, ps wortelstimu kan je gelijk meegeven ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er idd al een stevig zaailingetje uit ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk niet dat je aan 4 weken groei genoeg hebt, met een indica dominate plant moet je het net bijna vol hebben als je omschakelt omdat ze niet zo lang meer doorgroeit als bv een Haze variant.

 

Ik heb 2 Silverhaze #9 in een scrog staan van 1,2m2, 5,5 week voorgroei, 1 week bloei, net is voor 3/4 gevuld nu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

of gewoon beetje laten strekken kan nooit kwaad

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Krasi : lamp zit er nu ongeveer 25 a 30 cm vandaan :) , geef af en toe beetje water niet veel hoor , kgeef elke keer pas water wanneer ik begin te zien dat het grondje in het potje begint te krimpen en barsten dan geef ik water :lol:

wortelstimulator heb ik gisteren nog gegeven :D 1 mini druppeltje op ongeveer 1 Liter water

Thanks voor de tip :D hulp is welkom zeker bij 1 plant scrogg :D

 

@ gysmo : bedankt gysmo zal het haar zeggen ;) , vind het er ook best stevig uitzien tegenover andere zaailingetjes die ik gezien heb ..meschien een goed teken maar kan ook slecht ;)

 

@ Doorkweker : ja zou wel langer kunnen duren als 4 weken voorgroei inderdaad hangt er ook beetje vanaf hoe ik zal scroggen , en hoe ik men plant zal verzorgen als het meer dan 4 weken voorgroei moet hebben dan is dat maar zo

heb liever een vol tentje met dikke knuppels dan een halve tent knuppels :D

 

@ gysmo : Beetje strek kan natuurlijk nooit kwaad bij een scrogg , de lamp zit nu 30 cm van de zaailing vandaan dus zal wel best compact blijven volgens mij maar binnenkort als de zaailing genoeg voorgegroeit is zal ik deze overpotten naar een grotere pot en zal de lamp op 35 a 40 cm hoogte hangen van de plant

dus lichte strek zou er wel eens kunnen zijn hangt natuurlijk af wat het plantje gaat doen

 

STRAKS UPDATE ALS DE LAMP AAN IS ZAL TEGEN DE MIDDAG ZIJN :D

Edited by shiningsilverhaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo Shining..

 

Succes man met het kweken van één White widow sletje, laten we hopen dat het een heuse Big Momma gaat worden ;)

Leuk om te zien dat je gaat scroggen met 1 plant, ben zelf ook wel benieuwd hoelang je moet voorgroeien om een vol netje te krijgen..opzich groeit White widow in de bloei tog nog aardig door?

 

Gewoon lekker knalluh man! Gaat helemaal goedkomen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miss Mary Jane : yooo :lol: , bedankt ! ja zeker hoor daar ga ik voor een big momma white widow ;) , komen zo een buds aan die plant kga ze gewoon niet door de deur krijgen 1 x gedroogd ;)

haha nee geintje , kga gewoon men best doen en alles goed verzorgen van ruimte en natuurlijk ook de plant :D

hoelang ze moet voorgroeien dat blijft een vraag maar als ik zo beetje lees in mijn topic zit ik al snel aan 5 weken ..

maar inderdaad normaal in de éérste 2 bloeiweken groeit de plant inderdaad nog door dus volgens mij zal 4 weken voorgroei wel genoeg zijn .. Grtjs :D

 

Update

 

gallery_34672_14982_1089995.jpg

 

Dag 4 ( 18/6 )

LV : 38

Temp met lamp aan : 27 ,5 graden

temp met lampt uit : 14 graden

 

Plantje ziet er goed uit ben er blij mee dat het zo goed gaat mag alleen beetje sneller groeien haha :D

geef het momenteel echt minimaal water :) , veel valt er nog niet te vertellen buiten dat ik verkouden ben

voordurend moet niezen + no weed ! = STRESS TO MUCH THINKING ABOUT PROBLEMS

 

greetz and hugs !

