Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

leila

Hoe moet ik het aanpakken?

Recommended Posts

Watvoor zijltje en waar is het te krijgen?Of iets vergelijkbaars?

 

grtz leila

Edited by leila

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet het niet, kan ook goed zijn dat ze custom op maar zijn gefabriceerd.

 

gewoon zoeken op folie of kasfolie.

 

Ik denk ook niet dat het 1 stuk is maar kleinere foliestukken aan elkaar gemaakt.

Je hebt van die rolle folie 2 meter breed en die kan je iets over elkaar leggen en met een gasbrander aan elkaar smelten

dat laat nooit meer los of je moet het snijden, daar worden pallets mee verpakt dan leggen ze dit folie eroverheen en dan gaan ze er

met een brander overheen en dan trekt het helemaal strak over het materiaal heen.

 

Misschien is dat iets voor je, die rollen zijn ook niet erg goedkoop maar ik denk dat dit je oplossing is.

 

Leg je die rollen uit op een groot grasveld (kijk uit met hondenstront, ik heb mezelf al verneukt met dat) en dan leg je de lappen folie over elkaar heen, ik deed het met ducttape maar door de zon is de folie gaan uitzetten en liet het los. Aan elkaar gebrand kan het niet meer los gaan.

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
misschien is dit iets voor je

 

Krimpfolie

 

dat is dus het folie wat ik bedoel met als je het over elkaar legt en aan elkaar smelt met en braner.

 

Greetz

 

 

thnx voor t meedenken maar die je me laat zien op t linkje is folie die niet verduisterd maar waar je doorheen kan kijken!En dat is niet de bedoeling...!

 

grtz leila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was vandaag zonnig en ik heb de hele tuin alvast onkruidvrij gemaakt. Compostbak zit vol samen met de groene container!

Helaas heb ik nog steeds niks gevonden waarmee ik eea kan verduisteren behalve de vijverfolie wat nog steeds het enige is wat in me opkomt. Iemand nog een idee...?

 

Grtz leila

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeker good job officer smith...

 

focking brood kwekers.... zeker geen natuur vrienden. ik mag hopen dat ze voor het vernielen van de natuur meer krijgen als voor het telen. 10 jaar zal ze wel aan het denken zetten. met de tijd dat ze er dan weer uit zijn zal de boel daar net herstellende zijn.

 

 

@ canna: tunnel kasten die je daar laat zien zijn zeker gruwelijk... heeft me op een ideetje gebracht

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, dan denk jij hetzelfde als ik B)

 

Je kunt die kassen gewoon aan elkaar zetten als je wilt met een beetje vindingrijkheid.

Die frames kun je net zo lang maken als je wilt als je maar genoeg stangen hebt :lol:

Die zeilen die eroverheen gaan kun je ook wel met en beetje tape aan elkaar zetten of smelten.

 

zit ik goed :rofl ?

 

Ik heb die van 6x3x1.9 thuis liggen nu, Degelijk stalen frame, alleen het zeil is met vrij dikke wapening geweven dat scheelt je zeker 15% licht.

Greenspan daarentegen heeft een mooie weef maar die is veel duurder. Heb ik ook een rol van liggen :lol:

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn datte low riders Arie? B)

 

Dacht eerst 'wat doetie nou' moet er met zijn trekker tussendoor ofzo?!?

Maar aan het eind Lijkt wel een fkn BOS!

Heerlijk.

 

On topic:

Als ik goed zag in die NCRV docu had die Doede ook een verduisteringsdoek, moet je even spieken misschien hoe hij dat had hangen.

 

@Cannabusiness

Leni Riefenstahl had het niet beter gekund!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik me niet vergis had doede de verduisterzeilen aan buizen hangen die op rails liepen, binnen in de kas. Daar is die van hem wel groot genoeg voor deze die ik liet zien op de link natuurlijk niet. Ze zijn net groot genoeg voor onze planten ;)

 

@monke:

 

watte? :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is wel een beetje een uit de hand gelopen hobby :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plannen zijn gewijzigd! De buren zijn te nieuwsgierig om te doen wat k van plan was. En daarom ipv de tuin, ben k t wild ingegaan..

 

En in de tuin komen courgettes, aubergine, komkommer, tomaat, aardappels, paprika,munt, peterselie etc etc

 

gallery_31516_12732_195962.jpg

 

gallery_31516_12732_111781.jpg

 

 

 

Foto´s komen morgen.. als t morgen ook lekker weer is netals vandaag..

 

grtz leila

Edited by leila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...