Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Marko77

Autoflower Jack Herrer

Recommended Posts

Ik zag, een paar uur geleden een post over Autoflower Jack Herer van RQS..

..Veel gekker kan het niet worden..

..gelijk uitschakelen die RQS

Een heel gelukkig kerstfeest, allemaal :)))

Gr

Marko

Share this post


Link to post
Share on other sites

van het zelfde :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

waar waar ?? waar heb je dat gezien dan ?

ben benieuwd?

 

en waarom RQS uitshakelen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

en amnezia haze automatic, ww automatic,....

 

ik had het vorige week ook ontavngen in den mailbox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zitten Jaren werk en research in , voordat een soort op de markt komt..

en ja er zijn nu een aantal soorten tegelijk bijgekomen bij Royal Queen Seeds

 

.......moet jij eens nagaan hoeveel werk daarachter zit..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zitten Jaren werk en research in , voordat een soort op de markt komt..

.......moet jij eens nagaan hoeveel werk daarachter zit..

Werk van een ander.

RQS heeft ze alleen autoflowering en fem gemaakt.

Ik denk dat ze dat binnen een jaar voor elkaar hadden.

 

Royal Queen Seeds is Europa`s snelst groeiende zadenbedrijf en hoopt binnen enkele jaren wereldwijd de marktleider te zijn.

Arjan mag wel oppassen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Queen heb ook hele mooie verpakking. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

RQS heeft heel mooie soortjes, volgend jaar eens een bestelling plaatsten se zeker met de nieuwe soortjes nu, nog nooit geen klagen van gehad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lees tussen de regels door:

Jack Herer Automatic krijgt buds die veel lijken op die van de originele Jack Herer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto flower zou verboden moeten worden.

Als je jack herer wil moet je dit nemen niet een of ander FEM autoflower monster debieltje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De autoflowers van RQS zijn tot nu toe wel de meest potente in me tentje geweest. Vooral die AK auto, of was het nou de Haze.. Mijn vertrouwen hebben ze in iedergeval.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Auto flower zou verboden moeten worden.

Als je jack herer wil moet je dit nemen niet een of ander FEM autoflower monster debieltje.

:)

 

Over die research dat valt ook wel mee zit nagenoeg geen werk achter voor RQS . RQS koopt net als 80% van de zadenboeren zaden op uit Spanje dat is hier op WF ook al tig keer gezegd ,het zou mij niet eens verbazen als er totaal geen Jack Herer in die soorten is gebruikt ,marketing hoeveel foto's in catalogussen er niet zijn van t soortje waar ze bij staan ,RQS wordt ook geen marktleider dan moeten ze tegen veel te grote jongens opboxen en daar is Soft Secrets niet genoeg voor :)

 

imo mag alle (Auto)FEM troep uitgeschakeld worden anders kunnen we binnenkort bij Monsanto aankloppen voor zaden

 

Keep it natural !!!!

 

 

grts ..............H.Kush

Share this post


Link to post
Share on other sites
imo mag alle (Auto)FEM troep uitgeschakeld worden anders kunnen we binnenkort bij Monsanto aankloppen voor zaden

 

Keep it natural !!!!

 

Ik word nu wel benieuwd naar die post. Iemand een linkje? Ik ben ook niet zo'n fan van autoflowers, maar de auto haze van RQS is me erg goed bevallen qua opbrengst, smaak en effect. Ik zou ze niet binnen kweken, maar een enkele plant 's zomers in de tuin zonder dat je daar veel omkijken naar hebt is toch wel leuk. Planten die niet fem/autoflower zijn zijn ook niet zo 'natural'. Ik meen ooit ergens op dit forum te hebben gelezen dat genetische manipulatie ervoor gezorgd heeft dat we nu zulke potente planten hebben met zo'n hoge opbrengst. Iets met een dubbele set genen of zo. Als je het zo bekijkt staat een autoflower voor de helft dichter bij de natuur dan een gewone wietplant. Een ruderalis komt rechtstreeks uit de natuur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

damn snap ook helemaal t nut niet van een jack auto.

 

Deze plant groeit dusdanig lang door dat je m meestal gelijk in de bloei zet en dan moet je nog afbloeien.

 

Mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga zeker die amnesia auto bestellen, Amnesia oogsten in de outdoor zonder er een moer voor te doen bevalt me wel.

 

Tuurlijk is het nooit de échte amnesia maar ik ben er blij mee :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
imo mag alle (Auto)FEM troep uitgeschakeld worden anders kunnen we binnenkort bij Monsanto aankloppen voor zaden

 

Keep it natural !!!!

 

Ik word nu wel benieuwd naar die post. Iemand een linkje? Ik ben ook niet zo'n fan van autoflowers, maar de auto haze van RQS is me erg goed bevallen qua opbrengst, smaak en effect. Ik zou ze niet binnen kweken, maar een enkele plant 's zomers in de tuin zonder dat je daar veel omkijken naar hebt is toch wel leuk. Planten die niet fem/autoflower zijn zijn ook niet zo 'natural'. Ik meen ooit ergens op dit forum te hebben gelezen dat genetische manipulatie ervoor gezorgd heeft dat we nu zulke potente planten hebben met zo'n hoge opbrengst. Iets met een dubbele set genen of zo. Als je het zo bekijkt staat een autoflower voor de helft dichter bij de natuur dan een gewone wietplant. Een ruderalis komt rechtstreeks uit de natuur.

 

Als eerst iedereen zijn ding natuurlijk :) no worries

 

AutoFEM staat absoluut niet dichter bij de de natuur als laten we zeggen een REG Amnesia ,een REG Amnesia is ontstaan door Hybrideveredeling dat zou in principe zelfs natuurlijk kunnen ontstaan bijv door vogels die zaden uit Thailand uitschijten in een veld in Afghanistan.Resultaat Thai X Afghaan,and so on

Natuurlijk is er natuurlijke Ruderalis te vinden langs wegen in Oekraine.Rusland etc maar dat komt totaal niet in de buurt van de AutoFEM soorten die op de markt zijn.FEM is 100% onnatuurlijk,forced breeding met zilvernitraat etc plant onnatuurlijk stressen voor herma´s ,die herma´s komen nagenoeg niet voor in de natuur er zijn zeker uitzonderingen in Zuid Oost Azie bijv waar hier en daar Thai achtige soorten zijn die hermatrekjes hebben maar thats it,als de markt zich zo blijft ontwikkelen zijn er met de tijd alleen nog niet te stekken en of te kruisen(Auto)FEM zaden te krijgen en hebben de zadenboeren een monopoly positie .T is maar wat je wilt steunen

 

ik ben van mening dat

mensen die de natuur volledig respecteren nooit FEM zaden kunnen gebruiken

 

grtsssssss................H.Kush

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoveel mogelijk reguliere soortjes inslaan en jezelf voorzien van zaad, dan hou je de hand op de knip.

 

Fem is gewoon een vorm van machtspositie voor de zaadboeren.

 

Ik heb toch al een redelijke stash hier wat zaden betreft dus mij zal het geen moer rotte :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...