Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Johnny_Sack

Opstelten: gecontroleerde wietteelt is strafbaar

Recommended Posts

Gereguleerde wietteelt door gemeenten is strafbaar en in strijd met internationale regels. Dat zei minister van Veiligheid en Justitie Ivo Opstelten (VVD) woensdag tegen RTL Nieuws.

 

Opstelten is dan ook tegen het plan van enkele gemeenten die op eigen houtje gecontroleerde wietteelt willen toestaan. "Dat kan niet, het zal niet en het gaat niet", zei hij daarover.

 

Verschillende gemeenten lieten in de afgelopen weken blijken dat ze een gereguleerde en gecontroleerde vorm van wietteelt wel zien zitten. Het zou minder criminaliteit opleveren en beheersbaar blijven. Onder meer Eindhoven, Utrecht, Rotterdam en Tilburg willen een dergelijke vorm van wietteelt invoeren.

 

Wat een wereldvreemde fossiel is het toch, deze man is een gevaar voor Nederland. OPROTTEN MAFKETEL!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die Opstelten is net autodrop.

Maar wat ik echt niet snap is dat iemand als hij, die zegt zo gelovig te zijn, zich zo makkelijk tegen God's woord keert als het om cannabis gaat.

Dus toch: Hij zou verboden moeten worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

opstelten houd iedereen voor de gek !!!!!!!!!!!!!!!

in spanje is de teelt ook gereguleerd , en dan zou het europees gezien niet mogen ?

Laffe hond ben je ivo

 

 

 

ER IS GODVERDOMME VOLOP VRIJHEID OM DE TEELT TE REGULEREN EN ZELFS TE LEGALISEREN

 

NU BEN IK ECHT PISSED

 

ECHT OPSTELTEN LULT EEN PARTIJ POEP :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nuo Elmo, dat in Spanje is ook heel anders geregeld. Je moet Ivo nu geen woorden in de mond gaan leggen.

 

Het probleem zit 'em in het feit dat een 'gemeente' geen opdracht kan verstrekken tot de teelt van iets illegaals (ook al noemen ze het 'regulatie'). Zoals je zelf ook al meerdere malen hebt gesteld: ze kunnen hooguit een bemiddelende rol aannemen (dus innemen, controleren, accijns heffen).

 

Ik snap dus ook niet dat die gemeentes niet met een fatsoenlijk plan zijn gekomen. Zo moeilijk is het allemaal niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat hebben ze toch tegen deze prachtige plant?

Een plant die vezel levert voor kleding, huizen, isolatie, etc, etc.

Een plant die zuurstof levert, luchtverontreiniging tegen gaat, etc, etc.

Een plant die medisch gezien vele kwaliteieten heeft en

een plant die je levenskwaliteit verhoogt, je lekker doet voelen?

 

Waarom?

 

de lowlandyr.

 

Het volk moet niet naar de regering luisteren, maar de regering moet naar het volk luisteren.

 

Set Cannabis free!

We want Freedom. So do plants!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ponix

anders geregeld ?

 

daar kan wel gekweekt worden !!!!!!!!!!!!!!en ivotje houd vol dat het niet kan hier ????????????????

 

?

wat een laffe hond is die ivo toch

Share this post


Link to post
Share on other sites

mn meissie dr account ..

maar die denkt er net zo over :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Hij ken schreeuwen wat die wil maar het gaat toch komen.Het zit eenmaal in de lucht & daar kan die helemaal niks aan doen. :lol:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel nederland dus

Share this post


Link to post
Share on other sites

paleistuinen...... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allemaal plantjes bij Ivo in de tuin lijkt me ook wel een goede stunt ! Als iemand zich geroepen voelt, die stuur ik zeker een lekker toppie om te bedanken ! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er een sport van maken het bij hem in de tuin te zetten lijkt me wat ver gaan, je zal maar 1 van z'n dochters wezen, zo'n eikel als pa hebben waar je niet om hebt gevraagd en plotsklaps iemand met bivakmuts in de tuin zien staan...

Z'n hele omgeving een beetje opfleuren, geen slecht idee.

 

Ivo schijnt in Rotjeknor te wonen, en via de telefoongids.nl kom ik dan op

Opstelten Mr I W, Prinses Julianalaan 96, 3062DM te Rotterdam uit.

 

Hier moet het uiteraard ook sowieso groener

Ministerie van Veiligheid en Justitie

Schedeldoekshaven 100

Den Haag

 

Mij trouwens een beetje te ver reizen, al heb ik dit jaar wel van 2 plantjes zaad getrokken om het gat hierzo, met 60.000 inwoners, op te fleuren in het kader van 5 jaar ontbreken van een coffeeshop.

