Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

shiningsilverhaze

1 x White widow sletje onder een 400 watter hps

Recommended Posts

Hoi welkom allemaal hier ben ik dan ! Met een topic dat ik deze keer zoiszo ga afwerken heb het vorige kweekje niet kunnen afronden en moeten opbergen wegens '' redenen'' maar nu neem ik een nieuwe start maar dan met 1 plant

die ik mooi groot wil brengen :) en hopelijk haal ik er mooi wat af maar dat is nog ver weg :)

eerst maar dat scrog'en onder de knie krijgen .

 

Heb momenteel het vrouwelijke white widow zaadje , in een klein potje zaai en stekgrond aan het ontkiemen , de lamp brand er nu 24/24 op

tot dat het boven is en schakel ik de klok om naar 18/6, hoelang deze plant voorgroei zal krijgen voor de scrogg weet ik niet precies ?

kga haar zoiszo wel toppen !:)

 

nou eerst maar eens zien dat ik ze mooi ontkiemt krijg ! , luchtbevochtigheid in de tent is wel wat aan de lage kant 23 procent

dusja heb ik maar iets over het potje gezet voor een hogere LV te krijgen .

 

hopelijk kan ik een monster van een plant kweken :(

 

dit zijn de spullen die ik gebruik in mijn kweek :

 

zaadje: white widow fem

 

Deze gefeminiseerde White Widow is klaar met bloeien na 9 weken en is, omdat ze weinig onderhoud vereist, de ideale plant als je voor het eerst kweekt. Dergelijke omstandigheden zijn ook geschikt voor kwekers die de voorkeur geven aan Sea of Green/Screen of Green processen.

 

De effecten van het roken van de gefeminiseerde White Widow zijn de kenmerken van een Sativa dominante plant, die de gebruiker een stellaire psychedelische high geeft. Rokers zouden het effect van dit marihuanaras in hun hoofd moeten voelen, met een totale cerebrale high. De smaak geeft je bij elk trekje een schoon, fris gevoel van dennenbomen, gevolgd door een subtiele citrussmaak wanneer je uitademt. Al met al werkt deze combinatie van een cerebrale head-high met een schone, frisse smaak goed en het maakt dit één van onze meest geliefde klassiekers die momenteel beschikbaar zijn.

 

 

Afzuiger : 90 watt ( genoeg voor 400 watt )

Tent : 1m20 op 1m20 breed en 2 meter hoog

lamp : 400 watt hps son-t van phillips ( heb de lampkap mooi opgepoetst blinkt als een spiegel :lol: )

Grond : Brico grond is bemeste grond van 100 dagen dus zal niet al te veel moeten gaan voeden ..

groeivoeding : heb nog halve bus groeivoeding staan van atami ,

maar betwijfel dat ik die zal moeten gebruiken met het grondje dat ik nu heb .

Bloeivoeding : B.A.C

 

Groei momenteel voor in een klein potje gevuld met zaai en stekgrond , als het plantje groter is pot ik het over naar een pot van 35 L

gevuld met gevoed grondje :P

 

Hier dan de foto's want ik blijf hier maar lullen :D

 

gallery_34672_14982_970897.jpg

gallery_34672_14982_2192082.jpg

 

 

Groetz

Edited by blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel veel succes.

Dat scroggen gaat wel lukken toch. is geen rocket science.

Waarom wel een hele set up en toch maar 1 plant?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suc6 ermee, dat het minstens 4 ons mogen worden :lol:

 

Voorgroeien zou ik een week of 7-8 doen om het goed vol te krijgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Markie : danku :P , en 1 plant gaat ook hoor :) in america kweken ze allemaal zo :) kga gewoon proberen om een mooi resultaat te behalen :D als het een plantje word zal het dadelijk genoeg ruimte hebben om te groeien :(

 

@Doorkweker : haha thanks kerel :D als het zoveel is doe ik 360 backflip in de woonkamer :lol: , dacht wel al dat de voorgroei iets langer zou duren met scrog :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit vind ik nog een gepast filmpje voor in men topic :lol:

 

Edited by shiningsilverhaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie veel wit. :lol:

 

Ow nee nu gebeurt er wat.

