Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

shiningsilverhaze

Vraag over de perfecte strains

Recommended Posts

Alle deense genetica kutwiet. :D

Is Nadia geen deen dan? ;)

Laat dan maar een pic van die royal-frisians zien. ;)

Je moet niet alle deense genetica over een kam scheeren,er zijn wel degelijk hele mooie deense soortjes,ook die aan jou criteria voldoen.

Als je maar de juiste breeders kent.

Desondanks wens ik je veel succes met je Nadia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe ik ga voor de warzone kush m8 ;)

mama afghaan is top buiten maar gaat laat in bloei,,,,,,,,,,de lib erin gaat juist heel vroeg in bloei.

de combi ervan kan buitenwiet pur sang zijn!!

 

Daarnaast gaat iedereen me voor gek verklaren maar: killing fields!!!!

De grootste buitenpleziertjes hebben we met de kf's gehad!!

 

 

Greets,

Hups

Share this post


Link to post
Share on other sites

killing fields ;) weet je n og wanneer ze afgebloeid waren buiten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol nee Nadia is zeker geen Deen,,dacht je dat? ;p

 

Moeder is 2Pounder, een nieuw zeelandse

de vader is Chilla, is een kush met nepal gekruist.. en in zwitserland gebreed.

 

dus bij elkaar een erg straight soortje van maar 3 voorouders..

 

kheb geen duidelijke foto,, maar

http://desmond.imageshack.us/Himg708/scale...&res=medium

 

links is een royal dane, en rechts is een royal frisian,, ok mss niet ZOO dik als jouwe,, maar moet je nagaan ze stonde nog onder een grote eik ook..

 

blijft gewoon weinig van over, vind t altijd maar fluffy, laag thc gehalte en tja voor de rest.. ook de smaak is niet super.. maar mss kan jij mij overtuige met een lekkere deen..??

 

maar alsnog denk ik, liever een lekkere nadia, dan een kans op een vieze deen! ;)

 

(moet je wel vertelle dat ik al enkele jare dene heb geprobeerd, maar het steeds niets vond eigelijk..)

Share this post


Link to post
Share on other sites
killing fields ;) weet je n og wanneer ze afgebloeid waren buiten?

yes allemaal later dan buitenkwekers wensen maar no rot or whatever,,,en de smaaak!!

We hebben KF zeker al 4 jaar buiten gehad,,,topics zijn wel te vinden ;)

 

Ik ben toch van de old school sativa's buiten hehehe,,,,,,heb ooit a en c5 onder sneeuw gehad en ze gingen gewoon door!

 

 

Hups

Share this post


Link to post
Share on other sites
killing fields ;) weet je n og wanneer ze afgebloeid waren buiten?

yes allemaal later dan buitenkwekers wensen maar no rot or whatever,,,en de smaaak!!

We hebben KF zeker al 4 jaar buiten gehad,,,topics zijn wel te vinden ;)

 

Ik ben toch van de old school sativa's buiten hehehe,,,,,,heb ooit a en c5 onder sneeuw gehad en ze gingen gewoon door!

 

 

Hups

 

Lol KF kan ik nog enigzins snappe, maar dan wel meer naar t zuide of binneland,, (woon zelf in noordholland dus begin er niet aan!)

en LOL! maar zolang er sneeuw op ligt, en dit niet dooit is er denk ik niet echt een groot probleem, regen maakt meer schade!

 

maar ik neem aan dat de kweker op zoek is naar een plant die het goed buiten doet en waar die echt wat aan heeft..!

Ook neem ik aan dat die niet binnen kan kweken dus is een buitenkweek zijn enige kans..

 

Ik heb dus ook 2 jaar dene geprobeert en ik was totaal niet enthousiast hierover. de nadia daarintege was altijd goed dus al wil je voor kwaliteit, welke je 100% gaat binnehale ga je voor nadia, maar natuurlijk is het leuk om het 1 en ander erbij te zetten, bij mij zal je ook nooit meer dan 2 van dezelfde soort tege komen, eerder 10 verschillende als 10 dezelfde!

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol nee Nadia is zeker geen Deen,,dacht je dat? ;p

 

Moeder is 2Pounder, een nieuw zeelandse

de vader is Chilla, is een kush met nepal gekruist.. en in zwitserland gebreed.

 

dus bij elkaar een erg straight soortje van maar 3 voorouders..

 

kheb geen duidelijke foto,, maar

http://desmond.imageshack.us/Himg708/scale...&res=medium

 

links is een royal dane, en rechts is een royal frisian,, ok mss niet ZOO dik als jouwe,, maar moet je nagaan ze stonde nog onder een grote eik ook..

