Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

shiningsilverhaze

1 x White widow sletje onder een 400 watter hps

Recommended Posts

Update

 

dag 36

(18/6)

 

temp lamp aan : 21.7 C°

temp lamp uit : 17-18 C°

 

LV : 27 %

 

gallery_34672_14982_1830778.jpg

 

gallery_34672_14982_3286266.jpg

 

gallery_34672_14982_3358144.jpg

 

gallery_34672_14982_1836430.jpg

 

gallery_34672_14982_2079228.jpg

 

gallery_34672_14982_3080833.jpg

 

Plantje blijft groeien zit momenteel aan haar 5de week groei ze begint nu een beetje bladprobleempjes te tonen ,

 

Normaal zou ik ze nu voedingswater geven van 3 ml op 1 L water maar het is nog steeds 2 ml dat ik geef op 1 ml water zou dit door dit kunnen .. tekort aan voeding ?

watergift is volgens mij normaal wat ik geef 100 ml a 150 per dag soms hou ik er een dag tussen of 2

 

ben ook al aardig bezig met binden zoals jullie zien heb ondertussen ook vanboven ook een zijscheut geplet tussen mijn duim en wijsvinger omdat deze altijd maar hoger dan mijn netje wilt groeien

 

Hopelijk kunnen jullie me beetje tips geven waarom ze die bladprobleempjes krijgt en hoe ik zorg dat ze zich weer terug fijn voelt en het wegggaat ..

 

ben net zo een ph meter gaan halen ( een goedkope wel ) die zegt dat de ph van me aarde waar de white widow nu in staat 6.5 ph heeft en mijn water uit de kraan heb ik ook gestest en daar zie ik de wijzer van 5.5 naar 6 gaan en weer terug naar 5.5 dus wel wat aan de lage kant ? ....

 

ik voelde ook tijdens het meten dat de aarde wel wat vochtiger is dan ik zelf dacht en dat maar met 100 a 150 ml per dag water ?? paar dagen krijgt ze nu toch wel niks water dan als het daaraan kan liggen ...

 

groet en hulp is welkom !

 

 

 

Groetjes shiningsilverhaze

Edited by shiningsilverhaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niemand die me hier een beetje mee kan helpen ? ze heeft op 1 a 2 bladeren zo een bladrand die helemaal verdroogt is en op 1 blad zie ik een plekje dat een beetje verdroogt is ? tekorten of niet ? of denken jullie meer aan een te veel aan voeding ?

ik heb het grondje eerlijk gezegt gevoelt en staat wel aan de vochtige kant wat mij wel verbaasd want ik heb maar in het verleden zo weinig water gegeven aan men plant dusja ..

 

Ik heb ook zo een goedkope ph meter gekocht voor toch maar iets te weten te komen en die staat op 6.8 ph ongeveer dus aan een te hoge ph fzo kan het ni liggen denk ik , alleen de luchtvochtigheid is wel aan de lage kant 28 % ...

 

kunne de bladeren ook uitdrogen als de LV laag is ?

 

Straks gaat de lamp uit om 8 uur en ga ik ze voor de 1ste x een beetje de bladeren lichtjes innevelen met plantenspuit heel weinig maar :rofl douche zal ze goed doen hoop ik

 

Groetjes hulp is welkom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Shining, ik zie een aantal dingen die beter kunnen, beginnen met je temperatuur, die moet hoger, ook zeker met lamp aan 21.7 is een mooie nachttemperatuur, maar niet voor de dagtemperatuur.

Verder zeg je zelf al dat je aarde natter is dan je dacht, je was vanaf het begin al redelijk snel met wateren.