Edited by Piet_Piraat

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel succes et je 2de ronde en je zal idd heel lang mogen volgroeien :lol: eer je tent vol is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi dat je toch wat kan doen binnen :) wel zou ik de filter doek ff wassen en de filter zelf onder de stangen bevestigen , nu zuigt hij een groot deel zeil aan waardoor je minder afzuig capeciteit hebt

 

Nogmaals toch mooi dat je wat kan doen binnen :lol: dat het een mooie ronde mag worden en lekkere :)

groeten pac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben razend benieuwd, one-plant-monster-scrog...succes man :lol:

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi dat je toch kan starten, ik wens je veel succes en zal af en toe eens meegluren :lol:

Ga je de plant ook dieven?

Dit gebeurd meestal 2 dagen voor omschakeling naar 12/12 dus heb je nog tijd om te denken hahahaha komt goed :)

 

Zou zolang groeien tot je mooi egaal veld heb en dat ze overal 10/15 boven netje uitsteken. :)

Wat ik zo gelezen heb hangt het scrognet meestal zon 55 cm boven de pot.

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes met je one plant monster scrogggg!! Ik ga je volgen! Dat het maar een dikke witte weduwe mag worden van een halve kilo of meer!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

goedbezig shining!!!!!

 

 

hoop dat je het geduld kan vinden om 1 plant zolang te laten voorgroeien om je tentje helemaal te vullen :)

 

waarom 1 plant eigenlijk? je zal er vast een goede reden voor hebben.. ben ik erg benieuwd naar

 

 

 

verder ga ik hje volgen kerel!

 

 

Suc6

 

Greetz Skunkmonster

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Piet_Piraat : haha ja was net men topic aant bewerken toen je hem aant bezien was denk ik :P

@kwikikweek : bedankt ,en hoelang ik zal moeten voorgroeien hangt er ook van af natuurlijk hoe hard de white widow gaat groeien

@pacman83 : ja hoor vind ik ook fijn , kan me niet uitleven zonder een weedplant te kweken , filterdoek komt al uit de wasmachine ^^

is gewoon een beetje verkleurt vrees ik door ouderdom :D , bedankt voor je tips ;)

@Krasi : dat hoop ik toch dat het een monsterplant word zal men best doen :) grtz

@Epancratius : ja he vind ik ook heheh kreeg plots het idee van 1 plant in men tent ben er dus zo snel mogelijk aan begonnen zoals je ziet :) , dieven zal ook gebeuren waarschijnlijk , want aan meuk topjes heb ik niets alleen knuppels , bedankt voor je tips voor het scroggen zal er rekening mee houden .

@Spacy Cortex : thanks :( :lol: zal men best doen voor er een monster plant van te maken :)

en halve kilo er afhalen :D dat zal vast wel niet lol maar wil ik wel hoor ^^

@skunkmonster: nou ja het is een hobby he en wil gerust zonder probleem paar weekjes meer voorgroeien om zo een mooier resultaat te krijgen , ik gebruik 1 plant in de tent omdat ik dit idee had gezien van predator hier op WF hij had een amnezia met een 250 watt zonnetje erboven en behaalde een heel mooi resultaat vond ik zelf , er is ook een andere reden nog waarom ik het doe

hier op WF zie je tussen de indoor topics gewoon nergens iemand die 1 plant kweekt met een 400 watt zonnetje boven

alleen predator dusja vind wel dat er meer verslag'jes mogen komen van 1 plant in de tent ^^

 

Groetjes en thanks al voor de reacties :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Back on track.. :) ..en dan nog met 1 plant. :lol: ..ik wens je geen succes dat heb je toch niet nodig.

 

Ik ga je zeker volgen man

 

 

Grtz

 

Le Faraon

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Faraon08 : haha ja inderdaad 1plant :lol: , en nou suc6 heb ik wel nodig hoor :) kan veel mislopen deze ronde als het slecht begint :)

 

hopelijk ontkiemt het zaadje snel en kan ik een monsterplant kweken :)

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

good luck mate !!