 

blijft gewoon weinig van over, vind t altijd maar fluffy, laag thc gehalte en tja voor de rest.. ook de smaak is niet super.. maar mss kan jij mij overtuige met een lekkere deen..??

 

maar alsnog denk ik, liever een lekkere nadia, dan een kans op een vieze deen! ;)

 

De kruissing van 2pounderXchilla is wel door een deen gemaakt hoor,daarna verkocht aan een zwitserse zaadbank.

Zij hebben haar Nadia genoemd.

Een lekkere deen wil je hebben,probeer deze eens zou ik zeggen,fluffy toppen ,laag thc,en niet te pruimen. ;)

Ik ben benieuwd of je haar de baas kunt zijn.

HP2

gallery_19185_12957_573199.jpg

Edited by pietjepuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ok, ze is door een deen gemaakt, maar dat heeft toch niets met genetica te maken..?

 

ik heb het dan niet over de breeder (deze zulle heus wel goed zijn)

maar ik heb het over de genetica, dus deense soorten, zoals royal dane, danish gold, henkes lolland etc..

 

maar als je echt een super soortje heb, dat deens is, ben ik niet de beroerste om ze te teste hoor ;) stuur maar een pm dan kome we er wel uit!

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

yes teh haze

Ook al kweek ik binnen,,,als ik buiten kweek is het ook om goeie wiet er van over te houden.

In hoeverre heeft het zuiden of binnenland er mee te maken btw?

en wat heeft het moederland van de breeder er mee te maken?

 

 

cheerio

Edited by hupla

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cannabusiness: Ik had het pas in de gaten toen het op was, maar was echt maanden van de wereld van een beetje HP2. Anders had ik je wel terug bericht in juli ;) , en toen was de bloei nog niet eens echt begonnen, kun je nagaan. Veel verschillende feno's, ook late (ik had zelfs geen echt vroege) maar allemaal erg lekker (vrij lang curen zal wel nodig zijn voor de meeste rokers). Alsof er een warme deken door je bloedvaten stroomt, zoiets. Ook stond ik regelmatig drie keer achter elkaar in de rij bij de kassa van de supermarkt, ondanks het gemaakte boodschappenlijstje. Als ik ze weer zou doen zou ik er veel zaaien en daar dan de meest sativa-achtigen uitpikken, met smalle bladvingers vanaf de eerste bladeren. Vrouwen bleken er bij mij makkelijk uit te selecteren, want duidelijk kleiner dan de mannen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
HP2 is de buiten Amnesia.;)

 

Dat is een vergelijking die ik niet goed snap.

Hashplant 2 = Eno's x-files X (AmnesiaHaze X Arne)

Er zitten Amnesia dominante pheno's tussen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

in het noorde is het slechter weer plus meer zeeklimaat dus erg vochtig en veel kans op rot..

 

en jij heb t over deense genetica drm heb ik over echt de genetica en niet de breeder.

 

al zou ik nu een ultra haze kruise van 12-14 weke, heeft dit soort dan nlse genetica? ook alkome ouders uit brazilie en afrika ofzo

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier in Zeeland is het altijd tropisch ja ;)

 

Zal ik die ultra haze voor je kruiseN dan? Dan noemeN we het Zeeuwse haze ;)

 

 

Hups

Share this post


Link to post
Share on other sites

juist spruitjes-bud en stampotkush!!!

snerthaze en klapstukskunk!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

of omas melange ipv omas potje

 

maar je snap wat ik bedoel de genetica is niet nederlandss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is de royaldane,danish gold,en henkes lolland dan echt deense genetica?

NOU VOLGENS MIJ NIET HOOR,ze zijn gewoon Nederlands.

Ze zijn in de tachtiger jaren uit Nederland gehaald naar Denemarken om daar verder mee te kweken.

Ben jij ff goed geinformeerd. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wist niet dat de wietplant een inheemse plant was hier ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

maaruu pietje, groeiden deze dan wild in Nederland??????

 

volgens mij zijn deze weer uit een ander land gehaald naar Nederland. En dus volgens jouw logica ook niet Nederlands.........

zo kan je nog well even door gaan ben ik bang.

 

waneer ik vind dat een buiten plant Nederlands of Deens is.

 

Heel simpel, hij is Nederlands als die is geacclimatiseerd aan het Nederlandse klimaat.

 

Hij is Deens als hij is geacclimatiseerd aan het Deense klimaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor mij alleen als het op hun paspoort staat. Wel de echte shit geen namaak paspoorten enzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...