Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

shiningsilverhaze

Post hier u mooiste foto van 2012

Recommended Posts

@ pietje puck: Dat is ook weer een mooie, komt 'ie ook van RCMC?

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha ok. Mooie strain. Had je er meerdere en waren ze allemaal zo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had er 7 van staan en ze waren bijna allemaal identiek.

Hier nog wat topjes van de WILD SUPER07 x DG

gallery_19185_14571_732458.jpg

gallery_19185_14571_1508664.jpg

gallery_19185_14571_943407.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee pietje,laat ik daar nu een aantal zaadjes van hebben! :rofl

 

Heb je ook foto's van droge toppen ervan?

 

Je ziet echt de Guerilla Gold invloeden in de strain, die terugkrullende miniblaadjes in de toppen. Dat verklaard ook waarschijnlijk de vroege afbloei

 

Nog eentje van de Afgani Erdpurt x Early durban in een eerder stadium :lol:

 

gallery_5606_5890_1345464.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt erop dat de Wildsuper 07 x DG iets meer blad in de toppen heeft in het begin, als de Wildsuper gaat bouwen word ie mooi!

Stonden ze onder een afdak?

 

Ik moet erbij zeggen dat mijn afnemer dacht dat het binnenwiet was, vluchtig gezien in de zak. :rofl

Die roze pistols waren inderdaad erg mooi en meer een accent op de toppen dan een dominant iets. Zoals de kers op een toetje :rofl

Ook alleen bovenop de hoofdtoppen was dit het geval.

 

Nog eentje van dezelfde plant :lol:

gallery_5606_5890_248745.jpg

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee onder een afdak stonden ze niet,gewoon vol in de regen en wind.

Ik kan je als tip nog meegeven dat ze niet vies zijn van batguano en mollasse in de bloeiperiode :lol:

Ik kan je ook nog vertellen dat dit soortje de mooiste buitenplant is die ik in 20 jaar gegrowd heb.

Heb jij ff geluk dat je daar zaad van hebt.

 

peace,pietje puck

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeer leuk dat hier af en toe mooie foto's worden gepost een plezier om naar te kijken en dat geeft ook een beter overzicht van de strains vind ik zelf bedankt allemaal en ben benieuwd naar meer outdoor soortjes :lol:))))))))

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

bahbah pietje, dat ziet er allemaal verdraaid goed uit daar aan de overkant.

 

Ik mag inderdaad van geluk spreken dat ik daar zaad van heb kunnen bemachtigen ;) Met natuurlijk dank aan diegene die me kennis heeft laten maken met het soortje in eerste instantie. Ik was ook gelijk verkocht, de toppen zagen er denderend uit voor een buitenplant, en toen ik een stukje later de afbloei datum wist was ik mezelf verplicht hoe dan ook zaden van die strain te krijgen.

 

GG#2 heb ik ook!! :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pietje dat ziet er zeker lekker uit :tu bedankt aan iedereen die dit topic alleen maar mooier maakt ;) prachtig hopelijk heeft dit topic binnen een paar jaar een mooi overzicht van verschillende soortje's outdoor zodat we makkelijk kunnen zien welke snel klaar zijn en we niet te lang op moeten gaan wachten ^^

 

Groetjes en ik wacht al op de volgende update van iemand =D

 

trouwens @ pietjepuck die gg2 ziet er echt vet uit dude !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie pics mannen! Blijft tog lekker om na zo'n mooie dames te kunnen kijken :vape:

Dit jaar Outdoor een paar goeie dingen meegemaakt en een paar slechte dingen..

 

Ten 1e, Autoflowers ; best tevreden over, 3 soortjes gehad, AutoBlueberry / AutoMazar en Think Different

Alle 3 sterke plantjes, helaas niet zo rotbestendig, de AutoMazar en de Think Different hadden er beide flink last van, al moet ik zegge dat het weer tijdens de afbloeiperiode dit jaar niet slechter had gekund, mid zomer, ergens in Juli d8 ik :tu , wekenlang super veel regen.. en te weinig zon.. De wiet daarentegen, egt relax, vooral de AutoBlueberry heeft een heerlijk smaakje, AutoMazar is wat sterker en ook chille rookwaar..

Check mn oude Autoflower topic al je hier wat meer van wilt zien :vape:

 

Ten 2e, 3 gewone strains gehad dit jaar.. : Diamond Girl, Early Skunk en Special Kush

Alle gefemeniseerd zaad, op zich alle 3 mooie planten om te zien, toch moet ik zeggen dat de Early Skunk en de Special Kush geen blijvers zijn voor het Nederlandse klimaat, aan de Early Skunk is idd niks Early's, las dit in in de zomer al in iemand zn topic en daar was geen woord van gelogen... hebben gestaan tot eind Oktober en dan nog waren ze nog lang niet helemaal rijp... ;)

 

Special Kush zelfde verhaal, moet ook te lang staan, al was de Geur en smaak van deze wiet wel sterk! Compacte toppen, misschien wel te compact, te rot gevoelig..

 

De laatste wil ik wel met jullie delen, Diamond Girl (greenhouse seeds), prachtige dame, stukje eerder klaar dan de rest, op 30september de 1e geknipt, de rest 1 week a 10 dagen later, al vraag ik me wel af of het wel echt de vroegere Silver Pearl is..

 

Lekkere zachte wiet, geen dikke toppen, ma wel redelijk compact, aparte smoke, zeer zacht op de keel, heerlijke overdag rokertje!

En je wordt er gaar van, pannegaar.. :P veel mensen geloofden niet dat het buitenwiet was :vape: En zo zagen de toppen ook uit, om eerlijk te zijn heb ik niet vaak zo'n mooie buitenwiet gehad..

 

Wat pics:

 

gallery_32576_14139_1070763.jpg

 

gallery_32576_14139_187438.jpg

 

Mooie gekleurde pistels :lol:

 

gallery_32576_14139_2214396.jpg

 

gallery_32576_14139_202442.jpg

 

gallery_32576_14139_537099.jpg

 

Zeker een dame die de moeite waard is om eens uit te proberen! :)

 

Ik kijk ook weer uit naar het buitenseizoen 2013, wordt dit jaar oa. een Autoflower Project met veel nieuwe strains!

 

Keep on Growing, Peace MJ ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
WILDSUPER 07 x DG

 

15 SEPT 2012 GEOOGST

gallery_19185_14571_1861123.jpg

 

 

Als ik kijk op seedbay bij hybrids from hell zie ik de white super 07 staan.

Is dit de soort waar mee deze kruising is gemaakt?, een andere naam dmv kruising? of een type fout op seedbay?

 

Goof

Share this post


Link to post
Share on other sites

Extrema x Heribei felt in love with this strain.

gallery_29341_13353_180559.jpg

 

gallery_29341_13353_461994.jpg

 

 

Ierdbei F5

gallery_29341_13353_287159.jpg

 

gallery_29341_13353_5104811.jpg

 

Melon Gum:

 

gallery_29341_13353_132360.jpg

 

 

Grtzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...