Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mr JoinT

PP en Crystal stekjes growlog

Recommended Posts

Aaah, ik heb goed nieuws! Een vriend van mij heeft net al een jointje gerookt met mijn shit en zou mij laten weten of het goed was of niet. (en of hij koppijn kreeg B))

 

Dit was dus niet het geval. Dit zei hij aan de telefoon: Gast, ik heb me nog nooit zo ----EDIT----stoned gevoeld. Ik voelde een gloed van opluchting over me gaan :no

 

Aankomende zaterdag ga ik het ook uitproberen en laat ik jullie het weten.

Verder hou ik dit topic over voor mijn aankomende PP oogst :no

 

Smoke ze! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Negative Creep, lees eens een pagina terug. Daar bedankt ik je nog wel voor die zakjes. Rotzak! :D :no :no

Share this post


Link to post
Share on other sites
71 gram is wel netjes. :D

Thnx man! Ik verwacht van mijn PP straks 150 a 190 gram te halen. Hij maakt nu al hele dikke mooie toppen aan. Zaterdag of morgen zal ik nog ff pics posten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
71 gram is wel netjes. :D

Thnx man! Ik verwacht van mijn PP straks 150 a 190 gram te halen. Hij maakt nu al hele dikke mooie toppen aan. Zaterdag of morgen zal ik nog ff pics posten.

150 a 190 per plant? Zoiets hoop ik ook van de planten af te kunnen halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en ik weetr niet of je t verkoopt ofniet, maar de volgende keer iets beter afknippen... je mag geen hele kleine blaadjes voor de volledige lengte laten zitten, dat is eigenlijk de regel. dus dat hoogste stuk van t kleine blad moet je er eigenlijk overal afhebben...... snap je t offe?? haha tis wel beetje onduidelijk maar kan niet anders uitleggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
en ik weetr niet of je t verkoopt ofniet, maar de volgende keer iets beter afknippen... je mag geen hele kleine blaadjes voor de volledige lengte laten zitten, dat is eigenlijk de regel. dus dat hoogste stuk van t kleine blad moet je er eigenlijk overal afhebben...... snap je t offe?? haha tis wel beetje onduidelijk maar kan niet anders uitleggen.

Hij bedoelt dus dat je geen blaadjes mag laten zitten, dus zo veel mogelijk de blaadjes eraf knippen.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
en ik weetr niet of je t verkoopt ofniet, maar de volgende keer iets beter afknippen... je mag geen hele kleine blaadjes voor de volledige lengte laten zitten, dat is eigenlijk de regel. dus dat hoogste stuk van t kleine blad moet je er eigenlijk overal afhebben......      snap je t offe?? haha tis wel beetje onduidelijk maar kan niet anders uitleggen.

Hij bedoelt dus dat je geen blaadjes mag laten zitten, dus zo veel mogelijk de blaadjes eraf knippen.. :D

ja mar ik legde de regel uit... marja heb geen voorbeeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey mensen, ik denk dat het bijna tijd is om mijn PP te gaan oogsten. Hij zit nu in week 11 of 12. Weet het ff niet meer. Op 2 plaatsen heeft ie beetje last van schimmel. Dit heb ik al verholpen. Maar ik zou em zo snel mogelijk willen oogsten.

 

Hier zijn pics, is het verstandig om het vandaag te doen? Het is verder alleen maar kutweer. Heel veel blaadjes worden al geel. Maar ik kan niet zeggen dat veel haartjes bruin zijn. De toppen zien er gewoon meer opgezwollen uit.

 

DSC00314.jpg

 

DSC00315.jpg

 

DSC00317.jpg

 

DSC00318.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alsjeblieft mensen, ik moet het weten. Misschien kan ik vanavond dan nog oogsten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee,

 

die zijn zeker nog niet klaar je kunt veel dikkere toppen halen als jke haar laat staan. Ik zou hem niet oogsten.

 

kwekeling...

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, maar hoe moet ik het doen met dit kloteweer? Als het kutweer is staat ie de hele tijd in mijn schuur. Schiet niet echt op. Zo maakt ie toch geen toppen aan?

 

Ik zal em ook ff een paar dagen geen water en voeding geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo peepz! Heb vandaag eindelijk mijn PP geoogst en het is echt een topoogst geworden. De toppen zijn heerlijk groot en dik :verrygood

 

Hier 2 pics:

 

DSC00325.jpg

 

DSC00328.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ziet er leuk uit maarre als je droog knipt dan heb je nog wwel voor een paar uur werk hoor :verrygood

 

kwekeling...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd, ik vind het veel fijner knippen als het nog nat is, anders hangen die blaadjes enzo dat vind ik maar kut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonde hoezo? Hij stond er al 12 weken. Toppen zijn lekker dik. Moet alleen de blaadjes straks nog wat wegknippen als ze een paar weken hebben gedroogd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is heel moeilijk om ze met dit weer te laten staan, ivm toprot en ikzelf meeldauw :verrygood, ook is de bloei met deze kou veel vertraagd, denk dat het juist beter is dat deze plantjes nu al geoogst zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...