Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Rif

Nieuwe Growshop in Arnhem

Recommended Posts

vroeger had je zo een tv programma over hooligans...

 

en der waren ook wat gastjes uit nijmegen..wij nek dit en wij nek dat.. wij pakken die arnhemmers bladiebla..allemaal stoertjes onherkenbaar met hun sjaaltjes...zaten ze op dat kanon..en dit kanot staat op arnhem en we schieten arnhem kapot bladiebla..

 

kwamen ze de volgende ochtend terug om stoer te doen... hadden ze dat kanon geel zwart geverft..

 

hilaries hahahahahaah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kom oorspronkelijk uit utrecht sinds 1 jaar woon ik in arnhem, growshop waar ik over heb werken bekende jongens uit Arnhem en hun ken ik al lang. Mensen die uit Arnhem of omstreken wonen of zaken doen zullen hun vastwel kennen :) . Nu ga ik wel reclame doen, zijn veel goedkoper en erg vertrouwbaar dus mensen neem een kijkje. MTL United aan Snelliusweg 40-17, 6827 DH Arnhem. Groetjes Rif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad dikke reclame!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, als je uit Arnhem of omstreken woont dan ken je hun vertrouwbare mensen en hoef je geen reclame doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb jaren lang in het spijkerkwartier gewoond (nee niet gewerkt) en kan maar 1 ding concluderen. Alles beneden Zwolle is niets. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk is het duur, als je niemand kent en nooit komt :)

 

als je vaker komt kan je mooie zaken doen dat is overal, en zeker in arnhem als je vaker je gezicht laat zien zijn die jongens de beroertste niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig versta ik maar de helft, wat een gelul zeg :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat verwacht je van een fool :lol: :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb eens een fietje gehaald in limburg, ik moest "1 euruah fieftug" betalen. Ik moest even denken wat er nou gezegd werd dus ik stak mijn muntgeld terug in de zak en gaf maar een tientje dan zal het wel genoeg wezen, aan het geld wat ik dus terug kreeg is dus gebleken dat het "1 euro vijtig" had gekost dus dat is wat het vrouwtje gezegd had :lol:

 

Ik verstond er geen ene moer van, leek wel Fins :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb eens een fietje gehaald in limburg

 

verstonden ze jou wel dan......frietje verstaan ze zeker weten :lol: :) :)

 

voorbeeld

 

voor boven de rivieren lastig te verstaan....wat dacht je van het te schrijven :) :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: dan aetse mer get veur d'n hònger dae kump !!.

 

Ik hoor het mijn ouders nog zeggen :) :) (we aten al om 17:00!!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...