Afstand van de dichtstbijzijnde school tot het eerste harddrugshol (wijkcentrum) is exact de dikte van een klapdeur,

maar tsjemig de pemig... wat blijft men zeveren over die 350 meter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adressen hier neer gaan zetten vindt ik wat ver gaan, verbaal strijden ok. Maar geen domme actie waar je toch niets mee op schiet behalve frustratie ventileren en de zaak alleen maar mee frustreert.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moeten we komend jaar allemaal guerilla overal doen? als protest?

Is makkelijk zat lijkt mij...

 

Alle gemeente tuinen in nederland volplanten XD

 

En de bermen uiteraard :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

met een beetje zoeken kan iedereen aan dat adres komen . dus ja

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Wie heeft een grote zak met Danish Gold zaden???? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z'n nummer erbij zetten vond ik nou net wat te ver gaan, net als planten in z'n tuin, maar zal hem wel even bellen dat hij beter een geheim nummer kan nemen. Kan me inderdaad ook voorstellen dat als je nog maar sinds 1972 als burgemeester in de schijnwerpers staat, je op zoiets nog niet let. Het zou ook best kunnen dat hij nu als minister nog steeds geen beveiligingscamera op elke hoek van z'n huis heeft staan en iemand met bivakmuts dus ook niet direct bij z'n kladden wordt gevat. Hierbij dus ook m'n welgemeende excuses als wannabe reporter, ik zal het slachtoffer direct vertellen welke fout ik precies heb gemaakt... :lol:

 

Niettemin ff serieus...,

Een Nationale Guerrilla en niet... alleen om Ivo wat te vertellen, de sheeple lopen net zo goed achter hem aan.

 

Lokaal wil ik volgend jaar wegens een jubileum een klein grapje uithalen, moet het succes nog zien, maar nationaal een statement maken lijkt me volgend jaar... nog niet te doen. wie er ook aan meewerkt.

Plemp een klein landje, met zo'n 30.000 vierkante kilometer aardoppervlak, nl. maar eens vol met wiet. Nu gok ik dat een tienduizendste van die oppervlakte a la minute wereldnieuws zal wezen, maar wie heeft er zo 9 miljoen zaadjes liggen (voor het geval 2/3e niet opkomt) als je van een plant per vierkante meter uitgaat en wie... gaan ook die 9 miljoen zaadjes op strategische punten planten ?

 

Op Hollands aardoppervlak na ventileer ik deze getallen geheel uit losse pols. Ik gok... dat "strategisch geplant" een statement maken zelfs met veel minder planten kan. Er zelf van kunnen blowen is leuk, maar als het om een statement maken gaat is bereiken van de pers al goed genoeg niet waar ?

 

Vraag lijkt me dus ook meer, wie kunnen we zoal bereid vinden om komend jaar een paar ton zaad te kweken, waarna het jaar daarna... een statement kan worden gemaakt. Hoe gaan we ook de nodige planters "ronselen" om uiteindelijk zo'n plan te verwezenlijken, met de paar lezers die een thread als deze op dit "forumpje" lezen komen we er waarschijnlijk niet.

 

Het idee lijkt me niettemin geweldig, al zal het tevens de prijzen van zaad via seedbanks geweldig doen zakken, van een enkel plantje haal ik gauw 1000-2000 stuks geschikt zaad. Ik... heb er geen probleem mee als een zaadje voor 1 cent i.p.v. 1-3 euro euro te kopen zou zijn, maar toch, een verschuiving op deze markt, daar zal niet iedereen blij mee wezen. Vraag is ook wie... er verder evt meeleest en z'n best zal doen om starters van een poging als deze, de mond te snoeren.

 

Nu wil ik m'n best wel doen om na volgend jaar x-duizend statements te kunnen maken en, zoals ik al deed, nog meer wannabe growers/supporters te stimuleren, maar hoe... pak je zoiets geschikt en nationaal aan ?

 

Met zo'n 20-25% van alle volwassenen die wel eens blowt lijkt me dat er in principe... ook wel genoeg supporters te vinden zijn voor een idee als dit en zelfs de klunzigste supporter al een goede bijdrage kan maken. Na 30+ jaar gebruik ben ik de meningen van lui, die voor 85% met enige regelmaat harddrugs gebruiken en het beleid bepalen, eerlijk gezegd ook meer als schijtzat.

 

Vraag blijft, hoe gaan we actief aan de slag om blowers in heel Nederland te stimuleren zich er ook voor in te zetten, of zo'n statement volgend jaar of evt. een paar jaar later plaatsvind ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

regel gewoon een zak hennep zaad van 20 kilo bij de hengelsport zaak

 

 

. ben je ook klaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...