Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ff Update :)

 

Ik ben van plan om elke zondag nieuwe foto's te maken.

 

Hier 2 foto's van mn grootste op 20-06-04 ( Links zonder ijzerdraad, Rechts met)

 

57394104.jpg 57394113.jpg

 

Je ziet op de rechter foto helemaal rechts mn 2e Santa Maria plant staan.

 

Je ziet ook dat de vertakkingen allemaal meer omhoog gericht staan dat heb ik zo gedaan (met ijzerdraad Slecht tezien :D ):

 

57394924.jpg

 

Zeg maar wat jullie er van vinden. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
ziet er leuk uit ! alleen vind ik ze een beetje slapjes hangen....

Dat komt omdat alle uiteindes van de vertakkingen een beetje krom zijn omdat ze eerst naar beneden hingen ik heb ze omhoog gehaald dus dat moet nog ff recht groeien..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah zo !

 

maar pas op met dat ijzerdraad jonge !

Dat snijdt na een tijdje in je stam en dan lopen er sappen uit... :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het toch maar weg gehaald de ijzerdraadjes omdat

 

1. Op het advies van gr33nf!ngers dat die ijzerdraadjes in mn plant gaan snijden. (ik was toenet gaan kijken en zag dat die ijzerdraadjes wel een beetje in de vertakkingen ging zitten)

2. Omdat ik nadacht en vond dat het nu nog niet perse nodig was misschien wel als er toppen aan zitten en dat het dan miss te zwaar word.

 

Ik geef mn planten ook af en toe Terra Vega (groeivoeding) en strax Terra Flores (bloeivoeding) maar ik heb niet echt een schema...

Hoeveel dagen per week zou ik ze moeten voeden met Terra Vega en tot wanneer ongeveer want ik hoor dat in oktober pas buiten planten gaan bloeien..?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik geef mn planten ook af en toe Terra Vega (groeivoeding)en strax Terra Flores (bloeivoeding) maar ik heb niet echt een schema...

Hoeveel dagen per week zou ik ze moeten voeden met Terra Vega en tot wanneer ongeveer want ik hoor dat in oktober pas buiten planten gaan bloeien..?

haha dat is niet waar dat ie pas in oktober gaat bloeien... de meeste schieten in de bloei in augustus/september en de meeste zijn klaar in oktober

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik geef mn planten ook af en toe Terra Vega (groeivoeding)en strax Terra Flores (bloeivoeding) maar ik heb niet echt een schema...

Hoeveel dagen per week zou ik ze moeten voeden met Terra Vega en tot wanneer ongeveer want ik hoor dat in oktober pas buiten planten gaan bloeien..?

haha dat is niet waar dat ie pas in oktober gaat bloeien... de meeste schieten in de bloei in augustus/september en de meeste zijn klaar in oktober

oke en je hebt geen antwoord op mn andere vragen dus?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik geef mn planten ook af en toe Terra Vega (groeivoeding)en strax Terra Flores (bloeivoeding) maar ik heb niet echt een schema...

Hoeveel dagen per week zou ik ze moeten voeden met Terra Vega en tot wanneer ongeveer want ik hoor dat in oktober pas buiten planten gaan bloeien..?

haha dat is niet waar dat ie pas in oktober gaat bloeien... de meeste schieten in de bloei in augustus/september en de meeste zijn klaar in oktober

oke en je hebt geen antwoord op mn andere vragen dus?

Terra Vega moet je gewoon blijven geven totdat de bloei erin slaat, dan moet je overstappen op Terra Flores. en hoevaak je ze moet voeden weet ik bij die voedingen niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dosering:

Los 25ml concentraat op in 5 liter water (1:200)

De EC is dan 1.0-1.7 mS (=EC van de voeding + EC van het water).

Bij intensieve teelt de planten regelmatig met deze oplossing voeden:

 

Bij voedingsarme bodems; dagelijks met het gietwater mee geven.

Bij voedingsrijke bodems; 1 a 3 X per week met het gietwater mee geven.

 

 

Ik kweek dus op aarde dat is dan voedings arme bodem?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik kweek dus op aarde dat is dan voedings arme bodem?

 

Nee, voedingsrijke bodem.

"Voedingsarm" is een neutraal medium, dwz. een medium dat uit zichzelf geen bruikbare stoffen bevat, zoals bvb. in hydrokweek gebruikt wordt.

Op aarde mag je sowieso niet iedere dag water geven. :D

 

Greetz, :whistling

 

Seraph.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik kweek dus op aarde dat is dan voedings arme bodem?

 

Nee, voedingsrijke bodem.

"Voedingsarm" is een neutraal medium, dwz. een medium dat uit zichzelf geen bruikbare stoffen bevat, zoals bvb. in hydrokweek gebruikt wordt.

Op aarde mag je sowieso niet iedere dag water geven. :)

 

Greetz, :D

 

Seraph.

Thnx voor je reactie! :whistling

Weet ik dat ook weer :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

FaaaaaaaaaaaaaaaaaKKKKKAaaaaaaaa....!!!

 

 

alles goed man ..??

 

wel moeie plantjes heb je daar he ....

 

 

g

 

 

 

Stoney

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op aarde mag je sowieso niet iedere dag water geven. :whistling

ik geef mijn buitenplantje in pot die in aarde met wormenmest staat elke dag halve liter water met voeding.. is dit niet goed dan..?

 

ik doe er trouwens maar heel weinig van die brandnetelmix bij...

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat voor voeding gebruik je dan? want volgens mij doe jij ze behoorlijk znel overvoeden

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat voor voeding gebruik je dan? want volgens mij doe jij ze behoorlijk znel overvoeden

ik gebruik die brandnetelmix.. ik heb die een beetje gemengd met voeding wat ik gekregen had van een vriend en plantversterker... ik geef het 1 op 14 delen water..

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D ben ik aan het overvoeden dan..? :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

aangezien "normale" voeding 1:200 is en jij 1:14 doet doe jij ze best overvoeden dacht ik zoo :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...