Edited by shiningsilverhaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

ey shining denk ad ook maar eens een comment ,

ik zou zorgen dat je die lamp uit temps wat hoger gaat krijgen meer als 10 graden is veel te veel verschil ! grus ps ziet er verders goed uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

yooo bilspleet ;) , ja iemand had de verwarming weer afgezet op de plaats waar de tent stond ;) ..

anders is het wel een paar graden warmer met de lamp uit zal het zeker in het oog houden

 

Thanks voor de tip

 

groetjes ssh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Looking good my friend! Het begin met zaailingen is altijd even een langzame periode, maar ze worden wel heel sterk. En niet teveel stressen gozer, een maagzweer kweek je makkelijker dan een wietplant. ;)

Hou haar sterk en gezond. Als dat hok goed vol zit, wie weed haal je wel meer dan 400 gram! Het is je gegund in ieder geval!

Gelukkig zijn er op het forum heel wat met kennis en kunde, dus met steady updates gaat het vast de goede kant op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spacy Cortex : thanks kerel :D , ja gaat inderdaad wel beetje langzaam maar ze word wel goed sterk dat is al een goed teken :lol: , en nee hoor zal het rustig aan doen ben momenteel ziek men neus zit verstopt even de snotdoek er bij ;)

zal men best doen voor er een mooie plant en verslag van te maken ,

en lol zou wel vet zijn als ik meer dan 400 gram oogst maar daar geloof ik niet veel van eerst zien ;)

Groetjes en Thanks

Edited by shiningsilverhaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

eeey ssh,

 

veel succes met dit kweekje!

 

erg tof om dalijk een monster scrog te zien, ik ga je volgen.

 

gr,

070

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk wel dat je paar weke langer moet voorgroeie dan 4, groei zelf 4 weken voor met 5planten in dezelfde tent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier se u sletje is dan toch boven geraakt ssh ;)

en ze ziet er nog mooi uit ook,hou ze maar mooi ;)

en verzorg je maar goed

 

en hup naar een volle tent he mee u sletje :lol:, overdonder ons maar eens :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ 070wiet : Thanks :D , ga men best doen dat ik er iets mooi van kan maken ;) , stiekem hoop ik ook op een pheno

fzo beetje kleur er in is altijd leuk maar hoeft niet echt , leuk dat je mee kijkt ;) thanks

 

@ gysmo : ja dan zal het vast wel een langere voorgroei worden :lol: , maakt niet zoveel uit alleen voor men electriciteits factuur , maar hopelijk als ik goed voorgroei krijg ik binnen een paar maand dikke knuppels in men tent

groetjes

 

@ kwikikweek : ja hoor het is gelukkig mooi ontkiemt mooier dan ik had verwacht :D , zal men best doen voor ze zo gezond mogelijk te houden maar dat zal wel lukken hopelijk :D white widow is ook niet zo een moeilijke strain voor te growen van horen zeggen ... en ja hopelijk word het een monster :) maar dan wel een mooi monster

Edited by shiningsilverhaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel succes met deze witte weduwe, laat haar maar lang genoeg voorgroeien, anders heeft een extra grote pot toch ook niet zoveel meerwaarde, geef de wortels de tijd om de pot in te nemen, zou ook groter gaan dan 65L ! Neem je er een smartpot voor?

 

Veel plezier met je sletje ! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update Dag 5 :

 

lv 40 %

temp lamp aan 27 graden

 

zaailing doet het voorlopig goed niet veel over te melden vind ze er mooi uitzien heb het grondje al wat droger zien worden dus heb heel klein beetje water gegeven meer niet :engel

 

gallery_34672_14982_96482.jpg

 

Groetjes :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat t n mooie witte weduwe worden ssh.

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker lang laten voorgroeien. Ik ben benieuwd naar de witte gloed over de toppen. Als je de zaad van greenhouse bekijkt, dan zie je de ware aard van een ww. Waar komt deze zaad vandaan? T

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat nog steeds goed, staat deze al in een grote pot of nog voorgroei potje?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...