Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

camaro

auto pot watergeefsysteem

Recommended Posts

goeden dag forummers ik heb brandende vragen wat vinden jullie van het het autopot watgeef systeem? hier heb ik een linkje graag jullie mening ik kan helemaal niks vinde op internet behalve in het engels verder goede reacties, nu jullie

 

http://www.autopot.nl/productinformatie/ov...uavalve-systeem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal dat niet voor binnenwiet gebruiken.. neem gewoon een GHE Aquafarm ofso.. is ook goedkoop en het is veel makkelijker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrigerend .. dus heb even gegoogled.

Hieronder wat filmpjes die je misschien zelf al vond, ik vind het wel geinig systeem.

In elk geval voor andere misschien om een beeld te krijgen.

 

 

Van wat ik begrijp is dat je wortels erin kunnen groeien als je daar geen voorzorg tegen neemt.

Die ene kweker (3e of 4e fi lmpje) heeft het over een schijf die dat moet voorkomen.

En volgens mij zegt die ene man ook dat je geen organisch materiaal in je vat mag hebben.

En vuil mag er ook niet in komen.

Verder wel grappig, vooral dat het puur mechanish is.

 

Wordt alleen een beetje depri van die geile 3D filmpjes van ze die ik vind.

Laat gewoon goed in actie zien!

 

En altijd zorgen dat je in geval van catastrofe genoeg opvang hebt om je hele vat te incasseren.

Dus niet zoals die man in het eerste filmpje.

 

(Kon ik gelijk mijn youtube embed skills oefenen :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er staan wel wat topics of het forum hier kijk eens bij chassie die is er nu mee bezig.

 

@ledkroket volgens mij ken je het systeem niet ??? Ben erg benieuwd waarom een ghe makkelijker zou zijn.. En goedkoper is de ghe zeker niet. Ps. Ik zou een ghe wel graag eens hetzelfde willen zien doen als film 3 en 4.... Waarom het niets voor binnen is ben ik ook benieuwd naar.

 

die doekjes leg je gewoon in de trays krijg je er ook standaard bij, ik gebruik dit systeem al jaren en naar mijn mening is dit een van de betere systemen en zeker het makkelijkste systeem. Niets afstellen, geen stroom, water in het vat en klaar.

 

succes !

 

Ps. Biologisch kan met tabs zonder problemen !

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat autopot systeem word inderdaad niks zit nu te kijken naar aquafarm systeem is dat veel beter lijkt me wel toch? zo te zien krijgen ze van boven water en circuleert dat continue word het water ook automatisch bij gevuld? of gewoon ook met voedings vat? en 35 liter potte in een dr120tent gaat dat goed?? :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vaporist420

Ja, dat het puur mechanisch is vind ik erg cool.

Kun je het ook op je afgelegen volkstuintje gebruiken :tu

 

Ik ga onmiddelijk de post van chassie opduiken: 18 bubbels de autopot op in GK complete

Share this post


Link to post
Share on other sites

Test Autopot

 

Vond dit in een ander topic.

Maar de test kan ik nergens vinden, wellicht nooit plaats gevonden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gebruik de autopots nu ook al een ruime tijd en het werkt prima zelf met mapito als medium

niet zo overdreven duur en als het moet kan je eens paar dagen afwezig blijven in kweekruimte.

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik volg nu chassie en ga kijke hoe hij het er vanaf brengt! waarschijnlijk ga ik dan over op dat systeem want blumat wat ik nu heb blijf ik toch twijfelen.. moet binnenkort weekend weg en moet ik het met gerust hart alleen kunnen laten maar dat snappen jullie ook wel! :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat betreft die AquaFarm waar ik het over had. Ik heb eentje staan.. is super makkelijk in gebruik, ik heb hem gevuld met hydrokorrels.

Irrigatie staat 24/24 aan en alles valt weer naar beneden in het reservoir. Je moet wel een stabiele voeding nemen, ik gebruik Canna Aqua, werkt perfect. 1x in de week doe ik 10L water bij.. aan de zijkant van het systeem komt een slangetje omhoog, daaraan kan je zien wat het waterniveau is, en je kan hem lostrekken en eventueel watermonster nemen, dan kan je even meten wat de EC en PH is momenteel en dan weet je wat voor water je moet aanmaken.

 

En ik kan je vertellen, alles groeit erin als een speer.. ik heb nu 1x NYC Diesel erin staan.. plantje staat nu 2-3 weken in de groei.. 9 vingerige bladeren anderhalf keer de grotte van mijn hand gestrekt! Ongeloofelijk..

 

 

Maar je moet natuurlijk zelf weten wat je doet. :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja tuurlijk ieder ze mening maar ik wil straks dr120 tent en 8 auto pots denk toch wel dat de lamp die ik nu heb 600watt hps genoeg ik lijkt me.

let op het moment eigenlijk nie goed op ph en ec vanwege geen meters toch maar is aanschaffen! groete!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...