Voeding dan, 2ml op 1ltr voor zo`n klein plantje vindt ik best veel, 2xper week 1ml per ltr is voldoende, eerst maar even de grond ietsje droger later worden, een beetje zuurstof voor de wortels, daarna een paar keer alleen water geven, geen voeding......en die temps MOETEN omhoog :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok krasi zal men best doen ! , vandaag heeft ze al geen water gekregen en de temp is wel nog steeds met lamp aan 21 . 7 graden jammer genoeg

ik probeer de temp omhoog te krijgen maar lukt soms niet al te best ook omdat me afzuiger op volle toeren draait en niet te dimmen is ,

kzal jou tips hier zeker opvolgen ! zodat men plant er beter van word

 

en hoezo 2 x per week ??? ik maakte altijd gewoon 1 l fles aan met daar 1 a 2 ml voeding in en van die fles gaf ik men plantje elke dag water ? das dus dik fout ???

groetjes

 

ssh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb een beetje met de cv aant kutten geweest en de boiler en nu is het 25.3 graden in de tent met lamp aan :rofl :)

 

hopelijk komt er verbetering nu alsk ze nu even 2dagen geen water geef =)

 

groetjes thanks for the tip krasi ! fijn dat jij nog wat helpt :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoeveel watt welke lamp moet zijn?

bedoel je die ene die 6 uur snachts draait?

ik zou toch wel iets van 10 % minimaal proberen te doen.

Hiermee bedoe ik 10% van je hoofdlamp die 18/6 draait..

dus bij een 600 watt minimaal 60 watt tl buis snachts.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ok krasi zal men best doen ! , vandaag heeft ze al geen water gekregen en de temp is wel nog steeds met lamp aan 21 . 7 graden jammer genoeg

ik probeer de temp omhoog te krijgen maar lukt soms niet al te best ook omdat me afzuiger op volle toeren draait en niet te dimmen is ,

kzal jou tips hier zeker opvolgen ! zodat men plant er beter van word

 

en hoezo 2 x per week ??? ik maakte altijd gewoon 1 l fles aan met daar 1 a 2 ml voeding in en van die fles gaf ik men plantje elke dag water ? das dus dik fout ???

groetjes

 

ssh

 

hey ,shining: je kan toch ook je afzuig op een timer aansluiten en bvb 10min per uur laten werken als je geen dimmer hebt?? trouwens een dimmer is toch niet duur en makkelijk te installeren?

zo zal je LV ook hoger zijn..

 

grtzzz

Edited by bart808

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ MeneerJansen : oke dus voor mijn 400 watter zou ik dan een 40 watt tl moeten laten branden wanneer de lamp voor 6 uur uitgaat ? lijkt me wel beetje vaag plant moet toch ook rust hebben ..

kzou hier een topic over aanmaken :lol:

 

@ bart808 : ja hoor heb een timer op de afzuiger staan die draait 1 uur dan weer 1 uur uit dan weer 1 uur aan dan weer 1 uur uit enzoverder ... maar LV blijft laag , maar heb een natte handdoek in de tent gehangen vandaag

en zal wel verbeteren de LV

 

Update

 

dag 38

(18/6)

 

LV 31 %

 

temp lamp aan 25.4 -26 graden :rofl

temp lamp uit 21 graden :)

 

gallery_34672_14982_732300.jpg

gallery_34672_14982_2170381.jpg

gallery_34672_14982_1024761.jpg

gallery_34672_14982_2721090.jpg

 

Zoals jullie kunnen zien heb ik het plantje even onder het scrognet vandaan gehaald ... niet voor lang maar even

waarom ik dit gedaan heb is omdat ze een flinke knak en buigsessie nu achter de rug heeft en met het scrognet erboven kon ik bij de achterkant niet goed bij

de foto's die jullie in deze update zien van het plantje is nog ZONDER knak en buig werk nu ziet ze er wel een beetje mishandeld uit ^^

 

Heb ook een natte handdoek in te tent gehangen voor de LV omhoog te krijgen !

 

temperatuur heb ik hoger gekregen door een beetje met de CV te spelen

 

gisteren heeft ze niks water gekregen en vandaag 100 ml water zonder voeding omdat de pot zeer licht weegde

 

en krasi me de de tip gaf om effe te zakken met men voeding :lol:

 

Groetjes

Edited by shiningsilverhaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed te zien dat het weer beter verloopt! succes en veel plezier met je vriendinnetje :rofl!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
foto maken zonder licht aan is moeilijk soms omdat ik dan meestal lig te slapen =s dusja kdoe men best voor zo veel mogelijk te update'n =) in de toekomst zal ik ook een hele mooie camera aanschaffen voor mooie budshots =)

Niet moeilijk hoor. Hang gewoon een simpele tl of andere lamp in je tentje...Schakel die lamp aan en daarna je HPS uit en zo kan je ff foto's maken of een sproeibeurt geven. er hangt dan gewoon ff een wolkje voor de zon. Naardat de foto's gemaakt zijn of de druppels v/d sproeibeurt opgenomen zijn schakel je hps weer aan en doe je de andere lamp uit. op deze manier hoef je niet je donkere uurtjes af te wachten voor foto's of sproeibeurten. Tippie mijner zijds. :rofl

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

he shining! welke voeding gebruik je nu percies?

nogsteeds dat spul van atami? of die bio-g power ik weet het niet precies meer?

