Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ja daar komt de update :verrygood

Het heeft wel weer even geduurd, drukke tijden.

 

eerst Muziek:

 

 

Er staan nu:

2x hindu kush

2x hindukush x lebaneze (hupla) *1 van deze zal de bestuiver worden :verrygood

9x Ph Donners amnesia

 

we zijn op zoek naar cbd uiteraard....

Meerdere lebs. zijn al positief op cbd getest. Het verhaal achter de Hindu-Kush is een soort mythe. Deze clone zou uit een lab. meegejat zijn in de jonge jaren 90. dit lab zou toen al bezig zijn geweest zijn met onderzoek naar de medicinale werking van cannabis.Veel meerinformatie heb ik niet, en hou er ook ernstig rekening mee dat dit gewoon een sprookje is! (hoe speciaal die ook smaakt btw)

 

gallery_28408_15071_843456.jpg

 

foto's:

 

gallery_28408_15071_822913.jpg

 

 

nr 1

gallery_28408_15071_1024480.jpg

 

nr2

gallery_28408_15071_1283552.jpg

 

hindu kush

gallery_28408_15071_6995.jpg

 

de ouwe vertrouwde neesjes, ze zijn wat gestrekt door het plasmalicht (hps stond uit tijdens spannabis)

gallery_28408_15071_1411330.jpg

 

 

gallery_28408_15071_2009324.jpg

 

gallery_28408_15071_1424096.jpg

 

gallery_28408_15071_301697.jpg

 

Ik ga ze nog insnoeien uiteraard. En ik moet eerlijk zeggen: de grower in me wil die man de nek omdraaien... Maar ik moet deze ervaring een keer meegemaakt hebben.

 

Grts OK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie binnentuin heb je daar Ketsie, en een vette ervaring dat sexen, ik heb het alleen buiten meegemaakt, nog ongewild ook.

Ik kijk zeer aandachtig mee ouwe :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel oppassen met al dat stuif maarrrr dalijk een groene orgie bij ketser :verrygood

 

Suc6! Daarmee :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hindukush x lebaneze, is dat "ketser kush"?

 

"fok" je die ook weer terug op hindu kush?

 

succes grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@krasi

thnx man, Cool ga er maar lekker voor zitten. Nu begint het in elk geval een klein beetje intressant te worden.

 

@PH

Ja ik moet het zeker in de gaten houden. Wil niet de hele reutemeteut bestuiven natuurlijk... dan zijn we nog verder van huis :verrygood

 

@Jeice

Yup, sowieso terug op de HK. Mischien (als ik op korte termijn een leb. vrouw kan krijgen ook terug op die)

Alles wat je in de ruimte ziet gaat bestoven worden. En dat ga ik uiteraard een aantal maal herhalen, mits hier wat leuks uit komt uiteraard!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja ik moet het zeker in de gaten houden. Wil niet de hele reutemeteut bestuiven natuurlijk... dan zijn we nog verder van huis :verrygood
Jup, ERG goed in de gaten houden, ik spreek uit ervaring als ik zeg dat dat stuifmeel letterlijk overal komt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doet me toch wat pijn aan het hart die kerel daar tussen, maar succes :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha en verneuk lekker de kweekies in de buurt zonder pollendoek voor je uitblaas.

En sla je kleren buiten uit :verrygood

In de zomer is een pollendoek voor je inlaat ook geen slecht idee en als echte breeder een must!

 

Boekje komt goed :verrygood

Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ouwe ketser, Wanneer zou het ongeveer tijd zijn om terug te kruizen op die lebanon vrouw?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@donbonus

Waar was je nou op de meeting jongeee!!??

 

@pacman

Ja je hebt gelijk. mij ook hoor, ik zit al zwaar aan alternatieven te denken... want die amnezen staan er zo lekker potent bij op die schotels!

 

@ph

Boekje is goeeed :D thnx!

 

@miramar

das een goede vraag... de kruizing is hindukush(female) x leb.(male)

en eerlijk gezegd weet ik niet of die man nog leeft...

Eerst is het zaak om terug te kruisen op de HK.

 

vanavond zal ik wat foto's posten, ik heb de lampen ook weer anders opgehangen :P

 

grts OK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet wtf je me te roken heb gegeven op die meeting ouwe maar ik dacht dat er een aardbeving was.

Lekkere smaak en heftige uitwerking zoals ik al eerder zei De man met de hamer!

 

Hoop voor jouw dat het de ketserkush was :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
@donbonus

Waar was je nou op de meeting jongeee!!??

met me kop in de wc pot :D ziek als een hond man, baalde er goed van, heb echt tot laatste moment nog anti gripine zooi geslikt maar mocht niet baten, dat was echt de man met de hamer. Dus maar een cheeseberry opgestoken en me nest op gezocht. Gaat iets beter nu, alleen nog spierpijn door me hele lijf.

 

10 maart zie ik je sowieso bij zoddje.

 

de man in een kleine tent gooien met een simpel lampje er boven zodat ie alles loslaat, alles opvangen en dan bestuiven.

