Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Representative

Wie ben ik ook alweer?

Recommended Posts

Een goedemorgen,

 

Ik ben een Grower uit Engeland, maar officieel kom ik gewoon uit Nederland! Ben hier een aantal weken geleden begonnen met mijn 2e kweek (de eerste ging na ander halve week naar de grote wietvelden in de lucht :lol: ) aangezien er natuurlijk geen shops zijn hier, en ik wil niet als een heroine verslaafde in een donker straatje mijn wiet halen, om er dan achter te komen dat ze er gemalen glas of (en dit was nog in het nieuws hier) van die balletjes die je in je nieuwe schoenen vind. Dus dan blijft zelf groeien nog over!

 

Intussen is de plant al aardig gaan groeien, en de bloemen zijn al te voorschijn gekomen :rofl

 

Dus nu ben ik hier voor tips en om de volgende plant met hulp van dit forum nieuwe planten te groeien en nieuwe technieken te leren! En uiteindelijk misschien advies geven, maar dat is nog een lange, lange weg :rofl

 

Representative

Share this post


Link to post
Share on other sites

welkom op dit mooie leerzame forum.

wens je veel kweek plezier en geliuk.

met de zoek functie kom je een heel eind voor specifieke vragen.

er is hier al zoveel geschreven dat het antwoord er vast wel tussen staat.

 

grtn erazer :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...