 

 

krasi heeft indd goeie tips!

 

1ml groeivoeding is voldoende denk ik..

verder heb ik persoonlijk weinig ervaring met een soortgelijk bladprobleem en is het voor mij net als jou gokken

 

 

zolang je plantje nogniet zo erg stinkt kan je best de timer van je afzuiger op 1kwartier per uur afzuigen zetten ofzo

beetje expirimenteren gwn om je klimaat constant te krijgen

 

succes kerel! we kijken mee!!

Greetz Skunkmonster

:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ bart808 : ja de oude bladeren die wat misvormt waren hebben een beetje last van geel ( wolkjes achtig ) maar de nieuwe zijscheuten maken nu wel heel mooie donker groene bladeren aan ^^ alles is momenteel op gevoel en ik probeer de voeding zo

laag mogelijk te houden .. , ze groeit wel lekker verder dus dat is dan weer wel goed !

 

@ kitefreak : bureaulamp hangt nu in de tent dat is een 5 watt tl bureaulamp ^^ met dat zal het wel gaan :rofl thanks voor de info ! m8te :)

 

@ skunkmonster : ik gebruik voor groeivoeding atami terra leaves .. en voor bloei ga ik b.a.c gebruiken .. ja ik weet het niet erg optimaal maar het is een crysis kweekje :lol: volgende ronde koop ik mooi spul aan 100 %

krasi heeft me inderdaad al goed geholpen , maar ook nog andere die me altijd wel een paar leuke tips geven die ik niet zomaar in de wind slaag , ik leer altijd bij en dat is juist het leuke ervan !

 

dat bladprobleem dat ik heb is eigenlijk meer op de oude bladeren die ze als eeerste had aangemaakt die hebben een beetje last van gele wolkjes in het blad , maar wat me wel is opgevallen is dat de zijscheuten die ze aanmaakt wel zeer mooie bladeren

krijgt die mooi donker groen zijn zonder enige misvorming dus ik wacht het nog even af ..

 

men plantje begint wel al te ruiken maar nog niet echt hevig en heb de timer ingesteld zoals jij in jou reactie hebt geschreven :lol:

 

ook jij hebt me een leuke tip gegeven via jou topic dat ik gelezen had dit zelf vind ik zeer intressant :

 

dag voeding

dag niks

dag voeding

dag niks

 

lijkt me wel een strak schema en denk dat ik dan ook men plantje niet te snel meer zal overbewateren of overvoeden :lol:

 

groetjes en bedankt !!!!!!!!

 

ssh.

Edited by shiningsilverhaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

begint lekker op gang te komen zo .

mooi groen .

ik zou persoonlijk niet teveel stunten met hps uit bureaulamp aan sproeien fotootjes en dan hps weer aan .

je vsa krijgt dan elke keer een klap omdat ie niet genoeg kan afkoelen om weer op te starten .

en met fem plantjes is het de duivel verzoeken weet je wel herremannetjes ed .

en ik zeik ff verder ,die groene phmeter heb ik ook gebruikt en wel 15 jaar geleden .

eerst mn grond gemeten en die was veels te hoog .

dus water afzuren en met die meter moest ik om op 5.8 te komen bijna 1 dopje ph - per 5 liter water doen .

en het resulteerde in pinkdikke topjes bij de oogst .

die topjes rookten goed en de werking van de wiet ook maar ze wilden niet drogen .

maar 25 gram was wel sumier onder 400 watts hps .

dus zuur daar aub niet mee af want ojeeh ojeeh .

van hetzelfde merk had ik ook een vochtmeter maar die heb ik op aanraden van mensen hier ook in de kliko gegooid .

