Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Beste,

 

Ik ben terug met een kweekje gestart 9x jack,s in een tentje. Maar 1 van mijn plantjes doet raar! Nog geen enkele plant toont bloeiverschijnselen maar dit 1 ne plantje komen er rare vruchtjes aan. kan iemand mij helpen? Ik ben bang dat dit kwaad zou kunnen voor mijn andere planten. Ik gebruik de volledig voedingslijn van canna en het waren feminist seeds. Hier onder enkele foto's

 

 

MVG Whistle :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt wel Hermageval of dergelijke . zie zaadjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zet maar buiten, die is niet goed. Lijkt mij een Man en die tak rechts ook. Is zo mannelijk dat ik het niet eens een herma zou noemen maar gewoon een vent. Let goed op de rest !!!!

 

 

Kijk op de klok en: Poehee jij bent snel geholpen :)

En spuit 'm maar vast zeiknat voor je 'm weghaalt tegen mogelijk stuiven

 

Wat zou die opstelten jaloers zijn zeg: Foto op internet en binnen 10 minuten is de dader gemeld

Share this post


Link to post
Share on other sites

snel geholpen ... niets geleerd ...

 

kijk voor dit soort vragen toch eens op het forum ... en bedoel dan niet de homepage :)

 

 

UG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb die direct verwijdert. Bedankt iedereen. Hopelijk zijn de andere planten niet bestoven!! Hoe en wanneer kan je zien als ze bestoven zouden zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er hangen nog nergens haartjes aan! Zou dit mijn redding kunnen zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke soort/zaadboer?

Da's geen herma maar een man!

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan altijd wel is gebeuren een man er tussen het is altijd 99% blijf altijd wel 1% kans dat je een ventje er bij heb zitten

ik zou niet erg vinden ik zou de pot apart zetten of hem af knippen als tie in een vaste bak grond sta al de takje s los knippen en in een vaasje met water zetten uit de buurt van de dames dan die bloemen uit laten komen dan als de dames bloei haartje s krijgen 1 van de plante even mee nemen dan 1 takje bestuiven met een kwarsje heb je toch weer wat gratis zaden :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok dank u in ieder geval voor de vlugge reacties :-). Ik zal nog iets laten weten of mijn vrouwtjes al bestoven waren of niet.

 

MVG Whistle . :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja overduidelijk man :) :)

 

beter inlezen voor je met kweken begint :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gelukkig ben je optijd geholpen.

Maar k blijf t toch bizar vinden dat sommigen al zover in de run zijn en zelfs sommigen die hele profi hokken opzetten en nog steeds t verschil niet zien tussen mannen vrouwen en herma s.

 

lijkt mij toch de basic daarbij roken de meesten een jointje dan weet je toch hoe die shit eruit ziet..

 

maargoed iig suc6 met de rest van je ronde Jack s nou niet bepaald een beginners plantje :)

 

m.v.g

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zijn zaailingen zo te zien aan de stam, kaarsrecht. Stekken hebben een ietwat Z-patroon in de stam.

 

Heb je regulier of fem. zaad aangeschaft?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...