Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

abeldebaas

Outdoor wiet kweken achter een raam

Recommended Posts

Hallo mede groeiers,

ik had een vraagje omrent outdoor wiet, binnen te kweken.

Het zit namelijk zo:

Mijn kamer bevindt zich op het dak van een flat, waardoor er vanaf 2 kanten licht op valt, vanaf de oost en de westkant.

Ook zou ik de planten op het dak kunnen plaatsen, maar daar gaan ze ongetwijfeld dood van de kou op het moment.

Zou ik dus nu (wintertijd) een autoflower in potten kunnen plaatsen op mijn kamer?(waarbij er misschien een paar grammetjes vanaf komen gedroogd, zou wel zo fijn zijn)

Mvg en alvast bedankt

:tu

 

 

YyQdM.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk niet dat de toppen goed gaan ontwikkelen,

Kun je niet ergens een spaarlampje hangen?

Dan moet een paar gram snel te doen zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat werkt zomers wel

dit is haze

gallery_24304_9638_462385.jpg

 

de hele zomer binnen in een kamer gestaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zal gaan als je bij verlicht met bijvoorbeeld TL.

 

Autoflowers hebben liever teveel als te weinig licht, maar je moet er zeker wat te roken vanaf kunnen halen maar het ziet er dan niet uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over geur hoef ik mee geen zorgen te maken, de geur kan alleen maar het dak op :tu

Maar dan ga ik nog eventjes wachten tot het langer licht word, lampen zijn geen optie helaas (word anders een conflict met mijn ouders gok ik).

 

Elk geval bedankt voor de hulp,

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Over geur hoef ik mee geen zorgen te maken, de geur kan alleen maar het dak op :lol:

 

:tu ;) ;) 1e kweek zeker :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Over geur hoef ik mee geen zorgen te maken, de geur kan alleen maar het dak op :lol:

 

:tu ;) ;) 1e kweek zeker :P

 

Inderdaad :)

Is het zo ernstig? Mijn kamer is aan 4 kanten vrij, alleen mijn eigen huis zit onder de vloer(is trouwens een dak van goeie 0,7m dik.

Wat zou ik dan moeten doen om de geur te verbloemen in zo'n grote ruimte? Of is het dat de geur aan je kleren blijft hangen enzo?

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is onvermijdelijk, je hele kamer gaat meuren als de pest. Heb hier in mijn eerste post niks over gezegd ik dacht dat dit wel duidelijk was maar je geeft al aan dat het je eerste kweek is dus dat verklaart het wel.

 

Als ik al een zakje wiet op me kamer heb liggen dan ruikt het al. Laat staan een plant vollop in bloei.

Enigste manier is je plant op het dak zetten of een filtertje.

 

En de geur blijft zeker in je kleren hangen maak je daar maar geen zorgen over. Vaak zat mensen in de buurt gehad die gewoon naar wiet ruiken omdat ze in een hok zijn geweest, ze ruiken het zelf niet omdat ze een tijdje in het hok zijn geweest. Maar iedere dombo weet dat je dan op zijn minst ff een geurtje op moet spuiten om het een beetje te maskeren.

 

Ik trek schone kleren aan en gooi de andere direct in de wasmand.

 

Dat is onvermijdelijk, je hele kamer gaat meuren als de pest. Heb hier in mijn eerste post niks over gezegd ik dacht dat dit wel duidelijk was maar je geeft al aan dat het je eerste kweek is dus dat verklaart het wel.

 

Als ik al een zakje wiet op me kamer heb liggen dan ruikt het al. Laat staan een plant vollop in bloei.

Enigste manier is je plant op het dak zetten of een filtertje.

 

En de geur blijft zeker in je kleren hangen maak je daar maar geen zorgen over. Vaak zat mensen in de buurt gehad die gewoon naar wiet ruiken omdat ze in een hok zijn geweest, ze ruiken het zelf niet omdat ze een tijdje in het hok zijn geweest. Maar iedere dombo weet dat je dan op zijn minst ff een geurtje op moet spuiten om het een beetje te maskeren.

 

Ik trek schone kleren aan en gooi de andere direct in de wasmand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...