als je een alternatief voor een tensiometer wilt steek dan een dun bamboe stokje (kijk uit voor je penwortel !)in je kluit .

dan kun je als je hem optrekt zien of er nog genoeg vocht in zit .

dit in combinatie met wegen kom je ook een heel eind .

de waterhuishouding is heel belangrijk daar valt en staat het mee .

en gemakkelijk is het beslist niet ook niet met een tensiometer want die had trok steeds droog .

tegenwoordig aan de smartpot lekker slempen en plempen .

ik ben uitgezeken nu .

en je moet je ook niet teveel van het gezeik van een ouwehoer aantrekken want op het eind moet je wel kunnen zeggen ""

ik deed het mijn weg "".

 

hg

m

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo shining!

 

ik heb ff op de site van artami gekeken...

vind het beetje onduidelijk.. eerst zeggen ze dat het een "complete groeivoeding is"

en 2 regels verderop zeggen ze dat je het als "toevoeging"op je basis voeding moet gebruiken :S

 

Bron: http://www.atami.com/?pid=3&prid=49

 

Terra Leaves

 

Terra Leaves is een complete samengestelde voeding die zich specifiek richt op de groeicyclus van de plant. Het zorgt ervoor dat de planten zich in het bijzonder gaan richten op de ontwikkeling van grote, vitale zijtakken en groeischeuten, waardoor de planten snel in omvang toenemen. Terra Leaves is direct oplosbaar in water en gemakkelijk opneembaar voor de plant. Hierdoor is het resultaat snel merkbaar.

 

Toepassing:

Kan tijdens het gehele groeistadium als aanvulling op de reguliere voeding dagelijks worden gebruikt bij het bevloeien van het gewas.

 

Kweektip:

Ideaal voor luchtige, kalkrijke (pot)gronden.

 

Dosering:

Als aanvulling op de voeding: 1 tot 5 ml per liter voedingswater.

 

NPK: 3-1-3

 

Kwaliteit gewaarborgd:

De stimulatoren en vloeibare voedingen van Atami zijn onder de draaidop geseald en lichtdicht verpakt, waardoor de kwaliteit gewaarborgd blijft.

 

 

 

 

ja soms moet je roeien met de riemen die je hebt

voor de volgende keer lekker een potgrondje van goldlabel ofzo :)

voeding van bac

 

of als je liever geen schema volgt en liever zelf op de behoeftes van de plant inspringt

dan is sannie's way natuurlijk ideaal, dan heb je tijdens de groei helemaal geen omkijk naar je plant gua voeding :lol:

 

je bent ook de enigste, of een van de weinige die hier een actief topic heft lopen met de zelfde voeding van atami, weinig vergelijking materiaal

met bac en/of sannie's way kweekt iedereen hier, dat is voor jezelf oko een stuk makkelijker om te vergelijken met mede topic-eigenaren

 

als je van een andere voeding gaat geven, is het altijd raadzaam het desbetreffende kweekschema aan te houden :lol:

soms is het niet anders i know!! :lol:

 

succes kerel!

 

Greetz Skunkmonster

:rofl

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ skunkmonster : ja dat vind ik ook wel heel vaag ... wat zou jij doen dan met de groeivoeding =s want ik heb echt geen ideee of mijn plant nu teveel voeding heetf of te weinig voeding :rofl

ik moest het inderdaad doen met wat ik had omdat ik de vorige ronde met men 6 planten heb moeten stoppen en daar zat eigenlijk al men geld in helaas

maar ik probeer nu zoveel mogelijk mijn best te doen om toch een mooie en gezonde plant te krijgen die toch mooie buds zal aanmaken in de bloei met de bac voeding

 

kzit momenteel op 1.5 ml terra leaves op 1 liter water groeivoeding en daar krijgt ze om de 2 dagen 100 ml water van , ik geef vanaf nu ook een dag niks en een dag voeding een dag niks en een dag voeding enzo verder

ik heb ook de ph in mijn voedingsfles gemeten van 1 L water en die is 6.5 -6.6 momenteel en de groeischeuten hebben wel mooie donker groene bladeren , alleen de oude bladeren die ze in begin had aangemaakt lijken een beetje last van iets te hebben ..

