Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

shiningsilverhaze

Vraag over de perfecte strains

Recommended Posts

klopt geen moer van die lijst met de afbloeitijden, half september enzo wat gewoon half oktober moet wezen op z'n minst.

En veel soortjes horen niet in het rijtje thuis voor buiten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Worden we ook weer genaaid met die seedco's. Ik kweek een pakje regular sensi outdoor en zie wel wat heel blijft. Mja, het blijft een commerciele business. Als je sativas aan zou bieden met een bloeitijd van 3 weken, werden ze nog wel verkocht. Stop gelijk hennepzaad in die zakjes, want wie die dingen koopt kweekt toch geen drol. Hihi.

 

Ik ga wel 2 autos planten van sweetseeds en 2 autos van dutch passion, wil toch eens zien wat dat hier doet. (gunstig klimaat waar ik zit dit voorjaar)

 

Ben wel benieuwd welke uit die lijst nog steeds okay zijn voor het nederlandse klimaat cannabusiness!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je inderdaad niet veel overhoud van die mix, ik ben sowiso al geen fan van een mix want ik wil altijd graag weten wat ik heb staan.

Als het me bevalt of niet bevalt weet ik wat ik de volgende keer moet hebben of moet meiden anders word je nog niks wijzer als er een mooi soortje tussen zit, dan mag je raden tot je een ons weegt maar de kans dat je er dan nooit achter gaat komen is vrij groot.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

geef mij maar een handje vol pure sativas :engel zal het ook wel doen outdoor (sommige dan :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

Van welke breeder (shop) komt Nadia? Ik ben deze naam al een paar keer tegen gekomen op dit forum maar google en vele seed shops helpen mij niet veel verder..

 

 

 

Op het moment zijn dit mogelijke kandidaten voor mijn outdoor 2013 :

 

Heribei fem - Sannieshop

Outdoor Grapefruit fem - Female seeds

Maroc fem - Female seeds

Easy Sativa fem - Female seeds

Purple Maroc fem - Female seeds

Share this post


Link to post
Share on other sites

De breeder van Nadia weet ik niet, Van Henkes is ie ook onbekend.

 

sommige strains moet je nemen met onbekende herkomst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omni belgische breeder.

Heb al verschillende mooie dingen gezien en gerookt van hem.

Word tijd dat hij ergens goed beschikbaar word.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe komen ze er dan bij dat Nadia een Deense strain is als die van een belgische breeder komt..

 

Is de genetica die Nadia tot stand hebben gebracht van Deense origine?

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij was Nadia eerst te koop op Froebanken.

 

2 Pounder x Chilla. breeder F-farmer

 

Gekruisd met Royal Dane was er toen ook Nadia Regina. (Charles Ingalls)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat is er trouwens gebeurd met Froebanken? Ik had al begrepen dat ze in zwaar weer verkeerde al een tijdje, zou dat ze de das om hebben gedaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Froebanken B) daar moet je tegenwoordig niet meer zijn voor goede genetica.

Sinds daar een paar goede breeders zijn vertrokken is het niks meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De royal dane was toen nergens meer te krijgen, de goeie dan niet die van Owen.. Ik was blij dat froebanken ze nog had.

 

Maar zenseeds doet ook niet meer wat het moet doen met de strains, ze hebben al 2 jaar geen strain update gedaan, en de wildsuper 07 x DG zie ik ook nog nergens op seedbay of zenseeds.

 

En inderdaad, iedereen kon gewoon zaken doen met froebanken. Zo heb ik een ruiltje gedaan met ze..

En ze waren ook wel berijd om van me af te nemen, dus dat was gelijk je antwoord dat ze maar van iedere willekeurige pipo afnemen zonder te weten hoe of wat en dat soort zaden wil je niet kopen met de veronderstelling dat je degelijk zaad koopt.

 

Vandaar dat de Henkes ook verkloot is omdat ze maar zo afnemen van iedereen, dit jaar gaat er een test uit met zaad wat ik heb gemaakt met de henkes die van Froebanken komen. Heb ook nog Henkes '06 zaden uit ruil verkregen daar doe ik ook nog een zadenkweek mee en een paar wegzetten om te kijken of er herma's uit komen om gelijk te testen. Misschien kunnen we dan zo de Henkes nieuw leven in blazen en weer een vertrouwde naam terug geven. Het is en blijft een leuke strain.

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

De wild super 07 X dg ligt gewoon bij seedbay,alleen zijn ze daar een beetje traag om haar erop te zetten.

Ik heb hier contact over gehad met Esbe,en die is er op zijn zachts gezegt ook zeer ontevreden over.

En de goeie Royaldane is zeker nog wel te krijgen ,Kallenvndk heeft er afgelopen zomer een zadenkweek mee gedaan.

Edited by pietjepuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al mijn originele Henkes '06 dames kregen ballen bij 8e internode. Maar ik lees op wf dat als je die

verwijdert, het daar ook bij blijft.

 

Seedbay heeft nog een paar maanden..... B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoop dat ik toch echt de hermavrije versie nog heb, maar we gaan er dit jaar achter komen!

 

Greetz.

 

Ik denk dat Seedbay zelf ook wel weet als eenmaal de wildsuper erin komt dat die de meeste soortjes buiten spel zet en dat kunnen ze natuurlijk niet lijen.

 

Greetz

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog wat Indoflow Henkes Lolland liggen.

Niet veel: 8 x pheno 1, 6 x pheno 2.

Misschien dat ik daar nog een guerillastrijder blij mee kan maken?

 

Henkes oogst:

gallery_12568_8907_4036636.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

khad dit jaar ook een HL staan,

ook zij kreeg ballen, maar alleen in de oksels, en alleen bij (ik geloof) 8-12de internodes. hierna was het gewoon weer weg..

 

echter heb ik de plant voor dat ik der kon oogsten moeten weggooien..

ik weet niet of elke pheno dat heeft, of alleen mijne (ze bloeide wel begin juli al!) maar ze rook ontiegelijk zuur/kattepis!

 

vooral op mooie zomerdage zag ze helemaal zwart van die vieze grote zwarte vliegen bah bah bah! en zoals iedereen weet, zijn datde taxis voor bladluis en spint.. bijna mijn hele oogst naar de malle joppies, gelukkig was 1 plant van mij totaal resistent tege deze beestjes (outdoor grapefruit), en de heribei heb ik nog op tijd kunnen redden, samen met ongeveer 50 lieveheersbeestjes larven..!

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...