Share this post


Link to post
Share on other sites


@nighthaunter
Wat jij hebt gerookt was de Casey jones of de Hindukush.. De ketserkush is nog niet rookbaar helaas. De F1 ervan staat wel op 12 momenteel :verrygood Dan ga je pas een aardbeving voelen ;)

@Donbone
Bedankt voor je advies! daar kan ik wat mee... Dat is stukken beter als de manier die ik van plan was :j
Ik heb wat lectuur (thnx PH :verrygood :P ) waar ik ook veel aan heb. Staat erg veel info in over het veredelen en kruizen.
De plannen zijn (alweer) gewijzigd, De man in een klein tentje. En ik ga alleen een aantal takken bestuiven. Anders hebik veelste veel zaad :D

@topic
Irrigatie-systeempje aangelegd. ik heb gebruikt:
2 meter pe slang,T-stuk(pe), tuinslang, vlakzuigpomp,stopcontact-afstandsbediening,drukventieltjes(9x), spindruppelaars, watervat , en koppelingen voor de tuinslang op de pe leiding en op de waterpomp aan te sluiten.
-pe leiding rond met een T-stuk
-tuinslang tussen vlakzuigpomp en PE
-vlakzuigpomp in het watervat
-9 drukventielen met daarop de spindruppelaars (4 per ventiel)
-4 druppelaars per pot
-stekker van de pomp in het afstand bedienbare stopcontact

Ik vergeet fot's te maken van het eindresultaat. Ik zal ze er vanavond bijzetten!
gallery_28408_15071_506676.jpg
Uiteraard kan ik van onder bijvoeden en zwaardere drinkers een extra gift geven. Ik kan de slang makkelijk afkoppelen en een sproeistok erop aansluiten.

Zoals je kunt zien: posities ingenomen 1150+300+300= 1750watt zonneschijn :vape:
de ruimte is 2m bij 2m



Zowel nr1 als nr2 zijn geworteld, #2 staat zelfs al elders op 12/12 dus de resultaten zijn onderweg!
gallery_28408_15071_413318.jpg

Later meer pics

Grts OK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtig gezonde planten ok! Waar koop je dat ronde uiteinde aan je slang? Ideaal om t water mooi te verdelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@greenfingers

welk uiteinde bedoel je precies ;)

 

ik denk dat je de PE leiding bedoeld.... op die foto is het nog niet helemaal af.

 

gallery_28408_15071_905062.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plasma planten staan altijd net wat mooier op de foto, lekker dat je nu tegelijk en kan afbloeien en kan bevruchten, ik weet btw niet wat ik erger vindt om te doen, zaden plukken of wiet knippen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat gaat het lekker met je plantjes.

Ze zien er blij uit. :P

Ben benieuwd naar het eindresultaat met zo'n goed begin. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik schuif ook even aan ;) leuke opset

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies de pe lleiding. Zou ik die ook om kunnen draaien zodat de gaatjes beneden zitten en hem gebruiken voor een mooie waterverdeling? Ziet er wel zo uit iig ;)

 

Mooie steriele setup heb je weer daar!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@greenfingers

Jooo thnx ! ik doe mn best om het er een beetje netjes uit te laten zien :vape: achter de schermen is een rotzooi hoor!

 

Volgens mij werken drukventielen niet ondersteboven maar weet dat niet zeker, en ik denk dat de PE leiding te stug is om zulke kleine cirkels te maken boven je potten.... Je zou rayjets kunnen gebruiken. Of meerdere druppelaars in 1 kluit werkt ook prima (voor mij elk geval)

 

De drukventielen zorgen er natuurlijk wel voor dat uit elke slang evenveel water komt.

 

@the choca

Ga er lekker voor zitten en geniet ervan :P

 

@doc

Thnx Doc!

Deze planten weerspiegelen mijn eigen humeur :tu Dit zijn echt mn schatjes ;)

En ze hebben het naar de zin hoor onder plasma! 1750 wattjes op 9 van mn schatjes :j

een goed begin is het halve werk zeggen ze... maar ik blijf op volle kracht doorgaan.

Ik hoop dat ik 2K kan oogsten. is dat reeel onder deze setup denk je? (incl. co2) of moet er nog een DE bij? :D

 

@Krasi

Yuuup de plasma heeft meerdere voordelen :D vooral voor de hobby is het een leuke bijkomstigheid dat je zulk mooie foto's kan maken.

Ik denk dat knippen nog net wat erger is dan zaden plukken... maarja we gaan er maar weer voor zitten over 9 weekjes. je mag wel komen helpen :cry

 

@topic

Omdat er te lang geen budje te zien is in mn topic alvast een sneak preview van wat er komen gaat :verrygood

 

gallery_28408_15014_927027.jpg

 

Hopelijk wel met een betere LAI, dit wordt verlicht met vsa's.... :verrygood

 

 

 

Grts OK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie topic ketser! Erg leerrijk allemaal om te zien, kruisen, plasma, wOw ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Had wel een pica van die SilverKusch verwacht.... :) :wave:

 

1e test stek SilverKusch! ( boerenjongens.)

 

gallery_22925_14806_63693.jpg

 

gallery_22925_14806_184296.jpg

 

Jaja te hoog,te warm en minder mooi groen enzo....maar wat een beuker!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Silver Haze x ....... Kush?

Wat een beuker idd, lekkere potente toppen ook, hoe was de smaak, of staat ie nog?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto van vandaag,net om,moesten nog snel een pica maken.

De zaailing moeke was een winaar en staat er nog,dit stekje was ter test gegeven en nu zie ik hoe ze reageerd.

Dat kan volgens mij wel anders hoor....

 

Volgende ronde maar eentje op me balkon der tussen plekken :wave:

 

Smaak=Kush!

Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekkere jetser PH

Hij beukt

Lijkt een beetje op Trainwreck als ik die close up zie.

 

@krasi

Volgens mij met silverpearl en masterkush hebben ze deze gemaakt.. ik ga het is opzoeken op googel :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...