 

hopelijk binnen een paar weken als ze in bloei word gezet en ik gebruik de bac voeding komt het allemaal op een rechte lijn

 

Groetjes

 

@ macerror : bedankt ik doe men best met wat ik heb kerel , ik lig ook zeker niet te kutten met de ph of afzuren fzo want die producten heb ik niet voor dat te doen .. kga zeker niet teveel kutten met men hps uit te doen omdat ik foto'tjes moet maken

want anders zit ik op het einde met meer zaad dan weed , ik begrijp wat je bedoeld en die ph meter die ik heb is inderdaad dikke meuk ! trekt op niks dikke rommel maarja

20 gram oogsten met een 400 watter :) , dan stop ik na deze ronde metteen met growen als ik zo weinig oogst .. bedankt voor je tips zal er zeker op letten en zal zeker niks gaan afzuren met die ph meter

veel water krijgt ze niet echt nu 100-150 ml voedingswater om de 2 dagen dus dat is heel weinig volgens mij

 

Hier nog een reeks foto's van vandaag , dit was de laatste keer dat ik ze onder het scrognet vandaan heb gehaald

 

Dag 39 (18/6)

LV : 29 %

temp lamp aan : 27.8 graden

temp lamp uit : 19-20 graden

 

hier het plantje voor de laatste X onder het scrognet uitgehaald en net 100 ml voedingswater gegeven

gallery_34672_14982_1105277.jpg

hier ongeveer de zelfde foto ^^

gallery_34672_14982_1238228.jpg

dit is een ouder blad dat ze had aangemaakt in het begin dat een beetje last van iets blijkt te hebben ..

gallery_34672_14982_664547.jpg

dan hier een foto van een zijscheut die dan wel weer mooie bladeren aanmaakt ..

gallery_34672_14982_3618208.jpg

en dan de laatste foto van bovenaf

gallery_34672_14982_494673.jpg

 

GROETJES

 

wou ook nog even kwijt dat ik deze ph&ec meter ga bestellen !

 

PH&EC METER

Edited by shiningsilverhaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

he kerel!

 

ik vind het indd ook lastig gokken

qua PH zit je nieteens zo ver uit de buurt (voor zover dat ding nauwkeurig is)

 

de verhouding NPK van die terra leaves vind ik wel aan de magere kant...

 

3-1-3

 

dit houd in, 3% stikstof

1% fosfor

3% kalium

 

juist in deze fase van je plant kan die wel een hogere percentage P (fosfor) gebruiken

dit komt het wortelen en het aanmaak van nieuwe scheuten/(topjes) tegoed

 

dit zou evt meteen de 'gele waas" kunnen verklaren ff beetje zoeken op stikstof tekort zou een hoop kunnen uitwijzen

 

als ik het schema van atami erbij pak....

 

http://atami-downloads.com/downloads/Kweek...w/ATA-Terra.png

 

 

zie je ook dat ze de terra leaves samen met de root fast geven...

als de de verhouding van de rootfast bekijkt....

 

NPK: 1-6-1 (%)

 

dan zie je dat ze hiermee voornamelijk fosfor (P) geven

 

de combinatie van de terra leaves met de root fast in een verhouding van allebij 1 ml/ltr

zou dus uitkomen op:

 

 

terra leaves: 3-1-3

rootfast 1-6-1

---------------------------------

4,7,3 (%) (verhoudings gewijs 2x zoveel P fosfor als N & K) (stikstof/kalium)

 

wat voor een groei stadium normaal is

want nu is de Verhouding NPK: 1deel N, 2delen P, en 1 deel K

 

( en wat je nu geeft is precies het tegenover gestelde.. )

 

 

 

als je dit bijv vergelijkt met een groei voeding van bac komt het ook weer behoorlijk overeen..

 

 

 

t is dus misschien een beetje een vies trucje van atami.... ipv een complete samengestelde voeding zoals bac

heb je bij hun dus 2 producten nodig om de zelfde samenstelling te krijgen... (oftewel 2x 10euro nogwat...)

 

ook kan het zijn dat als ze de rootfast en ata leaves puur bij elkaar zouden mengen er dan bepaalde stoffen/enzymes elkaar gaan tegenwerken/blokkeren

dit boeit verder niet, al vind ik het wel krom van atami dat ze niet ff op de fles van ata leaves zetten dat je er de rootfast bij nodig hebt!!!!!!!!!