 

kom zeker af en toe is piepen :lol:

 

op naar dikke toppen !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes met je verse avontuur.

 

Wel denk ik dat je toch wat groeivoeding zal moeten gebuiken, of in elk geval wortelstimulator, en misschien wel een grotere pot. Met een week of 6 á 8 voorgroeien zal de grond wel wat uitgeput raken.

 

Ik zou een speciekuip nemen van 65 Liter? weet niet hoe groot deze zijn, en gebruik maken van buffertab's dan weet je zeker dat je jonkvrouw zeker in het begin niets tekort komt. Voor een groot net vol cola's heb je ook voldoende wortels nodig straks.

 

Have fun, en maak er wat moois van.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en al boven ? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ sensi life : Thanks :lol:

@ Djbroertje : daar zat ik ook aan te denken .. groeivoeding heb ik nog wel halve liter staan van atami b'cuzz ..

ben van plan wel nog een aantal aanpassingen te maken in het topic ..potgrond zal waarschijnlijk een special mix worden van gl

en een grotere pot zal ik dan ook gaan halen als ik de kans er voor heb

 

wanneer zal ik dan ongeveer groeivoeding moeten geven met een grondje zoals specialmix ?

 

Update :

 

Momenteel heb ik 2 extra potjes bijgezet met een zaadje in en ben ik aan het wachten welke de eerste boven komt

die zal dan in de tent gegroeit worden tot een volwasse dame , eerlijk gezegt ben ik nu al paar dagen verder en heb gewoon even de stekker van de hele tent uitgezet ,omdat het ontkiemen we wat te lang duurd ...

 

en ik ontkiem nu onder een TL ! vanaf het boven is komt het onder de 400watt

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update foto's volgen :lol:

 

zal paar foto's maken als het boven is momenteel is wel het zaadje al zichtbaar morgen zal ik wel de eerste foto's van mijn plantje kunnen maken , ze staat nu onder de 400.watt 24/24 licht

 

lv is ongeveer tussen de 30 - 35

 

temp is met de ventilator aan 25 graden , met de ventilator uit is de temp 29 - 31 graden

 

kgeef af en toe beetje water komt wel goed :)

 

foto's volgen zoals ik al had getypt

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hou ook de temp tijdens de nacht uren op peil, planten hebben snel koude voeten ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Spacy Cortex : ik zal het in de gaten houden :lol: lamp gaat wel pas op 18/6 als ik lobblaadjes zie temp met lamp aan is rond de 27 graden zal eens in het oog houden hoeveel de temp is met de lamp uit :) binnenkort

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update

 

Zoals u op de foto ziet is het white widow zaadje ontkiemt ;) , had het net even water gegeven doordat staat de grond wat vochtig op de foto .

 

vind het best nog een stevig stengeltje voor een kiempje te zijn ;) :D

 

Klok staat vanaf vandaag op 18/6

 

 

Hier een foto van de baby white widow

 

gallery_34672_14982_2144493.jpg

 

Groetjes shining binnenkort update ik weer als het wat groter is :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update Time ;)

 

Dag 1,5

18/6

 

Temp 29 Graden

LV 41

 

Vandaag naar het het white widow sletje gekeken en het ziet er goed uit stengeltje ziet er goed dik uit voor zo klein te zijn

wat me op valt is dat het stengeltje niet veel groeit in de lengte maar alleen in de breedte dus dat is een goed teken

want de lobblaadjes gaan echt hard en er is al bladaanmaak in de gang :lol: ;)

 

Ik heb de temperatuur in de gaten gehouden als de lamp uit is dan is het maar 12 graden :s

kheb de radiator een beetje warmer gezet wanneer de lamp nu weer uitgaat meet ik de temp weer

 

Ik heb alvast zin in deze ronde we blijve draaie :D

 

Hier dan een foto'tje van het sletje

gallery_34672_14982_573141.jpg

 

Groetjes

Shiningsilverhaze

Edited by shiningsilverhaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie zaailing!

 

Ben erg benieuwd hoe ze gaat worden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...