Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Jeice

topics van verslagen en albums verwijderen

Recommended Posts

Hoi,

 

Ik verneem dat het nog al moeilijk is om op dit forum iets te laten verwijderen.

 

Maar waarom eigenlijk?

 

Heb nog niets gevraagd ofzo maar denk ik stel het even openbaar.

 

Stel, pietje maakt een verslag. Het is leerzaam/leuk voor hem, voor anderen leuk en leerzaam. Topic netjes afgemaakt/afgesloten, bijna geen hond die er ooit meer naar kijkt. Kan dit gehele topic + het foto album die gebruikt is niet gewoon verwijderd worden op aanvraag?

 

Mensen die kweekverslagen bijhouden, maken samen deels het forum. Kan dit gewaardeerd worden en de wensen van de poster gerespecteerd of moeten we verantwoordelijkheid blijven dragen en een archief opbouwen van ons kweek verleden?

 

Ik ben van plan volgende week mn 5e kweekverslag te posten. Ik respecteer de handelswijze van het forum maar stel het is niet mogelijk om geschiedenis te verwijderen dan houdt het daar voor mij toch op, en dat vind ik jammer.

 

 

 

meningen?

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet mogelijk zijn om eigen topics te laten verwijderen hoewel dit lastig zou kunnen zijn voor personen welke in betreffend topic gereageerd hebben.

Tevens verlies je als forum een soort van naslagwerk.

En toch zou ik als forumbeheerder een verzoek tot verwijdering respecteren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind persoonlijk als je netjes vraagt van dat je iets verwijderd wil hebbe, dat het dan ook netjes verwijderd wordt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom verwijderen op verzoek als je ook kunt posten met verstand.....?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das een goeie... Ik vind dat de starter de mogelijkheid moet hebben het ook te verwijderen. Zou het echter wel super irritant vinden als alle topics halverwege verwijderd Kunnen worden. Of gaat het in deze enkel om de kweekverslagen? Soms zie ik namelijk dat er een vraag wordt gesteld en dat iedereen er over discusseerd behalve de starter. als die het onderwerp dan halverwege verwijderd zou ik persoonlijk zeer @%&&/# worden. Zeer...

Maar in beginsel en dat betreft kweekverslagen ben ik het volkomen met je eens Jeice.

Grt Wolfie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waarom verwijderen op verzoek als je ook kunt posten met verstand.....?

 

 

hier wordt ik zo moe van

 

posten met verstand is niets posten, is dat bevorderlijk voor het forum dan? zullen we allemaal niets meer posten en enkel lullen?

 

 

 

 

 

 

ik heb het idd over afgeronde gehele kweekverslagen. ik zelf maak ook een apart album aan voor elk kweekverslag.

 

ben ook benieuwd wat het beheer hier over denkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Ja, ook ik vind het vreemd dat geplaatste dingen niet zelf, of op verzoek kunnen worden weggehaald.

Opgeslagen foto's in een album kun je niet zelf verwijderen. Dit is voor mij een reden om heel zorgvuldig te kijken

wat ik wel of niet plaats.

Zeker als je, 6 planten of iets meer hebt staan ;-

Ik ben van mening dat jezelf je eigen albums zou moeten kunnen beheren v.w.b. het plaatsen, maar ook v.w.b. het verwijderen

van je persoonlijke foto afbeeldingen.

Misschien zijn er technische beperkingen, dan hoor ik ze ook graag.

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

een keer in de zoveel tijd laait de discussie weer eens op.

 

1. ten eerste weet je niet hoe vaak een topic nog wordt bekeken. Ik kijk graag naar vorige topics, dat zegt je ook iets over hoe iemand zich ontwikkelt en dat vind ik persoonlijk interessant.

2. jij bent niet de enige die in jouw topic gepost heeft of de moeite genomen om iets toe te lichten, uit te leggen of te duiden. Door het topic te deleten gooi je ook in één klap hun posts weg.

 

Wij zien trouwens dat nog steeds veel oude topics geraadpleegd worden. Kijk ook maar eens in de bezoekersindex waar iedereen zo naar kijkt :)

 

We hebben hier zeer uitgebreid over gesproken binnen de modgroep in diverse samenstellingen, en dit is altijd zo besloten dus dat is iets waar we je op wijzen vóór je lid wordt.

 

Een discussie hierover heeft dan ook geen zin, zo zijn nu eenmaal onze regels die regelmatig getoetst worden binnen de modgroep.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...