 

een voedings schema is er niet voor niets kerel!!! ik had gehoopt dat je er zelf een beetje achter zou komen

en ik het niet zoals nu hapklaar voor moest serveren :) (dan leer je er wel het meest van)

 

als je bijv kijkt naar de grow video's van the greenhouse, hierin hebben ze het konstand over die NPK Ratio's (verhoudingen)

ookal kweken ze daar op hydro.. de verhoudingen qua groei/bloei liggen het zelfde ( in de groei 1-2-1 in de bloei 1-2-2)

de verhoudingen moet je door berekenen in de percentages die op de fles staan...

 

een plant heeft in zn groei nou eenmaal meer stikstof/fosfor nodig (1-2-1 verhouding n-p-k)

dan dat fosfor/kalium op het eind van belang is.. (vandaar de PK boosters) (1-2-2 verhouding n-p-k)

 

hoop dat ik je hier een beetje mee vooruit heb geholpen kerel!!!!

(kort samen gevat begin je nu tegen een ernstig P tekort aant e lopen, het donker groene blad klopt wel omdat de N & K (stikstof & kalium wel in voldoende verhouding aanwezig is)

 

grow on

and smoke till you die :lol:

 

Greetz Skunkmonster

:rofl

 

 

PS je groeit bio, een PH/EC meter is niet van belang

een TENSIO (voor de 4e x) WEL

 

een compleete voedings lijn ook :lol: (iclusief schema)

t komt binnen nu eenmaal een stuk nauwer dan met de buiten plantjes vriend :lol:

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ skunkmonster : het is inderdaad wat lastig gokken , maar met jou hulp zal het vast en zeker wel lukken hopelijk , je helpt me allesinds al goed ;p jij weet ^^

en ja vind die atami een beetje vaag product zal de laatste keer zijn dat ik het gebruik maar omdat ik nog een fles groeivoeding terra leaves had staan van atami wou ik deze toch nog in deze ronde wat leger gaan maken

gelukkig zal ik in de bloeiperiode Bac kunnen gebruiken die hopelijk wel genoeg voeding geeft aan de plant , zal nu maar eerst men best eens gaan doen om het voedingstekort op te krikken

zoals jij het zegt :) kzou graag wat willen oogsten op einde van deze ronde en geen 20 gram zoals macerror zegt :rofl

 

Groetjes en heel erg bedankt + je hebt pm :lol:

Edited by shiningsilverhaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

dag 41 (18/6)

LV : 30 %

temp lamp aan : 24 graden

temp lamp uit 18-19 graden

 

gallery_34672_14982_955243.jpg

gallery_34672_14982_2521796.jpg

 

de oudere bladeren blijken een probleem te hebben en zijn een beetje aan de gele kant de groeischeuten daarintegen hebben dan allemaal weer wel mooie bladeren ..

 

groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

je oude bladeren zullen ook nietmeer herstellen,

de jonge scheuten moet je in de gaten houden, die geven een indicatie van wat er nu speelt

het blad op je groeischeuten ziet er verder ook gwn gezond uit, minimaal 5 vingerig blad gezonde groene kleur met een wat lichte kleur inde kroon..

geen verbrande puntjes, maar ook geen lijkbleke bladeren....niks mis mee volgens mij

 

(ik weet dat je er het geld niet voor hebt, maar een bladvoeding zou oko geen kwaad doen)

 

die oude grote bladeren moet je maar een beetje "doorheen"kijken

want als ik die 4/5 oudere/grote bladeren weg denk dan ziet je plant er best gezond uit

gewoon een strak voedings schema aanhouden, dan zorg je ervoor dat je aan de behoefte qua voeding in de toekomt tenminste voldoet

 

die staande ventilator die je erbij hebt staan, mag je wel uitzetten

nu nog nergens voor nodig

 

als je tempratuur nu boven de 30uitkwam... dan was het een ander verhaal geweest

 

PS zitten er gaten op de bodem van je pot?

 

have faith

 

Greetz Skunkmoster

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee dat was ik ook al aan het denken dat die niet meer zullen herstellen , en ja hoor de nieuwe groeischeuten daar zijn de bladeren wel mooi van zoals je zegt :D

 

en beetje geld voor een flesje canna cure kan er zeker wel af ik ga dat vanavond bestellen online , dan heb ik het binnen 2-3 dagen meschien 4 als de verkoper stoned is :P

 

ik probeer inderdaad zoveel mogelijk weg te kijken van die lelijke bladeren geel vindk maar vieze kleur B)

 

ik zal de ventilator eens uitzetten zoals jij zegt geen probleem en binnen een paar uurtjes doe ik hier weer effe een kleine update hoeveel de tempratuur dan is in de tent met ventilator uit no problem

 

ik ben een luisterend oor dat heel graag bijleert en graag men plantje gezond wil zien dus erg bedankt !!

 

dat strak voeding schema word volgens mij geen probleem he skunkmonster :) ;) thanks m8te !

 

er zitten gaten in de pot onderaan de pot :D

 

Groetjes , ( vanavond post ik die temp dan met ventilator uit )

 

vriendelijk bedankt nog x 's

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tempratuur in de tent met ventilator uit = 31.3 Graden ( afzuiger draait op volle toeren )

 

ik neem dus aan dat dit een te hoge temp is , dus heb de ventilator op het laagste standje gezet ( stand 1 )

 

groetjes

Edited by shiningsilverhaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je nieuwe blaadje zijn goed, die moet je idd zoals Skunkmonster zegt in de gaten houden :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

en koop bv een zakkie lightmix en een grotere pot..

hoemeer je gaat kutten..hoe kutter het wordt... maak het je niet te moeilijk..

met Hesi wortel stimulator, Hesi groei en een goede A en B vasis voeding kom je echt een heeeeeeel end..(bijvoorbeeld)

en je moet idd een drain onderin hebben...

succes, ik kijk mee

Share this post


Link to post
Share on other sites

@krasi

hehe zoiszo ga ik die in het oog houden ik probeer nu zoveel mogelijk men best te doen om een mooi plantje te krijgen

heb binnen een paar dagen het flesje bladvoeding van b.a.c besteld wel duur maarja zal me plantje wel deugt doen

en daar doe ik het om =)

 

@ mrt

 

pot is groot genoeg , is 40 Liter daar moet het ook wel mee lukken had toen in de beginfase van deze kweek een beetje

crysis dusja :P

overpotten daar ga ik nu niet meer mee beginnen krijg ik super lange groeistand en der hebk helemaal geen zin in

trouwens 40 L pot je niet zo maar even over op een parket vloer ...en dan nog is de kans zeer groot dat ik de wortels beschadig

 

Mijn groeivoeding is van atami en had deze nog staan en wou die nog opmaken ik bewaar niet graag een L groeivoeding

dus daarom moest die op .. voor de rest gebruik ik in de bloei B.A.C

heb ook zoals je zal zien een flesje bladvoeding aangeschaft van B.AC

 

Update

 

@ Skunkmonster ;) :)

 

heb een flesje b.a.c bladvoeding besteld dat zal ik de aankomende dagen dan wel hebben

hopelijk is dit het goeie flesje waar mijn plantje er een beetje beter door zal uitzien

wel duur flesje maar het is de moeite waard hopelijk :D

 

gallery_34672_14982_7329.jpg

 

hier wat info over het flesje , moesten sommige zich afvragen wat het is B)

 

De B.A.C. Bladvoeding zorgt voor een snelle aanmaak van chlorofyl (groene kleur) in het blad. De micro-organismen (fotosynthese bacteriën) die op en in het blad aanwezig zijn en zorgen voor de chlorofyl aanmaak, worden door de B.A.C. Bladvoeding gestimuleerd. Ook wordt deze bladvoeding gebruikt als een plantversterker. Uw gewas wordt sterker en uw blad dikker. Meeldauw, botrytis en andere plagen krijgen zodoende minder kans om uw gewas aan te tasten. Tevens bevat de B.A.C. Bladvoeding ingrediënten die het gewas voor vijanden als trips en spint onaantrekkelijk maken. U houdt deze vijanden véél gemakkelijker op afstand, aangezien ze uw gewas niet meer lusten. Voorkomen is beter dan genezen.

 

Groeten ssh.

Edited by shiningsilverhaze

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...